הבינג' השבועי: ״המאה״ - מה יקרה בסוף העולם?. צילום מסך מיוטיוב

הבינג' השבועי: ״המאה״ - מה יקרה בסוף העולם?

השבוע רצינו לחשוף אתכם לסדרה "המאה", סדרת מדע בדיוני ודרמה שתרתק אתכם אל המסך בכל עונה ועונה, גם אם אתם פחות אוהבים את הז׳אנר.

בכל שבוע כתבי האתר יציגו סדרה שעליה הם ממליצים לכם לעשות בינג' (מרתון פרקים) בסוף השבוע הקרוב. והשבוע, למה כדאי לכם לצפות ב"המאה"?

עוד בערוץ הבידור: 

פעם חשבתם מה יקרה אם כל העולם יימחק, ותהיו לבדכם על כדור הארץ? או מה יקרה עם הטכנולוגיה בעתיד ואיך זה ישפיע על החיים שלנו? ״המאה״ היא סדרת מדע בדיוני שמשודרת בנטפליקס, אשר סיימה לאחרונה את עונתה החמישית ומספרת על מה שיקרה אחרי מלחמת עולם.

© צילום מסך מיוטיוב

אחרי כמה פצצות אטום, העולם נותר מלא בקרינה קטלנית ואזור אסור למחיה. רק כשלושת אלפים אנשים מכל העולם שרדו, ועברו לגור בחלל בתוך ספינת חלל מיוחדת שנקראת "התיבה". בעזרת שיתוף פעולה של אנשי מקצוע ששרדו, יושבי התיבה בנו והכינו את המקום למחיה של אנשים - אבל לא לכל החיים. הם מנסים לשרוד שם כמה שאפשר. מדענים ששרדו, חישבו והגיעו למסקנה שרק אחרי כמאה שנים ניתן יהיה לחיות שוב בכדור הארץ המזוהם - לאחר שכל הקרינה תתפוגג.

בעקבות קביעה זו, לאחר 97 שנים, יושבי התיבה מחליטים לשלוח קבוצת ילדים בני 12-18 לכדור הארץ, שם הם ינסו לחיות בעצמם, ובעזרת קליטת רדיו וצמידים מיוחדים שמראים את מדדי בריאותם, ידווחו בשידור חי על החיים בכוכב לכת שלם- לבדם.

© צילום מסך מהיוטיוב

הסדרה היא בין הסדרות היותר חזקות שמדברות על נושאים כאלה, של " מה יקרה בעתיד". בכל עונה נחשפות בעיות ואירועים מדהימים ויצירתיים שקורים. ניתן לראות את מאבק הילדים בכל יום, ואת יכולות השרידה שלהם בכל פעם מחדש - גם אחרי שהם מגלים שהם לא בדיוק לבד שם בעולם.

כמובן שעולם הבידור התלהב מאוד מהרעיון של הסדרה, כבר יש אישורים לעונה השישית ואין דיבורים על הפסקה או סיום הסדרה. לכן השבוע המלצנו לכם על "המאה" - סדרת המדע הבדיוני והדרמה שתגרום לכם לחשוב קצת אחרת על העתיד שלנו.

תגובות