מוכנים? הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם ב-2019. צילום: באדיבות פורום פילם

מוכנים? הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם ב-2019

שנת 2019 הולכת להיות אחת העמוסות בתחום הקולנוע - אין ספור סרטי לייב אקשן לדיסני, שלל סרטי אימה והסרט האחרון של מארוול בסאגת ''הנוקמים''. הנה רשימת הסרטים שאסור לכם לפספס במהלך השנה הקרובה

לאחר שפרסמנו עשרות טריילרים, הכרזות ותמונות משלל סרטים עתידיים כאן במדור הקולנוע של פרוגי, הגיע הזמן לסדרם לפי תאריכים - הנה תשעה סרטים שיצאו בשנת 2019.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מיסטר גלאס

סרט ההמשך למותחן האימה המצליח "ספליט" העוקב אחר ג'יימס קארמב - ולו 23 פיצולי אישיות שונים. בהמשך להתרחשויות של ספליט, הסרט עוקב אחר דמותו של דאן, כשהוא רודף אחר אישיותו העל-אנושית (החיה) של קראמב במה שהופך לסדרת מפגשים אלימים. בעוד נוכחותו המעורפלת של פרייס מתגלה כמושך בחוטים, ומי ששומר סודות קריטיים של שני הגברים.

מתי: 17 בינואר

 

קפטן מארוול

אולפני מארוול מציגים – "קפטן מארוול", הרפתקה חדשה המתרחשת בשנות ה-90, תקופה שטרם נחשפה ביקום הסינמטי של מארוול. הסרט עוקב אחרי מסעה של קרול דנברס כשהיא הופכת לאחת מהגיבורות החזקות ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה וקבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.

מתי: 7 במרץ

 

דמבו

אולפני דיסני והבמאי בעל החזון טים ברטון מציגים את דמבו. הרפתקה חדשה בלייב אקשן שמרחיבה את הסיפור הקלאסי האהוב בו נחגגו השוני הגיוון וערכי המשפחה וחלומות התגשמו אל השמים. בעל הקרקס מקס מדיצ'י (דני דה ויטו) שוכר את שירותיו של כוכב העבר הולט פרייר (קולין פארל), ואת ילדיו מילי וג'ו, כדי לטפל בפיל תינוק שאזניו הענקיות הופכים אותו למושא ללעג בקרקס. אך כשהם מגלים שדמבו יכול לעוף, הקרקס עושה קאמבק מרהיב ומושך אליו את היזם הכריזמטי וי איי ואנדרוויר (מייקל קיטון), המגייס את הפיל המוזר למיזם הבידור החדש והגדול מהחיים – דרימלנד. דמבו ממריא לגבהים חדשים לצדה של הלוליינית המקסימה והמהממת - קולט מארצ'נט (אווה גרין), עד שהולט מגלה שמתחת לציפוי הנוצץ, דרימלנד מלא סודות אפלים.

מתי: 28 במרץ

 

הנוקמים: סוף המשחק

הסרט האחרון בסאגת "הנוקמים", לאחר שתאנוס ביצע את שהבטיח והביא לסדר עולם חדש במחיר עקוב מדם, מתייצבים גיבורי העל הנותרים מחבורת הנוקמים כדי לאחד כוחות מחדש בנסיון להשיב את העולם ואף את חבריהם בחזרה כקדם - בהשתתפותם של כוחות חדשים.

מתי: 25 באפריל

 

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו

סרט הפנטזיה - מדע בדיוני הקומי יהיה הראשון בזיכיון "פוקימון" המשלב אנימציה ולייב אקשן. הסרט הוא מיזם משותף אמריקאי ויפני המופק באולפנים אולפני לג'נדרי, האחים וורנר וטוהו. בסרט יככבו ראיין ריינולדס (בקולו של הבלש פיקאצ'ו), טים הצעיר חלם להיות מאמן פוקימונים, אבל מעולם לא הגשים את החלום. כעת הוא ירש את רכושו של אביו שנעלם, ונראה שהחיים מתקדמים רק מטה – עד שהוא מגלה במשרדו של אביו דבר מפתיע ולא שגרתי – פיקאצ’ו מדבר. אלא שרק טים מסוגל להבין את מה שהפיקאצ’ו אומר.

מתי: 10 במאי

 

גודזילה: מלך המפלצות

חמש שנים אחרי הסרט הראשון בסדרה המודרנית, הסרט השני בסדרה יעסוק במלחמה שבין המפלצות הקולנועיות מסרטי הקאייג'ו, בהם הלטאה הענקית גודזילה נלחם ביריביו כמו מוטרה ובעיקר נגד המפלצת קינג גידורה - דרקון עצום בעל שלושה ראשים אכזרית- והקרב ביניהם עשוי לאיים על האנושות כולה. בכיכובה של מילי בובי בראון.

מתי: 31 במאי

 

צעצוע של סיפור 4

כמעט 10 שנים אחרי הסרט השלישי והאחרון, מגיע סרט המשך לסדרת האנימציה האהובה בעולם. וודי תמיד היה בטוח במקומו בעולם והאמין שתפקידו המרכזי בחיים הללו הוא לשמור על הילד שהוא בבעלותו בין אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם "פורקי", וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, דרך מסע זה יבין וודי עד כמה גדול עולמנו בעבור צעצוע.

מתי: 20 ביוני

 

מלך האריות

מעל ל-25 שנה אחרי הסרט הראשון, דיסני מחזירה את הסיפור המיתולוגי בסוואנה האפריקאית בגרסת לייב אקשן. בטריילר בן הדקה וחצי, ניתן לראות גרסת מציאות של סוואנה אפריקאית כשברקע שיר הנושא המפורסם והנוסטלגי - ואז מופיעה הסצנה המפורסמת שבה מורם סימבה הקטן על הצוק בפני כל בעלי החיים. את שיר הנושא צפויה לשיר הזמרת ביונסה שתדבב גם את נלה.

מתי: 18 ביולי

 

זה: חלק 2

אחרי שכבש את המדינה בשנה שעברה והיווה השראה לתופעת הליצנים המפחידים שפקדו את רחובות ישראל, הליצן פניוויס (זה) צפוי לחזור לסרט נוסף. עלילת הסרט תתרחש 27 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, 'חבורת מועדון הלוזרים' כבר התפרקה וכל אחד מהם פרש לחייו הבוגרים. אך שיחת טלפון מטרידה שבאה בעקבות שובו של הליצן הרדוף "זה", מאלצת את חברי המועדון לשעבר לשוב לדרי, מיין, על מנת לקיים את ההבטחה שחרטו בדם בצעירותם ולהילחם פעם נוספת מול "זה".

מתי: 6 בספטמבר

טריילר קונספט (לא רשמי)
 



תגובות