"האבא של גיבורי העל": הזיכרון שמותיר אחריו סטן לי. צילום מסך מהסרט

"האבא של גיבורי העל": הזיכרון שמותיר אחריו סטן לי

האדם שהרים את חברת מארוול ויצר את גיבורי העל האהובים הלך אמש לעולמו בגיל 95, סטן לי הקומיקסאי היהודי הותיר אחריו מורשת שלמה- שחקנים מכל העולם מספידים והופעות הקמע הקומיים בהם הופיע. עולם הקולנוע מרכין ראש

איירון מן, הענק הירוק, ספיידרמן וכמעט כל גיבור על אפשרי ביקום של מארוול לא היו מתקיימים היום לולא סטן לי שבעודו היה נער הצטרף לחברת מארוול ויצר את יקום הקומיקס של החברה- שהפכו מאוחר יותר לסרטי גיבורי העל שאנחנו מכירים היום. האדם ששינה את ז'אנר גיבורי העל לעד לתמיד מותיר את הרשת המומה ובאבל גדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שורת שחקנים מובילים הספידו את סטן לי;  כריס אוונס (קפטן אמריקה): "הפצת אהבה ואדיבות והשארת חותם על המון המון המון אנשים בעולם". טום הולנד (ספיידרמן): "מליונים מאיתנו חייבים לך, במיוחד אני. האבא ל מארוול גרם לכל כך הרבה אנשים לשמוח". רוברט דאוני ג'וניור (איירון-מן) כתב: "אני חייב לך הכל". ראיין ריינולדס (דדפול): "תודה לך על הכל" ויו ג'קמן שמגלם את וולברין כתב: "איבדנו גאון יצירתי… גאה להיות חלק קטן מהמורשת האדירה שהותרת". גם כוכב כדברא, דין גרבר, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו: "העולם איבד היום אוצר. הגיבור של הגיבורים, מגשים החלומות".

 
 
 
View this post on Instagram

I owe it all to you,,, Rest In Peace Stan... #MCU #Excelsior #legend #rip #stanlee #TeamStark

A post shared by Robert Downey Jr. (@robertdowneyjr) on

סטן לי היה ידוע גם בשל תפקידי האורח האקראיים שלו בכל סרטי היקום של מארוול, העניין הפך למסורת קומית וב-10 השנים האחרונות הקפיד לצוץ בכל סרט בהופעה קורעת מצחוק- ריכזנו עבורכם את הרגעים הכי זכורים:

 
תגובות