מתכוננים לטירוף: מאחורי הקלעים של "עד הקצה, ג'סטה 2". צילום: מיכה לובטון, באדיבות סרטי יונייטד קינג

מתכוננים לטירוף: מאחורי הקלעים של "עד הקצה, ג'סטה 2"

בסוף השבוע ייצא לאקרנים סרט הקיץ החדש של ג'סטה - "עד הקצה, ג'סטה 2". הכנו לכם סרט מיוחד עם כל מה שקרה מאחורי הקלעים. איך עשו את הפעלולים, מהי הפאדיחה של נאיה, מה קרה כשאנה זק הגיעה לסט ואיך כל הקסם קורה? צפו!

כך יוצרים להיט קיץ: הכנו לכם הצצה מיוחדת אל מאחורי הקלעים של הסרט החם והמדובר של השנה - "עד הקצה, ג'סטה 2" בכיכובם של און רפאלי, נאיה, מתן לקס, גילי איצקוביץ', ליעוז הרוש ונוספים ובהשתתפות אנה זק. איך עושים פעלולים ומה באמת קורה על הסט בזמן הצילומים? קבלו את התשובות לכל השאלות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הסרט החדש מספר על עלילת השלישייה העשירה והמפורסמת שסיימה את עלילת הסרט הקודם כאשר היא בשיאה, אבל מאז היחסים ביניהם רק הידרדרו. הכסף הגדול שנפל בחלקם הרחיק בין אדם לשחר והם נפרדו. פיתה שומר על קשרים עם שניהם אבל עסוק באובססיה חדשה. אדם נופל קורבן לעוקץ ומאבד את הכל, בגלל גאוותו הוא מסתיר זאת מחבריו אך כשהוא מגלה כי הכנופיה העוקצת מתכננת לשחר ולפיתה גורל דומה, הוא חובר אליהם וביחד הם משיבים מלחמה. 

© אוהד רומנו, באדיבות סרטי יונייטד קינג

"עד הקצה, ג'סטה 2" - מיום חמישי בקולנוע

קריינות: נאיה | בימוי ועריכת תוכן: אורטל כהן-לוי ומשה אבוטבול | עורך וידאו: אורי סתיו | צלמים: רועי עידן, אבי חי, ניצן דרור, טל שמעוני וחגי דקל | פתיח: בן שפייר |

תגובות