כל מה שצריך לדעת: הסרט החדש של תובל שפיר. צילום: אור ויונטה

כל מה שצריך לדעת: הסרט החדש של תובל שפיר

תובל שפיר חוזר לקולנוע לצד קווין רובין ונדב גדג' בסרט אקשן חדש המשלב ספורט מוטורי. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו!

אחרי הצלחות קולנועיות כמו: "גמבות", "ג'סטה" ו"עד הקצה", הבוקר (ד'),סרטי יונייטד קינג ו – Light Stream החלו צילומי סרטו החמישי של הבמאי קובי מחט - "פול גז" בהפקת משה אדרי, לאון אדרי ומיקי רבינוביץ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שכבר סיפרנו לכם השבוע, מי שיככב באחד התפקידים המרכזיים בסרט הוא כוכב הרשת קווין רובין שעבורו זה תפקיד משחק רציני גדול וטבילה ראשונה בקולנוע, כך גם אצל נדב גדג' שבימים אלו בככב ב"כדברא 2". לתפקיד הראשי המרכזי לוהק תובל שפיר שחוזר לקולנוע אחרי שכבר צבר ניסיון קולנועי בסרטים כמו: "פעם הייתי" ושני סרטי "גאליס" שהיו הצלחה היסטרית בקופות. את התפקיד הנשי המרכזי תגלם תגלית חדשה שצפויה להפוך לכוכבת הבאה - נאיה בינשטוק. עוד ישתתפו: עדן סבן, דניאל גרנט, זוהר ליבה, אורי פפר ואביגיל אריאלי.

© צילום: אור ויונטה

"פול גז" היא דרמת התבגרות ואקשן, המשלבת ספורט מוטורי ואהבה צעירה. צילומי הסרט מתחילים בימים אלו בנאות הכיכר, קיבוץ עין גדי ובמושב אודים והוא עתיד לצאת לאקרנים ברחבי הארץ לקראת אוגוסט 2019.

עלילת הסרט מביאה את סיפורו של תומר בן ה-17 העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. זה קורה בדיוק חודש לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד השחצן, מנהיג הישוב, אמור לזכות. ההגעה של תומר משנה את כללי המשחק אפילו בלי להתכוון, מה שמתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של עמליה היפה, הופך לדרמה בהילוך גבוה כשתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה.

© צילום מסך מאינסטגרם

מפגש מקרי ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מקלף מאלברט את סודות העבר, ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לקרב של חייו על המסלול מול נמרוד.

קובי מחט מסר: "אני ממש מתרגש לקראת הסרט החדש , חמישי בחמש שנים, והפעם באזור ים המלח, עולמות האקסטרים של סצנת המוטו קרוס מתנגשים חזיתית בפרצופו של הנער החדש שעובר לאזור, סרט שכולו דרמת מתח ואהבה על רקע צריחות מנועי אופנועים ונופי ים המלח והרי מואב". 

 
תגובות