מז״ל טוב 2: קומדיה רומנטית או מותחן אימה?. צילום: באדיבות Tulip Entertainment

מז״ל טוב 2: קומדיה רומנטית או מותחן אימה?

שנה וחצי לאחר יציאתו של הסרט הראשון בסדרת "מז״ל טוב", עלה אמש (ה') הסרט השני - מרגש יותר, מבהיל יותר, ומתוסבך הרבה יותר. מה חשבנו על הסרט? ביקורת

הסרט ״מז״ל טוב 2״,ששמו מהווה שיבוש אירוני לצירוף המילים המוכר, חזר אלינו בגדול. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עלילתו מתחילה הפעם מנקודת מבטו של ריאן, שמתעורר לאותו בוקר ומגלה שהוא גם קורבן לחוויה של טרי - שכזכור, בסרט הקודם התעוררה כל בוקר ליום הולדתה כשמישהו מנסה לרצוח אותה. מכאן, הכל מסתבך ונוספת לעלילה גם תיאורית המימדים הכפולים. במאי הסרט כריסטופר ב. לאנדון, המשיך ברעיון המרכזי של לולאות זמן. כמובן שלא מדובר ברעיון חדשני, והוא הופיע בסרטים נוספים (״לפני שאפול״,מישהו?), אבל במקרה הזה, לקחו את הרעיון צעד אחד קדימה לעלילה מטורפת אפילו יותר. ואם זה לא מספיק, הוסיפו את עיקרון היקומים המקבילים לכל הטירוף הזה.

 

מעבר לעלילה שלא הפסיקה להפנט אותנו למסך, אהבנו את העובדה שהסרט צולם בדיוק באותו סט עם אותם שחקנים ואף אותן סצינות מוכרות שגרמו לנו להבין שמדובר באותו היום. ולמרות שהצילומים התקיימו כשנה לאחר יציאתו של הסרט הראשון, הורגש כאילו צפינו בחיבור מושלם של שני סרטים לעלילה אחת. מי שעוד ראויה לציון לשבח היא השחקנית הראשית ג׳סיקה רות׳, שמגלמת באופן מושלם סטודנטית צעירה שהייתה בעבר חצופה לא קטנה, ולאורך הסרט הפכה לדמות מצוינת להתאהב בה. בין הסצינות, רות׳ הצליחה גם לגרום לחלקנו להזיל דמעה.

מתוך

מתוך "מז"ל טוב 2" © צילום: באדיבות Tulip Entertainment

מי שנרתע מז׳אנר האימה של הקולנוע, לגמרי לא צריך לפחד מהסרט הזה. הפעם, הוצפנו יותר ברגעי צחוק יותר מאשר אימה, אך באותה נשימה האדרנלין בגוף זרם כשניסינו להבין מי הרוצח הפעם. עם זאת, ההסתייגות שבין קומדיה רומנטית למותחן אימה, נוטה יותר לכיוון הקומדיה הרומנטית. לכן מומלץ לכל אוהבי האימה לא לצפות ליותר מידי רגעי פחד ובהלה.

© צילום: באדיבות Tulip Entertainment

לסיכום, בהחלט מדובר בסרט המומלץ של החורף. אם אתם מחפשים סרט שיחולל בכם מערבולת של צחוק, שמחה ובעיקר פחד ממסיכת התינוק, זה לגמרי הסרט בשבילכם. עלילה מושלמת שמשלבת בתוכה לולאות זמן, מימדים כפולים ובאותה נשימה קומדיה רומנטית מרגשת למדי.

 

 

 
תגיות
תגובות