"צפו לשקשק מרוב פחד": ראיון בלעדי עם כוכבי "הנזירה" . צילום: באדיבות Tulip Entertainment ו-gettyimages.ILFrazer Harrison , gettyimages.ILRich Polk

"צפו לשקשק מרוב פחד": ראיון בלעדי עם כוכבי "הנזירה"

ביום חמישי הקרוב יגיע למסכי הקולנוע סרט האימה "הנזירה" שצפוי להיות אחד הסרטים המבעיתים ומקפיאי הדם שראינו בשנים האחרונות. כוכבי הסרט, ג'ונס בלוג וטאיסה פרמיגה, מספרים על הצילומים, הסצנות המיוחדות והדברים הקריפיים שאנחנו הולכים לראות על המסך.

בראיון שנתנו כוכבי הסרט ג'ונס בלוג המגלם את פרנצ'י וטאיסה פרמיגה המגלמת את האחות איירין, מספרים השניים על החוויה לצלם במנזר עתיק ברומניה, על רגעים מוזרים במהלך הצילומים ומכינים אתכם להרבה צרחות באולם הקולנוע. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 


היא התחילה כדמות משנה בסדרת "לזמן את הרוע" ועכשיו היא מקבלת סרט משלה המעולל את סיפורה של נזירה צעירה שחיה במנזר מבודד ברומניה של שנת 1957 שמחליטה לשים קץ לחייה. כומר בעל עבר רדוף (ארונס) ונזירה צעירה בתחילת דרכה (פרמיגה) נשלחים על ידי הוותיקן לחקור את המקרה. יחד הם חושפים את הסוד האפל של המנזר ומסכנים לא רק את חייהם, אלא גם את אמונתם ונשמתם. השניים מתמודדים עם רוע בדמות אותה נזירה דמונית והמנזר הופך לשדה קרב מחריד בין החיים לבין הארורים.

הטריילר לסרט "הנזירה"
 

"הנזירה" החל מיום חמישי בבתי הקולנוע

שימו לב: הסרט מוגבל לגילאי 16 ומעלה

תגובות