היא חוזרת: דיסני שחררו טריילר למליפיסנט 2. צילום מסך מיוטיוב

היא חוזרת: דיסני שחררו טריילר למליפיסנט 2

חמש שנים אחרי יציאת הסרט הקודם, דיסני סוף סוף חשפו בפנינו את הטריילר של הסרט השני של מליפיסנט. כל הפרטים

אחרי שנים של ציפייה, אחד הסרטים שעשו לנו את 2014 וללא ספק מהלייב אקשנים היותר טובים של דיסני - חוזר לסרט שני, עם אנג׳לינה ג׳ולי המדהימה וכל הקסם של הסרט הקודם. הבוקר שחררו דיסני טיזר טריילר פשוט כובש לסרט ההמשך של היצירה המדהימה, המרגשת ומלאת הקסם של דיסני.

הסרט הראשון של מליפיסנט היה הישג אדיר לחברת דיסני, עם מיליוני צופים והרבה מאוד רווחים בקופות. כעת, ״מליפיסנט 2 - אדונית הרשע״ צפוי לצאת לאקרנים ב18 באוקטובר - עוד פחות מחצי שנה. הטיזר מספר לנו שמליפיסנט חוזרת ובגדול - עם סיפור חדש ולא צפוי שנגלה עליו בהמשך.

 

דיסני עובדים בימים אלה על המון פרויקטים חדשים - מעל לעשרים וחמישה סרטי לייב אקשן לסרטים האהובים, ביניהם ״מלך האריות״, ״אלאדין״ שממש עוד מעט יוצא לקולנוע וסרט נוסף ל״לשבור את הקרח״ שצפוי לצאת בנובמבר הקרוב. הרבה מעריצים לא התלהבו במיוחד מגרסאות בלייב אקשן הרבות שדיסני עובדים עליהן במרץ, מאחת הסיבות שעדיף להשאיר את הסרטים הישנים כמו שהם - ולא לתת להם גרסת אנימציה חדשנית ש״תהרוס״ אותם. אבל מהצד השני, מעריצים רבים דווקא כן התלהבו מעובדה זו - ואמרו כי הדור הבא יוכל לצפות בסרטים והקלאסיקות הישנים עם אמצעים חדשניים יותר ואנימציות מורכבות יותר, ולהנות יותר מהסרטים אלו במונחים של היום והאמצעים והטכנולוגיות של היום.

תגיות
תגובות