נגד אלימות: כוכבי "מוטלים בספק" בהקרנה מיוחדת עם אשת הנשיא. צילום: שמואל אלדר

נגד אלימות: כוכבי "מוטלים בספק" בהקרנה מיוחדת עם אשת הנשיא

בזמן שהקמפיין החברתי שלנו נגד אלימות, "עצור_תחשוב", רץ ברחבי הרשת, גם כוכבי "מוטלים בספק" נרתמים למיגור בעיית האלימות בקרב בני הנוער והגיעו להקרנה מיוחדת שנערכה בסימן "אלימות. לא בשבילי" יחד עם רעיית הנשיא ואף כנסו פאנל דיון מיוחד בנושא יחד עם בני נוער בקהל. צפו

ביום רביעי האחרון התקיים אירוע הקרנה מיוחד של "מוטלים בספק" ביוזמת "פרוגי" יחד עם סרטי יונייטד קינג והאחים רוגובין, בערב שכולו היה בסימן נגד אלימות ובמסגרת הקמפיין "עצור_תחשוב" שרץ בחודש האחרון אצלנו באתר ובו כיכבו עד כה שלל אמני בידור וכוכבי רשת שונים. יחד עם תנועה מיוחדת והכותרת: "אלימות. לא בשבילי."

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: עומר איסוביץ' | צילום: גיל יוחנן | עריכה: שחר ברקת וגיא פוקס
 

אל האירוע המיוחד והחשוב הגיעו כוכבי "נו פילטר 2" / עילי דלויה וכמובן כוכבי הסרט: רן דנקר, אדר חזאזי גרש, ריקי חורדה, הילה סורג'ון, דויד וילחובסקי, אושר עמרה ונוספים יחד עם הבמאי ויוצר הסרט - אלירן אליה. "מוטלים בספק" מבוסס על אירועים אמיתיים שחווה אליה, החוזר ללמד קולנוע בכיתת מב״ר בבית הספר בו הוא עצמו למד, בעירו אור יהודה. 

עוצרים וחושבים
עוצרים וחושבים © שמואל אלדר
#עצור_תחשוב! © שמואל אלדר

אורחת הכבוד של האירוע הייתה רעיית נשיא המדינה, הגב' נחמה ריבלין שנשאה נאום מיוחד: "אני אוהבת אמנות ומאמינה בכוח המרפא שלה", פתחה נחמה את דבריה ואמרה: "כששמעתי על אלירן, ועל הניסיון שלו לטפל, לגעת, לעורר אמפתיה ומודעות דרך העשייה הקולנועית, מאוד רציתי להאמין בפרויקט שלו. אבל אני יודעת שהאמונה הזו של אלירן, שלי, ושל אנשים אחרים, בכוחה של האמנות, היא 'מוטלת בספק'. הביטוי 'מוטל בספק' מתייחס למשהו שהוא לא ברור, לא בטוח. דבר שאנחנו מהססים לגביו. הסרט הזה ואלירן עצמו, נותן הזדמנות ואמון למי שכולם מטילים בהם ספק. לנערות ונערים עם מסכת חיים קשה ואתגרים מורכבים. לבני נוער שמטילים ספק בעצמם ובעולם כולו,״ אמרה נחמה.

הגברת נחמה ריבלין יחד עם דנקר ואליה
הגברת נחמה ריבלין יחד עם דנקר ואליה © שמואל אלדר

"אני עדיין מאמינה שאין ילד, אין נער או נערה שאין דרך להגיע אליהם. צריך רק לחפש, ואם לא מוצאים, אז צריך לחפש שוב. אם עדיין לא מוצאים, לחפש שוב פעם ולהתעקש. בסוף מצליחים כי יש דברים שלא מוטלים בספק,״ סיכמה נחמה והוסיפה: ״אני מאד שמחה על קמפיין הרשת החדש של אתר 'פרוגי', בעקבות הסרט ונגד אלימות. אלימות היא לא גזירת גורל. אפשר וצריך להתמודד איתה. אבל ההתמודדות איתה מורכבת, והרבה פעמים ההתמודדות עם אלימות דורשת מאיתנו, לתת אמון. תודה לך אלירן ותודה לכל השחקנים, השחקניות, הצופים, והחברים. בואו נמשיך להאמין באדם."

© שמואל אלדר
נלחם באלימות
נלחם באלימות © שמואל אלדר
גם הכוכב הראשי לצד רן
גם הכוכב הראשי לצד רן © שמואל אלדר

לאחר ההקרנה התקיים שיח בהשתתפות יוצר הסרט אלירן אליה והשחקנים רן דנקר, אדר חזאזי גרש, ריקי חורדה והילה סורג'ון. יחד עם רעיית נשיא המדינה, צפו בסרט תלמידי תיכון "יובלים" מאור יהודה, בית ספרו של יוצר הסרט, ותלמידים מבתי ספר תיכוניים בירושלים ובת ים.

© שמואל אלדר
עמליה דואק ומפיק הסרט - אורן רוגובין
עמליה דואק ומפיק הסרט - אורן רוגובין © שמואל אלדר

 

תגובות