אריאנה גרנדה תגלם לסבית בסרט נטפליקס חדש?. צילום: Gettyimages.IL/Theo Wargo

אריאנה גרנדה תגלם לסבית בסרט נטפליקס חדש?

לפי דיווחים ברחבי הרשת הזמרת האהובה והמצליחה, אריאנה גרנדה, חוזרת לעולם המשחק ותככב בסרט נטפליקס חדש המבוסס על מחזמר מצליח, שם תגלם לסבית בארון. האומנם? אל תמהרו לשמוח בקלות

אריאנה גרנדה היא אחת הזמרות המצליחות והאהובות ביותר, אך בנוסף לקריירת המוזיקה הגדולה שלה קשה לשכוח את קריירת המשחק שלה שהחלה אי שם בערוץ ניקלודיאון וגם בסדרת האימה המצליחה "מלכות הצעקה". ביממה האחרונה דיווחו כלי תקשורת שונים כי גרנדה וראיין מרפי (המפיק של "מלכות הצעקה"), ישתפו פעולה פעם נוספת - בעיבוד חדש למחזמר ברודוויי אהוב. אך מסתבר שזה לא בדיוק נכון!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המחזמר המקורי נקרא "הנשף" והסרט המבוסס עליו ישוחרר לרשת הסטרימינג המצליחה נטפליקס. על פי דיווחים גרנדה תככב בסרט בתפקיד אליסה – "הבת הפופולרית של ראש ועד ההורים", שהיא למעשה גם לסבית בארון לצד מריל סטריפ, ג'יימס קורדן וניקול קידמן. בנוסף גם קיגן מייקל קיי, אנדרו רנלס והראפרית אקוואפינה (awkwafina) שאישרו את השתתפותם בתפקידי מפתח. 

המחזמר
 

אך השמחה הייתה מוקדמת מדי, שעות לאחר מכן דווח כי גרנדה איננה צפויה לקחת חלק בסרט המדובר וכי היו אלו דיווחי כזב בלבד. גרנדה בכלל צפויה להאריך את מסע ההופעות שלה עד סוף 2019 ולכן לא תוכל לקחת חלק בהפקה הנחשקת. עם זאת, עדיין לא אבדה בנו התקווה שזה אכן יקרה.

© צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

כזכור, גרנדה התמודדה עם שמועות על נטיותה המיניות לאחר ששחררה את השיר והקליפ, ״Monopoly״ בו רבים מהמעריצים הסיקו כי היא מכריזה על כך שהיא יכולה להתאהב גם בנשים. באופן כללי, גרנדה תומכת נלהבת של הקהילה הגאה והתפקיד החדש רק מוכיח שלא אכפת לה מה אומרים על כך.

 
תגובות