עד הקצה: השחקנים האהובים שהקריבו בשביל התפקיד. צילום מסך מהאינסטגרם

עד הקצה: השחקנים האהובים שהקריבו בשביל התפקיד

במידה ועולם המשחק נראה לכם מאוד קל, וכזה שלא דורש הרבה מאמץ, כדאי שתגידו את זה לביונסה או למורן אטיאס. הן רק חלק מרשימת שחקנים שעשו כמה דברים די מטורפים בשביל התפקיד שלהם, והשאירו אותנו בהלם!

דיאטה קיצונית, ולישון ברחוב הם רק חלק מהדברים הקיצוניים שהשחקנים האהובים עשו בשביל תפקידים. אז עד כמה אתם הייתם הולכים רחוק בשביל החלום שלכם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאונרדו דיקפריו

אין לנו מילים לתאר את ההתרגשות ברגע שגילינו שלאונרדו דיקפריו זכה באוסקר, אחרי שנים שהיה מועמד ונחל לא מעט אכזבות. כנראה שגם הוא, ממש כמונו, רצה מאוד את הזכייה הזו, כי הוא עשה כמה דברים די מטורפים בסרט "האיש שנולד מחדש" שזיכה אותו בסוף. הוא שחה במים קפואים (כ22 מעלות צלזיוס מתחת לאפס), ואפילו שבר תקופה די ארוכה בה היה צמחוני (מ-1992) ואכל כבד של באפלו חי! הרי, מה לעושים בשביל תפקיד, נכון?

 

מרגו רובי

אם אי פעם גם אתם עשיתם תחרות ביניכם לבין חבריכם, מי מחזיק את הנשימה יותר זמן מתחת למים, אנחנו מוסיפים לכם מתמודדת לתחרות שככל הנראה תשאיר לכם אבק. בסרט "יחידת המתאבדים"' בו שיחקה מרגו רובי את הארלי קווין, היא הייתה צריכה לשחק בכמה סצנות פעלולים מסובכות. באחת מהסצנות, רובי הייתה אמורה להיות מתחת למים במשך דקה שלמה! כדי לעשות את זה, היא נעזרה בצוללן שלימד אותה איך להחזיק את הנשימה מתחת למים למשך זמן רב, אבל מרגוט לא הסתפקה רק בדקה אחת. בתחרות שהיא עשתה עם חברה לסט, היא הצליחה להגיע אפילו לחמש דקות מלאות. בכל מקרה, אל תנסו את זה בבית.

ג'ים קארי

בכל פעם שאנחנו רואים את ג'ים קארי על המסך, אנחנו תוהים לעצמנו איזה דברים מטורפים שיקרעו אותנו מצחוק הוא עוד יכול לעשות. אבל מסתבר שגם מחוץ למסך, ג'ים קארי הולך עד הסוף בשביל עבודתו. בסרט "הגריניץ'", קארי היה צריך לעבור תהליך איפור מסיבי שארך זמן רב. התהליך היה כל כך נורא עבורו, שהוא אפילו שקל לעזוב את הסרט. אך לשמחתנו, רון האוורד, במאי הסרט, לא וויתר עליו ושכר את שירותיו של ה-CIA, שלימדו את ג'ים איך להתמודד עם עינויים ע"י טכניקות שונות. בסופו של דבר, הרעיון הצליח כי ג'ים שרד 92 תהליכי איפור, שכל אחד מהם ערך לא פחות משמונה שעות! כנראה שהמאמץ השתלם, כי עבודת האיפור של הסרט זיכתה אותו בפרס האוסקר על האיפור.

ראיין גוסלינג ומישל וויליאמס

אם גם לכם היה חלום לגור עם ראיין גוסלינג, נראה שמישל וויליאמס הקדימה אתכם. בסרט "בלו ולנטיין" שיחקו השניים זוג. על מנת לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר, הם החליטו לגור כחודש ביחד ולצבור חוויות וזיכרונות משותפים, שיתרמו לתחושה מציאותית ואותנטיות בסרט ויקל עליהם להיכנס לדמויות. המגורים המשותפים כללו; חגיגת כריסמס מזוייף ביחד, חגיגת ימי הולדת וכמובן קניית מתנות זה לזו וקניות שבועיות בסופר. 

 

מורן אטיאס        

אמנם מורן אטיאס ניחנה בכישרון יוצא דופן, ויופי מדהים, אבל בכל זאת גם לה לא היה כל כך קל לקבל תפקידים נחשקים. בסרט "גוף שלישי", אותו הגתה יחד עם זוכה האוסקר פול האגיס, אטיאס רצתה להשתתף אך המפיקים העדיפו ללהק שחקנים מוכרים יותר. כשנשאר תפקיד אחד, של צוענייה ענייה, השחקנית נלחמה עליו בכל הכוח, ועל מנת להתכונן לאודישן; היא ישנה ברחוב, בלי חשמל, מים וגז. מיותר לציין שהיא קיבלה את התפקיד, נכון?

© צילום מסך מיוטיוב

ג'ואי קינג

אתם ככל הנראה תזהו אותה בתור נערה חמודה שנקרעת בין האהבה לחברות בסרט "דוכן הנשיקות", אבל בסדרה "החוק", בה היא מגלמת רוצחת, החליטה ג'ואי ללכת עד הסוף בשביל להיכנס לדמות ולהיפרד משיער ראשה, לגמרי! אתם בוודאי חושבים שגילוח השיער היה קשה בשביל קינג, אז מסתבר שלא. השחקנית אפילו ממליצה לכל אישה להיפרד מהשיער לפחות פעם אחת בחייה. אולי נשאל את נינט שבדיוק כמוהה גילחה גם היא הראש, בשביל השתתפות בפרסומת.

ביונסה

להפתעתכם, מלכת הפופ העולמית, ביונסה, אינה רק זמרת ורקדנית אלא גם בעלת עבר בתחום המשחק. ביונסה, מלכתנו הנצחית, היא ללא ספק שחקנית טוטאלית, למה טוטאלית? כי כששיחקה בסרט "נערת החלומות" את דיאנה רוס, היא שיחקה אותה בכמה גילאים, צעירה ובוגרת. לכן, הציעה לרדת כ-9 קילוגרמים על מנת שהקהל ייראה שינוי אמיתי בדמות מעבר לתסרוקת ואיפור שונה. טוטאלית כבר אמרנו?

מורן אטיאס. צילום מסך מיוטיוב
 

הית' לדג'ר

אין מצב שנעשה את רשימת השחקנים שהלכו רחוק, ולא נזכיר את הית' לדג'ר. על מנת להיכנס לדמות הג'וקר המשוגעת בסרט "האביר האפל", לדג'ר עשה כמה דברים מטורפים במיוחד. קודם כל, הוא נעל את עצמו בחדר במלון דרכים למשך שישה שבועות מלאים, בלי לצאת ממנו בכלל. בזמן שהותו, לדג'ר עבד על קולו של הג'וקר, עיצב את צורת הדיבור ואת הצחוק שלו כדי שלא יזכיר את הגרסאות הקודמות של הדמות. על תפקיד זה, זכה בגלובוס הזהב, באוסקר, ואפילו נכנס לרשימת "הנבלים הקולנועיים הגדולים ביותר". אך לצערנו הוא לא זכה לראות את כל זה כי השחקן מת בסמוך לצילומי הסרט.

 
תגובות