גל גדות זוכה בפרס בטקס MTV לקולנוע וטלוויזיה. צילום: באדיבות גלובוס מקס

גל גדות זוכה בפרס בטקס MTV לקולנוע וטלוויזיה

ערוץ MTV חילק את פרסיו הגדולים בתחומי הקולנוע והטלוויזיה. בין הזוכים המאושרים: גל גדות, "דברים מוזרים" ו"הפנתר השחור"

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV הכריז על זוכיו הגדולים על המסך והיו כמה זוכים שאכן הצליחו להפתיע ובגדול, בהנחייתה של הקומיקאית טיפאני האדיש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרס  הסרט הטוב ביותר זכה "הפנתר השחור" שניצח את "וונדר וומן", "הנוקמים" ו"זה". בנוסף, מייקל בי ג'ורדן זכה בתואר הנבל הטוב ביותר של השנה. כוכב הסרט, צ'דוויק בוזמן, זכה בפרס על ההופעה הטובה ביותר בסרט קולנוע והחליט להקדיש את הזכייה לגיבור על מציאותי - ג'יימס שאו ג'וניור, בן 29 שאומץ לבו זכה לתשומת לב לאומית בחודש אפריל לאחר שחטף נשק מידיו של יורה במסעדה. "קבלת פרס על תפקיד של גיבור היא מדהימה, אך אפילו מדהים יותר להכיר גיבורים שיש לנו בחיים האמיתיים" אמר בנאומו והעלה אותו לבמה יחד איתו.

כוכבי
כוכבי "הפנתר השחור" © Kevin Winter/gettyimages_IL

למי שמחפש גאווה ישראלית ולמרות ההפסד בפרס הסרט, גל גדות קטפה גם היא פרס מעניין במיוחד - הקרב הטוב ביותר של השנה. גדות זכהבפרס על הקרב של דמותה, "וונדר וומן" נגד הגרמנים בסרט הראשון שלה והיא עקפה מועמדים כמו "ת'ור" ו"הנוקמים".

בפרס הנשיקה הטובה ביותר על המסך זכו הדמויות סיימון ובראם מ"באהבה, סיימון". מי שהגיע לקחת את הפרס היה קיינן לונסדייל המגלם את בראם שקיבל את הפרס מכוכבי "13 סיבות". כשעלה לקחת את הפרס נאם הכוכב והדגיש: "אתם יכולים לחיות את החלומות שלכם ולנשק את כל מי שאתם אוהבים, לא משנה מאיזה מין הם".

© Kevin Winter/gettyimages_IL

הזמרת האהובה, ליידי גאגא, קטפה גם היא פרס בטקס כשזכתה בפרס על הסרט הדוקו-מוזיקלי הטוב של השנה: "Gaga: Five Foot Two" ואף הגישה פרס לסרט הטוב ביותר.

© Kevin Winter/gettyimages_IL

גם בקטגוריות הטלוויזיה חולקו פרסים והזוכים הגדולים שם היו ללא ספק "דברים מוזרים" של נטפליקס שזכתה בפרס התכנית הטובה ביותר של השנה וכוכבת הסדרה, מולי בובי בראון קטפה את תואר ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה.

© Kevin Winter/gettyimages_IL

 השידור הערוך והמתורגם של הטקס יתקיים הערב בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל (הוט 89, yes 75)

 

תגובות