במקום נואה: זאק אפרון היה אמור להיות "הדייט המושלם". צילום: נטפליקס יח"צ ו-gettyimges.ILRodin Eckenroth

במקום נואה: זאק אפרון היה אמור להיות "הדייט המושלם"

חלק נכבד מהצלחתו של הסרט "הדייט המושלם" נזקף לזכותו של השחקן נואה סנטינאו, שהפך כבר מזמן לשחקן מיינסטרים אהוב בהוליווד. אלא שכעת מתברר כי במקור סנטינאו כלל לא היה אמור לגלם את ברוקס בלהיט האחרון של נטפליקס ואת מקומו היה אמור לקחת לא אחר מאשר זאק אפרון

נסו לדמיין שבמקום נואה סנטינאו שמככב בכמעט כל להיט אפשרי, היינו מקבלים את זאק אפרון - זה מה שכמעט קרה במקרה של "הדייט המושלם".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמו לא מעט סרטים מצליחים, גם "הדייט המושלם" מבוסס על ספר. "The Stand-In" הוא ספרו של סטיב בלום שאותו פרסם בשנת 2016 ועליו התבסס הסרט כמו גם שמה של האפליקציה שאותה ברוקס (נואה) פיתח. אך בראיון שנתן, חשף בלום כי נואה כלל לא היה אמור לשחק את דמותו של ברוקס. "הספר החל בכלל כתסריט שהתחלתי לכתוב לפני 10 שנים, ובזמן הזה הייתי במגעים עם מספר חברות הפקה ביניהן גם חברת האחים וורנר". Warner Brothers שאחראית על חלק גדול מהסרטים המצליחים בהוליווד גם מחזיקה בבעלותה סוללת שחקנים מהשורה הראשונה בהוליווד. "הזכויות על התסריט היו תחילה בבעלותן של האחים וורנר" סיפר והוסיף "כך שלתפקידו של ברוקס הוצעו שחקנים כמו זאק אפרון ושיה לה-באף". סטיב סיפר כי במשך שנים התכנון היה שזאק אפרון יכנס לנעליו של ברוקס, מה שלא קרה בסוף.

זאק סנטינאו אולי? © צילום: Frederick M. Brown/Gettyimages.IL
עוד בנושא
תפקידי הקולנוע שכמעט ניתנו לשחקנים אחרים
תומר כרמלי
הסרטים בכיכובם הפכו לשוברי קופות והשחקנים הפכו למזוהים עם הסרטים, אך זה גם יכול היה להיות אחרת. קבלו רשימה של שחקנים שכמעט זכו באור הזרקורים של הסרטים המצליחים

בסופו של דבר המגעים עם זאק אפרון לא צלחו וכידוע נכנס לנעליו נואה סנטינאו ולצידו גם קמילה מנדס ולורה מרנו. אבל אם כבר דיברנו על נואה וזאק, לא נתנגד לראות אותם משחקים זה לצד זה על הסט. 

"הדייט המושלם" עוקב אחר את סיפורו של ברוקס, נער שאפתן ועני שחולם להתקבל לאוניברסיטה יוקרתית. בכדי להשיג כסף להגשמת החלום, הוא יוצא עם סיליה המרדנית והעקשנית (לארה) כדייט מזוייף לנשף, שם הוא פוגש לראשונה את שלבי המקובלת והעשירה (קמילה). דבר זה מביא אותו להמציא אפליקציה בשם ״ממלא המקום״ בה הוא מציע את שירותיו כדייט מזויף אך העניינים מסתבכים כאשר רגשות אמיתיים מתחילים להתערב במשוואה.

 

 

תגובות