חדשות הקולנוע: החלו הצילומים של 'לכל הנערים שאהבתי 3'. צילום מסך מהסרט

חדשות הקולנוע: החלו הצילומים של 'לכל הנערים שאהבתי 3'

כוכבת 'דברים מוזרים' בליהוק מפתיע, טריילרים חדשים לסרטים אהובים וספיידרמן מרגש את הקהילה הגאה. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תורה של מולאן הגיע

לאחר גל של חידושים לסרטי דיסני אהובים, ביניהם "אלאדין" וגם "מלך האריות" בשבוע הבא, חוזרת אחת הדמויות האהובות בהיסטוריית דיסני למסך הגדול. בימים האחרונים פורסם הטריילר לסרט המצולם של "מולאן", שעתיד להגיע אלינו ב-27 במרץ 2020. בסרט תככב השחקנית הסינית-אמריקאית ליו ייפיי, בתפקיד מולאן. יחד איתה משתתפים השחקנים דוני ין, גונג לי וג'ייסון סקוט לי. עלילת הסרט דומה למקור שיצא בשנת 1998. התכנון המקורי היה להפיץ את העיבוד החדש כבר בנובמבר 2018, אך הוא נדחה בעקבות יציאתו של "מפצח האגוזים וארבע הממלכות" באותו חודש. 

 

מליפיסנט חוזרת

אנג'לינה ג'ולי מגיעה לכבוש אותנו שוב בסרט המשך ל-"מליפיסנט" משנת 2014, אשר מבוסס על עלילת "היפיפיה הנרדמת" שיצא ב-1959. הסרט החדש, שיגיע ב-18 באוקטובר הקרוב, נקרא "מליפיסנט: אדונית הרשע" והוא מתרחש מספר שנים לאחר מאורעות הסרט הראשון. הטריילר, שפורסם ממש בימים האחרונים, נותן לנו הצצה לעלילה. הנסיכה אורורה עוברת לחיות עם הסנדקית הפיה שלה, המלכה אינגריט, ומליפיסנט לא אוהבת את זה בכלל. את השאר נגלה באוקטובר הקרוב.

 

גאוות גיבורי-העל 

חברת ספרי הקומיקס והעיבודים שלהם לסרטים, "מארוול", ידועה במגוון רחב של גיבורי על מזמנים וממקומות מאוד שונים ולעיתים גם רחוקים אחד מהשני (כוכבים אחרים, יקומים מקבילים ומסע בזמן מצלצלים מוכר?). אבל למרות זאת הספיידרמן המודרני וגיבור העל העולה טום הולנד הרגיש שמשהו חסר, וקורא למארוול להציג יותר דמויות וגיבורים מקהילת הלהט"ב בסרטיהם. בראיון ל"Sunday times" הולנד חשף את התקוות שלו לסרטי מארוול העתידיים: "העולם לא פשוט כל כך כמו גבר סטרייט ולבן. זה לא מסתיים שם, והסרטים האלו צריכים לייצג יותר סוגים של אנשים", הספיידרמן השכונתי ציין גם כי יתמוך בקו עלילה גאה אפשרי לדמותו בסרטי ספיידרמן, אבל גם הוסיף שהוא אינו יודע כלל לאן הסרטים הבאים יתקדמו וזה "מחוץ לשליטתו". אנחנו בהחלט מקווים לייצוג מגוון יותר של הקהילה הגאה בסרטים, ושמחים שכוכבים כמו טום הולנד וברי לרסון (קפטן מארוול) מביעים את דעתם בנושא #גיבורים_גם_במציאות.

טום הולנד ב"ספיידרמן: רחוק מהבית"© צילום: באדיבות פורום פילם

המסכה החדשה

בשנים האחרונות חידושים של סרטים קלאסיים הם תופעה מאוד נפוצה שלעיתים גם יכולה להצליח בגדול. החידוש הבא שאולי אפשר לצפות לו הוא עיבוד מחודש לסרט "המסיכה" שהיה להיט בשנות התשעים. העלילה בסרט מספרת על הדמות הראשית סטנלי (אז בכיכובו של ג'ים קארי), פקיד בנק מיואש וחסר תקווה, שבעזרת מסכה שעוטה הופך בן רגע לטיפוס חכם ושנון עם מלא בטחון עצמי, פנים ירוקות וחליפה צהובה. הסרט הזה היה אחד מהפרויקטים ששם את ג'ים קארי בטופ הרשימה של שחקני קומדיה, אז האם יש מישהו שיוכל להגיע לרף הגבוה? השאלה הנכונה יותר היא לא האם יש מישהו, אלא האם יש מישהי שתוכל. יוצר "המסכה", מייק ריצ'רדסון, אינו ציין אילו שחקנים יש לו בראש בנוגע לתפקיד, אך כן אמר שמדובר באישה. אמנם תאריך יציאה עוד לא ידוע וגם לא עוד הרבה פרטים אחרים, אבל מה שכן בטוח הוא שאם יהיה חידוש של הקומדיה הקלאסית משנות התשעים – אנחנו נהיה הראשונים לקנות כרטיס.

גיבורת על?

כוכבת "דברים מוזרים", השחקנית מילי בובי בראון, ככל הנראה תשתתף ביקום קולנועי שכולנו מצפים לו. לפי דיווחים, מארוול מצרפת לקאסט השחקנים שלה שמות חדשים לקראת רצף הסרטים הבא שלה. לאחר סיום הפאזה השלישית עם "הנוקמים: סוף המשחק", מארוול מתחילים סדרת סרטים נוספת בשם "The Eternals" המבוססת על קומיקס בעל אותו השם. בין השמות של הקאסט שצפוי לקחת חלק בסרט נמצא שמה של מילי בובי בראון ואף של אנג'לינה ג'ולי. התרגשות!

© gettyimages.ILFrazer Harrison

מגיעה לנטפליקס

בזמן שאנחנו מחכים לסרט ההמשך "וונדר-וומן 1984" שיגיע בעוד קצת פחות משנה, נראה שגל גדות מגיעה גם לשירות הסטירימינג הפופלרי בעולם - נטפליקס. גדות צפוייה לחזור לימים שלה עם דווין ג'ונסון ב"מהיר ועצבני" ותככב לצידו ולצד השחקן ראיין ריינולדס בסרט אקשן חדש מבית נטפליקס. הסרט בשם "Red Notice" יתמקד במצוד אחר גנב האמנות המבוקש בעולם וצפוי לצאת בשנת 2020.

התחלנו!

עוד לא קיבלנו את הסרט השני וכבר רצות שמועות כבדות על כך שהחלו הצילומים ל"לכל הנערים שאהבתי 3"! מעריצי הסרט הבחינו בחברי הקאסט ביניהם נואה סנטינאו ולארה קונדור בשבועות האחרונים בצילומים בניו יורק. בנוסף כבר דווח באופן רשמי כי הסרט יצולם גם בקנדה באמצע חודש יולי. מעריצים אף תיעדו את המתרחש כפי שניתן לראות בתמונות.

 

סופיה ורגרה

סמסו המון מזל טוב לשחקנית האמריקאית-קולומביאנית סופיה ורגרה שחגגה השבוע 46. את סופיה ייתכן ותזהו ממגוון סרטי קומדיה בהם לקחה חלק כמו "אימוג'י: הסרט" (שם דובבה), "מרדף לוהט" ו"דרדסים". בארון הגביעים שלה תמצאו פרס גלובוס הזהב, שני פרסי אמי ושלושה פרסי גילדת הזהב (עם הרצף העולה הזה, יהיה נחמד אם הבא ברשימה יהיו ארבעה פרסי אוסקר). 

© צילום: GettyImages/Jason Merritt‏

 

אנאבל: חוזרת הביתה 

סרט האימה המצליח חוזר לקולנוע בפעם השלישית, הפעם המומחים לשדים אד ולורין וורן מביאים את אנאבל למחסן נעול בביתם בניסיון למנוע מהבובה אחוזת השדים להוביל לעוד כאוס. הם נועלים אותה מאחורי זכוכית מקודשת ומשתמשים בברכה של כומר כדי לוודא שהיא באמת תילכד. אבל אנאבל מעירה את הרוחות הרעות שבמחסן ולילה נורא מגיע כאשר כולן שמות לעצמן מטרה חדשה - הילדה בת העשר של משפחת וורן בשם ג'ודי, וחבריה. 

 

אגלי דולז 

סרט אנימציה קורע מצחוק בדיבובם של פיטבול, ניק ג'ונאס ואמה רוברטס ובדיבוב הישראלי הזמר סטפן לגר מדבב את הדמות הראשית. העלילה עוקבת אחרי חבורה של בובות שגרות ב"אגליוויל" עולם שבו הבובות שנזרקו מפס היצור כי הן לא נחשבות "מושלמות" חיות בו. במהלך הסרט חבורת בובות מאגליוויל מחליטה לטפס על החומה ולהגיע לעולם הגדול. הם לומדים מהי המשמעות של להיות שונה ונאבקים על רצונם להשתלב בחברה ולהיות נאהבים. לבסוף הם מגלים שהדבר החשוב ביותר הוא להיות מי שאתה באמת ולאהוב את עצמך.

 

שוטר על הדרך

"שוטר על הדרך" הוא סרט קומדיית אקשן בכיכובו של קומייל ננג'יאני (עמק הסיליקון).  הסיפור מתמקד בסטו, נהג אובר ממוצע ומנומס שמנסה להיאחז בדירוג חמשת הכוכבים שלו באפליקציה. יום אחד הוא אוסף נוסע קולני ובהמשך מסתבר שהנוסע הוא שוטר במהלך מרדף אחר רוצח אלים. סטו נקלע לסיטואציות מפחידות, מוזרות ומצחיקות - עדיין מנסה לשמור על שפיותו ולשמור את חייו על המסלול (וגם לא שוכח את דירוג חמשת הכוכבים שלא רוצה לאבד למרות כל הבלגן מסביב). 

 

הרפתקה בשחקים 

דרמת נעורים ישראלית, יותם ונועה הם נערים חובבי תעופה בני 13. יום אחד הם מוצאים גרוטאה של מטוס מסרשמיט, מטוס הקרב הראשון של חיל האוויר. במהלך הסרט הם פוגשים את מוריס, איש זקן שהיה טייס קרב בשנות החמישים ויחד הם מחליטים לשפץ את המטוס ולהטיס אותו כנגד כל הסיכויים במפגן יום העצמאות. הם ידרשו להתמודד עם הרבה קשיים: דרישות הלימודים, תחילתה של אהבת נעורים,  ההתנגדות של ההורים וההתנגדות היותר גדולה של אחיה של נועה - שמשפץ בעצמו יחד עם אביהם מטוס ספיטפייר שחור כדי להטיס אותו גם במפגן האווירי של יום העצמאות ולא רוצה שנועה ויותם יגנבו לו את ההצגה. 

 
 
תגובות