תולה את המדים: הנרי קאוויל פורש מתפקידו כסופרמן. צילום מסך מיוטיוב

תולה את המדים: הנרי קאוויל פורש מתפקידו כסופרמן

השחקן האמריקאי שגילם את דמות גיבור העל האהובה במשך השנים האחרונות הודיע כי לא ימשיך לגלם את דמותו של סופרמן בסרטי גיבורי העל של DC. כל הפרטים

אחרי שלושה סרטים בהם גילם את דמותו של קלארק קנט הידוע בכינויו סופרמן, הודיע השחקן הבריטי הנרי קאוויל כי הוא פורש מהתפקיד הנשחק ולא ימשיך לגלמו בסרטי סופרמן העתידיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פי דיווחים, החוזה שנחתם בין חברת ההפקה "האחים וורנר" ובין השחקן הנרי קאוויל נתקל בקשיים בירוקרטיים, ושני הצדדים החליטו לסיים את החוזה. מה שאומר שקאוויל לא ימשיך עוד לגלם את סופרמן מכיוון שהוא כבר לא בשותפות עם חברת DC שמחזיקה את הזכויות על הדמות. נכון לעכשיו לא ברור מי יהיה המחליף של קאוויל ויכנס לנעלי גיבור העל המפורסם בעולם.

 

אלא שמסתמן שקאוויל הוא לא היחיד שתולה את המדים, לפי דיווחים גם השחקן בן אפלק שגילם בשנים האחרונות את באטמן אמר בעבר כי הוא שוקל לעזוב את תפקיד איש העטלף. בעוד סופרמן ובאטמן מחליפים פנים, הוונדרוומן שלנו, גל גדות, ששיחקה לצד קאוויל ואפלק ב"באטמן נגד סופרמן", תמשיך בוודאות לסרטי DC הבאים ותככב בסרט ההמשך "וונדר וומן 1984". עוד נמסר כי DC מתכננת בשנים האחרונות להתעמק בסרטייה יותר ב"סופרגירל", שהיא גיבורת העל הנשית של חברת DC, שצפוייה לקבל סרט משלה גם כן בשנים הקרובות.

תגובות