התחלנו: החלו הצילומים של "מהיר ועצבני 9". צילום מסך מאינסטגרם

התחלנו: החלו הצילומים של "מהיר ועצבני 9"

השחקן וין דיזל משתף בסרטון מהיום הראשון של צילומי הסרט התשיעי בסדרת סרטי המכוניות האהובה. אך למרות ההתרגשות נראה שמישהו מהקאסט האהוב חסר בתמונה. מה קרה לדה רוק? ומתי הסרט החדש צפוי להגיע לבתי הקולנוע?

על אף שבעוד חודש וקצת יגיע לבתי הקולנוע סרט הספין-אוף "הובס ושואו", סדרת "מהיר ועצבני" כבר החלה לעבוד על הכותר התשיעי בסדרת הסרטים האהובה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקן וין דיזל, דום בשביל מעריצי הסרטים, העלה הלילה סרטון לאינסטגרם בו הוא משתף יחד עם השחקנית מישל רודריגז את החוויות לאחר יום הצילומים הראשון. "הרגע סיימנו את היום הראשון. זה מרגיש כמו נס... אנחנו מודים לכולם ובעיקר לצופים ברחבי העולם שמעריצים את הסרטים". רודריגז הנרגשת שעמדה לצידו, שתחזור לגלם את דמותה של לטי, ציינה בעבר כי היא תמשיך להשתתף בסרטים רק בתנאי שיהיה יותר גיוון מגדרי מאחורי הקלעים. לשם כך חברת יוינברסל העסיקה תסריטאית ועוד מספר עובדות הפקה - וחזרתה של רודריגז התממשה. 

 
 
 
View this post on Instagram

First day completed! Blessed beyond words. #Fast9 2020

A post shared by Vin Diesel (@vindiesel) on

עוד שחקנית שצייצה על התחלת הצילומים הייתה נטלי עמנואל (משחקי הכס) שבניגוד לדיזל ורודריגז הצטרפה רק בסרט השביעי. "יום הצילומים הראשון מתקיים היום... הקבוצה שוב פעם יחד" כתבה עמנואל בטוויטר שלה. טוב, לא באמת כולם אם נהיה רציניים. דווין ג'ונסון, שגילם את דמותו של הובס בשמונת הסרטים הקודמים, לא יחזור לסט של הסרט התשיעי ושל הבאים אחריו. אך אל תתאכזבו כי כאמור בתחילת חודש אוגוסט הקרוב אנחנו נזכה לראות אותו לצד ג'ייסון סטיית'האם בסרט הנפרד מהסדרה הראשית - "מהיר ועצבני: הובס ושואו". 

לא יחזור לסרט התשיעי. דווין ג'ונסון בטריילר של
לא יחזור לסרט התשיעי. דווין ג'ונסון בטריילר של "הובס ושואו" © צילום מסך מיוטיוב

הצילומים צפויים להימשך עד אמצע הקיץ, הסרט התשיעי שטרם ניתנה לו כותרת רשמית צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-22 במאי 2020.

תגובות