חדשות הקולנוע: מי האדם שהתעלל בסטן לי ז"ל. צילום: gettyimges.ILFrazer Harrison

חדשות הקולנוע: מי האדם שהתעלל בסטן לי ז"ל

פרטים חדשים ודרמטיים על "קינגסמן 3", תמונות ראשונות מהצילומים של "האלמנה השחורה" ומי השחקן הותיק שחוגג השבוע 82 אביבים. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

הייתם עסוקים בללכת לים בעקבות השרב או להיצמד לטלוויזיה עקב הבחירות החוזרות? הנה כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

מנהלו של סטן לי מואשם

קנייה מורגן, מנהל העסקים לשעבר של אגדת הקומיקס - סטן לי ז"ל, הואשם בסעיפי התעללות במבוגרים ונעצר ביום שבת תחת אשמות התעללות באייקון המארוול. בפברואר 2018 החל מורגן לקחת שליטה על העניינים העסקיים של סטן לי, ולכאורה בודד אותו ממשפחתו וחבריו. מורגן הואשם גם במעילה בנכסים בשווי 5 מיליון דולר, לפי דוח בית המשפט העליון של לוס אנג'לס ב-2018, בנוסף הואשם גם בלקיחת מעל 262 אלף דולר מסשן חתימות של סטן לי במאי 2018, אבל אגדת המארוול לא ראה אפילו אגורה מהכסף. החקירה החלה כשמונה חודשים לפני מותו של סטן לי בגיל 95, והאשמות העיקריות הן התעללות נפשית של מורגן בסטן לי באמצעות בידודו באופן לא חוקי באחוזה מבודדת הרחק ממשפחתו וחבריו, ומעילה בכספים.

סטן לי ז
סטן לי ז"ל © צילום: Gettyimages.IL/Michel Boutefeu

קינגסמן 3

לאחר שסרטי קינגסמן הקודמים "השירות החשאי" ו-"מעגל הזהב" היו הצלחה מסחררת שעקבו אחר הקשר המיוחד של צמד הסוכנים גארי "אגסי" אנווין, והמנטור שלו הארי "גלהד" הארט. הסרט השלישי ששמו "המשחק הגדול" יהיה הפרק האחרון במערכת היחסים של אגסי והארי, במאי הסרט מתיו ווהן אמר למגזין "דיגיטל ספיי" כי "אנחנו חייבים לסיים את מערכת היחסים של אגסי והארי. הפרק הסופי בקשר שלהם צריך להיות מסופר, מה שכבר התכוננו לעשות, ואני מתכנן לצלם את זה מאוחר יותר השנה או בתחילת שנה הבאה". המצטרפים החדשים לצוות השחקנים בסרט הם לא אחרים מאשר ליאם ניסן והאריס דיקנסון. "המשחק הגדול" עתיד לצאת בפברואר 2020.

היא חוזרת

אמנם כבר נפרדנו מחבורת הנוקמים ב"סוף המשחק" שיצא במרץ האחרון, אבל לא מעט סרטי סולו של כוכבי מארוול מחכים לנו. לצד "ספיידרמן: רחוק מהבית" שצפוי להגיע ביולי הקרוב, סרט סולו על "האלמנה השחורה" עתיד גם הוא להגיע למסכים ב-2020. סרט הסולו בכיכובה של סקרלט ג'והנסון עתיד להגיע למבכים במהלך השנה הבאה והוא יציג את סיפורה של "האלמנה השחורה" אותה ג'והנסון מגלמת, זאת לאחר שורת סרטי מארוול בהם היא הייתה בתפקידי משנה. השבוע פורסמו תמונות ראשונות מסט הצילומים של סרט הסולו חסר הכותרת שלה, שלפיהן נראה כי מדובר בצילומי הסצנה שלה לפני שהפכה לגיבורת על. צפו בתמונות

 

 

מורגן פרימן

אחלו המון מזל טוב לאחד מהשחקנים הידועים והטובים בהוליווד, מורגן פרימן שחוגג השבוע 82 אביבים (ובכלל לא נראה כך). פרימן הוא שחקן ובמאי קולנוע אמריקאי שנמצא בתעשיית הקולנוע למעלה מ-48 שנים! בארון הפרסים שלו תוכלו למצוא פרס אוסקר, פרס גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך. בין שלל התפקידים והז'אנרים בהם הוא שיחק, תפקידו הזכור ביותר הוא בסרט "חומות של תקווה" בה הוא גילם אסיר באחד מבתי הכלא האכזריים ביותר. פרימן אף ביקר בארץ לא מזמן כשצילם כאן פרסומת לחברה ישראלית מסחרית.

© צילום:באדיבות yes
 

רוקטמן

סרט ביוגרפי על סיפורו של הזמר הגדול אלטון ג'ון. סיפור חייו מגיע לקולנוע, ובגדול. בסרט אתם תראו צדדים שלא הכרתם מאחורי דמותו של הזמר, ותחשפו לסרט מרהיב ביותר. את אלטון ג'ון יגלם טארון אגרטון, ולצידו ישחקו ג'יימי בל, ריצ'רד מדן וברייס דאלאס הווארד.

 

גודזילה: מלך המפלצות

סרט המשך לרימייק מ-2014. הסרט השני יעסוק בזוחל הענק המפורסם גודזילה שייאלץ להילחם נגד רודן ומות׳רה ובעיקר נגד המפלץ קינג גידורה: דרקון זהוב קשקשים עצום בעל שלושה ראשים המזכיר את הידרה מהמיתולוגיה היוונית. ג'ונה אלן, מנהיג של ארגון מסתורי, פותח "קופסת פנדורה": קרחון עצום הכולל בתוכו את קינג גידורה הקפוא, ומתכנן להשתמש במוטרה ורודן כפיתיונות עבורו וכפתיחה למסע ההרס שלו. לכן היחיד שיכול להביס לצד רודן ומוטרה את קינג גידורה זה גודזילה.

 
 
תגובות