מהפך בגלובוס הזהב: ליידי גאגא OUT, רפסודיה בוהמית IN. צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff, Handout

מהפך בגלובוס הזהב: ליידי גאגא OUT, רפסודיה בוהמית IN

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה שנערך הלילה הביא עימו תוצאות מפתיעות; "כוכב נולד" של ליידי גאגא שלפי התחזיות היה אמור לקחת את הערב סיים עם פרס אחד בלבד. השחקנית הוותיקה גלן קלוז והסרט "רפסודיה בוהמית" הם אלה שגנבו את ההצגה ואת הפסלונים

יריית הפתיחה של עונת הטקסים בהוליווד החלה עם טקס פרסי גלובוס הזהב ה-76 במספר שנערך הלילה בלוס אנג'לס. אחרי שנה מלאה ביצירה קולנועית וטלוויזונית הגיע הזמן לחלק קצת פרסים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאחר שבשנה שעברה הטקס והכוכבים לבשו שחור כהזדהות עם תנועת #me_too בעקבות הפרשות על ההטרדות המיניות בהוליווד, השנה היה מדובר בטקס צבעוני וקליל יותר בהנחייתם המוצלחת של אנדי סמברג וסנדרה או. בין שלל שחקנים ובמאים מפורסמים היה קשה שלא לשים לב במחסורה של גל גדות אחת, שבחרה לוותר על השמלה והשמפניות לטובת חופשת בטן גב עם החברות הטובות במלדיביים לכבוד יום הולדתה ה-40 של יעל גולדמן. לא שוכחת את הבית.

רמי מאלק
רמי מאלק © gettyimges.ILKevin Winter

הסרט הגדול של הערב "כוכב נולד" בכיכובם של ליידי גאגא וברדלי קופר היה הפייבוריט לזכייה בטקס, עם יותר מארבע מועמדויות - אלא שבמהלך הטקס התברר כי התחזיות והסקרים טעו. 'כוכב נולד' שהיה מועמד לפרס סרט הדרמה הטוב ביותר הפסיד את התואר ל-"רפסודיה בוהמית" המספר את סיפורה המדהים של להקת קווין והסולן פרדי מרקורי שאותו גילם השחקן רמי מאלק וזכה גם הוא בפרס שחקן הדרמה הטוב ביותר. ליידי גאגא שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט דרמה, הפסידה לשחקנית הותיקה גלן קלוז ששיחקה בסרט הדרמה "האישה". קלוז שאגב הייתה בהלם כשהקריאו את שמה מהמעטפה, הייתה מעומדת לא פחות מ-6 פעמים לפרס האוסקר, וזהו פרס גלובוס הזהב השלישי בו היא זוכה - זאת מול גאגא שזהו פרס גלובוס הזהב היחיד שהייתה מועמדת אליו אי פעם.

גלן קלוז
גלן קלוז © gettyimges.IL/Handout

גם בקטגוריית הבימוי הטוב ביותר "כוכב נולד" נכשל, את תואר זה לקח סרט הדרמה "רומא" של נטפליקס בבימויו של אלפונסו קוארון ('כוח משיכה', 'הארי פוטר'), הסרט צבר האדה גדולה בקרב מבקרי הקולנוע ונצחונו בטקס זה אף מרמז על זכייה אפשרית שלו טקס פרסי האוסקר הנחשב שיתקיים בחודש הבא.

אמנם, על קטגוריה אחת "כוכב נולד" לא וויתר ולקח אותה בכבוד- השיר "Shallow" בביצוע של ליידי גאגא גבר על המתחרים וזיכה את הזמרת והמלחינים בפרס השיר הטוב ביותר.

ליידי גאגא
ליידי גאגא © gettyimges.ILKevin Winter

הישגים נוספים נרשמו הערב גם בתחום האנימציה, בו הסרט "ספיידרמן: ממד העכביש" המציג גיוון אתני, גבר על שוברי קופות כמו "ראלף שובר את האינטרנט" ו-"משפחת סופר על 2". ובתחום הטלוויזיה, את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לקחה הסדרה "האמריקאים", ו"שיטת קומינסקי" זכתה בקטגוריה הקומית. "סיפור פשע אמריקאי: ורסצ'ה", לקח את פרס מיני הסדרה הטובה ביותר.

ספיידרמן: ממד העכביש
ספיידרמן: ממד העכביש © צילום מסך

 

 
 
תגובות