חדשות הקולנוע: באיזה חידוש של דיסני ישחק טום הולנד?. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: באיזה חידוש של דיסני ישחק טום הולנד?

סקרלט ג'והנסון מסתבכת עם מעריצים, נבחר שחקן לגילום דמותו של אלביס בסרט על חייו, מחווה של דיסני לקמרון בויס ז"ל ותמונות חדשות היישר מסט הצילומים של שני סרטים. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טום הולנד יוביל סרט דיסני?

לפי מידע שנמסר מדיסני, אנחנו יכולים לצפות להרבה קלאסיקות אנימציה בגרסאות מחודשות שחלק מהם כבר ראינו. אך עם פרסום השמועות על התחלת ההכנות לגרסה מחודשת לסרט "אטלנטיס: האימפריה האבודה", פורסם גם כי אחד מהמועמדים הרצויים ביותר לדמותו של מיילו, התפקיד הראשי בסרט, נמצא טום הולנד. כידוע טום הולנד הוא הספיידרמן הנוכחי שרק בתחילת החודש זכה לעוד סרט נוסף, ספיידרמן: הרחק מהבית. טום הולנד בהחלט יכול להתאים לתפקיד, הוא די דומה לדמות ועם כישרון המשחק האדיר שלו הוא בטוח יצליח להיכנס לנעליים של מיילו.

סקרלט בכס החם

סקרלט ג'והנסון, אחת השחקניות היהודיות והמוכרות ביותר, מוצאת את עצמה בכיסא החם הרבה לאחרונה. לפני שבוע בראיון שנתנה למגזין "As If" דיברה על התגובות הסוערות שקיבלה מאנשים בשנת 2016 כשבחרה לגלם דמות של אישה טרנאס ג'נדרית בסרט "Rub & Tug", בגלל כל תגובות הקהל על כך שכאישה הטרוסקסואלית נורמטיבית לא מגיע לה לשחק דמות כזו ויש לתת את התפקיד לשחקנית טראנס ג'נדרית אמיתית. בתגובה לכך אמרה בראיון שבתור שחקנית העבודה שלה היא לשחק בכל תפקיד שניתן לה, בין אם מדובר בחייה או עץ זאת העבודה שלה. אנשים הפכו את דבריה למימים ברשתות החברתיות והתחילו לכתוב מכתבים זועמים לשחקנית. ג'והנסון אמרה בתגובה שדבריה נערכו במטרה ליצור "קליק בייט" ולהשיג יותר צפיות לראיון בכדי להוציא אותה רעה. היא הוסיפה ושיתפה "אני אישית מרגישה כי בעולם אידאלי כל שחקן צריך להיות מסוגל לשחק כל אחד וכל דבר, בכל הצורות הקיימות וצריך להיות חסין בפני התקינות הפוליטית".

אלביס החדש

אוסטין באטלר לוהק לככב את מלך הרוק, אלביס פרסלי, בסרט ביוגרפי (עדיין ללא שם) על חייו. לאחר ששמות מאוד גדולים התמודדו לתפקיד הנחשק כמו יוצא וואן דיירקשן ולאחרונה גם שחקן – הארי סטיילס, כוכב וויפלש מיילס טלר, ואיך אפשר לשכוח את אנסל אלגורט (בייבי דרייבר) שגם לוהק לשחק תפקיד ראשי בעיבוד קולנועי למחזמר "סיפור הפרוורים" (שעתיד לצאת בשנה הבאה). בנוסף לבאטלר גם טום הנקס כבר לוהק לסרט העתידי בתפקיד המנהל האייקוני של עולם הרוקנרול, קולונל טום פארקר. הדיבורים על סרט ביוגרפי על חייו של אלביס החלו עוד בשנת 2014, אבל מאז הם עוד לא כל כך התקדמו עד השנה, ואנחנו לא יכולים לחכות כבר שהסרט ייצא ולראות אם אוסטין באטלר (שגם משתתף בסרט המדובר החדש "היו זמנים בהוליווד" לצידם של בראד פיט וליאונרדו דיקפריו) באמת הייתה הבחירה הנכונה לתפקיד.

דומים?
דומים? © אינסטגרם

דיסני זוכרת את קמרון בויס

חברת הענק "דיסני" ביטלה את פרימיירת הסרט בכיכובו של קמרון בויס, "היורשים 3", כדי לכבד את זכרו. לפני מספר ימים העולם ועולם המשחק בפרט איבדו את השחקן המוכשר קמרון בויס בצער רב. הסרט "היורשים 3" בכיכובו עדיין יצא למסכי העולם, אבל מתוך כבוד לזכרו של קמרון בויס דיסני ביטלו את הפרימיירה לסרט. מותו הטראגי והפתאומי של השחקן זעזע את כולנו ובמיוחד את האנשים הקרובים אליו, ובעוד האובדן עדיין טרי חברי המשפחה של קמרון וכוכבים אחרים (חלקם חברים בצוות "היורשים") שיתפו את צערם בפוסטים באינסטגרם, ציוצים ובשאר הפלטפורמות. זו אחת מהדרכים של דיסני והצוות לכבד את השחקן המנוח, והלב כואב.

שחקני "מהיר ועצבני 9" בתמונה ראשונה

השחקנית נטלי עמנואל שיתפה את התמונה הראשונה שכללה את חברי הקאסט המלא של הסרט התשיעי בסאגת האקשן המצליחה "מהיר ועצבני" והם נראים טוב מתמיד. השחקנית העלתה את התמונה לרשתות החברתיות לכבוד יום הולדתה של חברתה לצוות השחקנים מישל רודריגז, שחל ב-12 ביולי. ההפקה של הסרט רק החלה והמעריצים מתים לראות איך המפיקים יצליחו בסרט ההמשך בלי דווין ג'ונסון, אבל לפי התמונה הזו צוות השחקנים המובחרים נראים כאילו הם הולכים לספק לנו את כל האקשן הטוב שאנחנו מצפים לו בסרט (אם לא יותר). אחרי הכל אין דבר שיותר משמח אותנו מלראות סרט שתמיד ממשיך לדחוף קדימה ולא מאכזב את המעריצים שלו, ו"מהיר ועצבני" הוא בהחלט מסוג הסרטים האלה.

גם שחקני "מכסחי השדים 3" בתמונה ראשונה

סדרת סרטי הקומדיה, שהגיעה לראשונה בשנת 1984, זוכה לסרט הרביעי (לא טעינו) - מכסחי השדים 3. הוא הוכרז בינואר האחרון וצפוי לעלות עוד שנה, ב-10 ביולי 2020. לפני ארבעה ימים פורסמה תמונה ראשונה על סט הצילומים, בה נמצאים ג'ייסון רייטמן, במאי ותסריטאי הסרט, יחד עם אביו אייוון רייטמן, הבמאי של שלושת הסרטים הקודמים. יחד איתם השחקנים קארי קון, פין וולפהארד ומקנה גרייס. הסרט הוא המשך של הסרטים הקודמים, עם עלילה על משפחה שחוזרת לביתה בעיירה קטנה.

פאוור ריינג'רס חוזרים

עם עבר של 24 עונות לסדרת הטלוויזיה ושלושה סרטים, מתוכנן לצאת סרט נוסף, אך הוא ללא קשר לסרטים הקודמים. לאחר שהסרט האחרון ב-2017 לא זכה להצלחה קופתית מרשימה, הסיכויים שיבוא עוד אחד היו נמוכים אך התממשו. השחקן דיק' מונטגומרי, שגילם את הריינג'ר האדום, העיד שידוע לו על צילומים לסרט חדש אך הוא מנותק מהקאסט של הסרט האחרון, ואף אחד מהשחקנים לא ישתתף בו. אם אתם דואגים לעבודה שלהם, אז אתם יכולים להירגע כיוון שדיק' מונטגומרי (ריינג'ר אדום) משחק בסדרה "דברים מוזרים", נעמי סקוט (ריינג'רית ורודה) משחקת את יסמין בחידוש של "אלאדין" ולודי לין (ריינג'ר שחור) משחק באחד מפרקי "מראה שחורה".

נחשף טריילר ל-"קינגסמן: ההתחלה"

בבימויו והפקתו של מתיו ווהן, שעשה גם את שני הסרטים הקודמים, "קינגסמן: ההתחלה" חושף טריילר ראשון. זה אמנם הסרט השלישי, אך עלילתו מתרחשת לפני הסרט הראשון. הסרט צפוי לצאת ב-14 בפברואר 2020, ובו מככבים דניאל בריהל, ריס איוואנס, מת'יו גוד, אהרון טיילור-ג'ונסון, ג'מה ארטרטון, טום הולנדר ועוד שחקנים נוספים. הסרט מספר על חבורה של הפושעים הגרועים בהיסטוריה, שרוצים לחבל במלחמה שעתידה למחוק מיליוני אנשים. אדם אחד חייב להתחרות נגד הזמן כדי לבצע זאת.

 

שוברי הקופות של השבוע

במקום הראשון כבר השבוע השני ברציפות נמצא "ספיידרמן: הרחק מהבית" עם 45,300,000 דולר בקופות המקומיות של ארה"ב שמעלה את סכום ההכנסות הכולל ל-847,029,305 בכל העולם. במקום השני נמצא הסרט הרביעי בסדרה של סדרת סרטי "צעצוע של סיפו"ר, עם 20,665,000 דולר מהקופות האמריקניות השבוע שמתווספים ל-771,069,574 דולר בהכנסות העולם מארבעת השבועות של הסרט בקולנוע. במקום השלישי הסרט החדש "מלתעות האימה", סרט אימה חדש שהרוויח כ-12,000,000 דולר בקופות האמריקניות, ו16,800,000 בקופות העולמיות.

התפקיד החדש של הארי סטיילס

הזמר והשחקן, יוצא להקת "וואן דירקשן", נבחר לגלם את דמותו של הנסיך אריק בחידוש הקולנועי לסרט "בת הים הקטנה", כך מדווח עיתון "הוליווד ריפורטר". יחד איתו תשחק האלי ביילי בתפקיד אריאל. שחקנים נוספים נמצאים כרגע בתהליך הצטרפות לקאסט, ביניהם מליסה מקארתי, ג’ייקוב טרמבליי ואקוופינה. למי שלא זוכר, הנסיך אריק הוא האדם האנושי בו מתאהבת אריאל, שמצילה אותו מטביעה. יש לו גם תפקיד חשוב במאבק הסופי נגד אורסולה.

הארי סטיילס © gettyimges.ILHandout

וין דיזל

אחלו מזל טוב לשחקן, במאי, מפיק ותסריטאי מארק סינקלייר, או בשם הבמה שלו - וין דיזל שחוגג השבוע 52 אביבים. בטח אתם מכירים אותו בעיקר בעקבות סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" בכיכובו והפקתו. אך הוא השתתף בעוד לא מעט סרטים כמו "שומרי הגלקסיה" וגם "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו-"הנוקמים: סוף המשחק" כאשר דיבב את דמותו של גרוט. הוא גם זכה פעמיים בפרס "הצמד הטוב ביותר על המסך" של פרסי הסרטים של MTV יחד עם פול ווקר, ופרסים נוספים.

© צילום מסך מיוטיוב

ויל פרל

אחד השחקנים הכי מצחיקים שנראו על המסך ב-20 השנים האחרונות הוא ויל פרל. בין הסרטים שהשתתף ניתן למצוא את "זולנדר", "אחים חורגים", "החבר'ה האחרים", "גבר גבר", דיבוב דמותו של "מגה-מח" ועוד. פרל היה מועמד פעמיים לפרס גלובוס הזהב, וחמש פעמים לפרס פטל הזהב (שמציין את הביצועים הגרועים ביותר). גם הוא חוגג יום הולדת 52 השבוע.

© צילום מסך מיוטיוב

מלך האריות

הבא בתור הוא הלייב אקשן המדובר ביותר של השנה – "מלך האריות". חידוש הקלאסיקה המרגשת לגרסת לייב אקשן מרהיבה הוא משהו שחיכינו לו הרבה זמן, והוא סוף סוף כאן! למי שלא מכיר את הסיפור, העלילה מתרחשת בערבות אפריקה ומתמקדת בסימבה: המלך העתידי של עולם החיות והרפתקאותיו המרתקות. את המוזיקה המוכרת של הסרט יחדשו המון זמרים כמו ביונסה (שמדבבת את דמותה של נלה), דולנד גלובר (בתפקיד סימבה) סת' רוגן (בתפקיד פומבה) ובנוסף נכתב גם שיר מקורי וחדש שיבוצע על ידי אלטון ג'ון (שדיבב גם בסרט המקורי) שנקרא "never too late".

 

אהבה ממבט שני

רפאל הוא צעיר מצליח שכותב רבי מכר ומופיע על שערי מגזים, הוא גם נשוי לאוליביה בה הוא מאוהב עד מעל הראש. יום אחד הוא מתעורר ליקום מקביל לגמרי שונה, עולם בו הוא ואוליביה לעולם לא נפגשו, ההצלחה שלו לא קיימת, ואוליביה היא פסנתרנית מפורסמת שלא מזהה אותו. רפאל לא מוכן לוותר על החיים שלו ועל אוליביה בקלות, הוא מחליט לגרום לה להתאהב בו שוב וחושב שזה מה שיחזיר את הכל לקדמותו. אבל זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע, אוליביה עומדת להינשא למישהו אחר - מה שמקשה על רפאל את המשימה.

 

יולי

סיפורו האמיתי והמרגש של קרלוס וילדותו ברחובות קובה במשפחה עניה וחמה. עוד בילדותו, אביו של קרלוס מזהה בו כישרון ריקוד יוצא מן הכלל ודוחף אותו לשיעורי בלט נוקשים. עם הזמן האבא מבין שעליו לשלוח אותו לבתי ספר יוקרתיים מחוץ לקובה, ולקרוע אותו ממשפחתו ומארצו האהובה. קרלוס לעולם לא רצה להיות רקדן, אבל גדל להיות אחד הרקדנים הטובים בעולם כתוצאה מלחציו של אביו. הוא לעולם לא נשאר שלם בנפשו לגבי העזיבה ולמרות שהפך רקדן מצליח הוא אינו מאושר.

 
תגובות