הליצן חוזר: טריילר ראשון ל"זה: חלק 2". צילום מסך מיוטיוב

הליצן חוזר: טריילר ראשון ל"זה: חלק 2"

זוכרים את הליצן האימתני פניוויז (או בשמו המקוצר 'זה') שכבש את בתי הקולנוע לפני שנה וחצי? אז בספטמבר הקרוב הוא חוזר למסכים צמא נקמה יותר מאי פעם, בסרט המשך על מנת לרדוף בשנית את 'חברי מועדון הלוזרים' שכבר הפכו לאנשים בוגרים. צפו

עם הגעתו של סרט האימה "זה" ('IT') בספטמבר 2017 הקהל מילא את האולמות בישראל ונחל הצלחה כבירה בקופות. אך כזכור גם הניב את תופעת הליצנים המפחידים שפקדו את הרחובות בלילה וגרמו למטרד ציבורי. כעת, לאחר שנתיים צפוי להגיע סרט ההמשך של "זה".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בטריילר אנחנו פוגשים את בוורלי מארש בגרסתה הבוגרת (ג'סיקה צ'סטיין), היא חוזרת אחרי 27 שנים לעיירת המולדת שלה. במפגש עם אישה מבוגרת מלחיצה, היא מגלה ש"זה" הליצן הרדוף שתקף אותה ואת חבריה בעודם היו ילדים עדיין חי וחזק מתמיד - בעיקר כשהאישה המבוגרת אומרת את המשפט המלחיץ "אבא שלי נהג לעבוד בקרקס", צמרמורת!

עלילת הסרט תתרחש 27 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, 'חבורת מועדון הלוזרים' כבר לא נערים וכל אחד מהם פרש לחייו הבוגרים. אך שיחת טלפון מטרידה שבאה בעקבות שובו של הליצן הרדוף "זה", מאלצת את חברי המועדון לשעבר לשוב לדרי, מיין, על מנת לקיים את ההבטחה שחרטו בדם בצעירותם ולהילחם פעם נוספת מול "זה" צמא הנקמה והוא אכזרי מתמיד. 

 

בסרט יגלמו מספר כוכבים הוליוודים את 'חברי מועדון הלוזרים' הבוגרים; ג'יימס מקאובי ('ספליט') בתור ויליאם "ביל" דנברו, מנהיג החבורה לשעבר וכיום סופר. ג'סיקה צ'סטיין ('כוננות עם שחר', 'העזרה') בתפקידה של בוורלי "בוו" מארש הבת היחידה בחבורה וכיום מעצבת אופנה. וג'יי ריאן ('היפה והחיה') בדמותו של בנג'מין "בן" הנסקום שהיה חבר בחבורה וכיום הוא אדריכל. כל אלו ועוד יתאחדו יחדיו על סט אחד בנסיון להביס בשנית את פניוויז הליצן המרקד בגילומו של ביל סקארסגארד המבריק. תסריטאי הסרט, גארי דאוברמן, עמד גם מאחורי כל תסריטי האימה של סרטי 'אנאבל' ובמאי הסרט יהיה אנדרס מוסקייטי, שהיה גם אחראי על הסרט הראשון בסדרה. 

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-6 בספטמבר 2019, כמו כן צפוי להיות מוגבל לגילאי 16 ומעלה

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות