חדשות הקולנוע: לי ואליאנה יככבו בסרט משותף. צילום: רפי דלויה

חדשות הקולנוע: לי ואליאנה יככבו בסרט משותף

"חתולים" עם טיילור סוויפט ודרולו משחררים טריילר ראשון שמקבל ביקורות צוננות, הגברת הראשונה של עולם הקולנוע והתיאטרון חוגגת ובראד פיט במחווה לאדם הראשון על הירח

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"המתים המהלכים" - גם בקולנוע

סדרת המתח המצליחה, "המתים המהלכים", כבר עברה תשע עונות מלאות באקשן וזומבים. אבל האם סדרת הלהיט הזו תסתפק רק במסך הטלוויזיה? התשובה היא ממש לא. לכל אלה שעוקבים אחרי הסדרה, ידוע כי היוצרים התכוונו להמשיך מהנקודה המותחת (מאוד) בה הם הפסיקו באמצעות סרט שישודר בטלוויזיה בלבד – אבל עכשיו נודע כי הסרט המדובר יוקרן בבתי הקולנוע. צילומי הסרט יתחילו ככל הנראה כבר השנה או בתחילת שנה הבאה. אבל בנתיים רק טיזר מאוד קצר שוחרר לאינטרנט. השחקן אנדרו לינקולן (ריק גרימס בסדרה) יככב בתפקיד הראשי והסרט צפוי להיות הראשון מבין שלושה סרטים שיעסקו בדמותו של ריק (שעשויים לכלול עוד הופעות של דמויות מהסדרה). בנוסף תצא עוד סדרת ספין-אוף למתים המהלכים כבר במהלך השנה הבאה, אז אם אתם מתים על הסדרה כמונו (הבנתם מה עשינו שם?) יש לכם עוד הרבה למה לצפות.

 

רחוק יותר מהירח?

בראד פיט יככב בסרט חדש בשם "אד אסטרה" שם ישחק את דמותו של האסטרונאוט רוי מקברייד. 20 שנה לאחר שאביו עזב למשימה בכיוון אחד לכוכב נפטון, רוי נוסע מחוץ למערכת השמש כדי למצוא את אביו האבוד ולחשוף תעלומה שמאיימת על הישרדות כדור הארץ. 50 שנה לאחר נחיתת המין האנושי על הירח, יוצרי הסרט "אד אסטרה" שחררו סרטון מיוחד לציון האירוע ומראים לנו באמצעותו (וגם בעזרת הסרט) שאין גבול לשאיפות – ובסרט מצליחים להגשים גם מסעות יותר רחוקים מהירח. הסרט עתיד לצאת לבתי הקולנוע ב-19.9 ואנחנו לא יכולים לחכות.

 

טריילר ראשון ל-"Cats"

השבוע יצא לאור הטריילר החדש והראשון לסרט המחזמר "חתולים" שהראה לנו לראשונה כיצד האנימציה נראית ונתן לנו הצצה לסרט. במבט ראשון, אנחנו לא יודעים אם להיות מופתעים, לחוצים, מבוהלים, שמחים או אולי בכלל עצובים בגלל עיצוב החתולים (מה שגם עורר עניין ברשת לאחר חשיפת הטריילר). בהתחלה זה בהחלט יכול להפחיד אותכם אבל אחרי כמה שניות מתרגלים ונהנים מטריילר שמציג לנו סטים מדהימים, גרפיקה מעולה ורשימת שחקנים מהשורה הראשונה הכוללת בה את טיילור סוויפט, ג'ייסון דרולו, ג'ניפר הדסון, ג'ודי דנץ', איאן מקאלן, ג'יימס קורדון, רבל ווילסון ואידריס אילבה. הסיפור כאמור יעקב אחר סיפור המחזה ויציג אותו בצורה מחודשת ומעניינת.

 

סוף משחק בניצחון

במקרה ועוד לא שמעתם, הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" שיצא לאקרנים השנה הצליח לעקוף את הסרט המרוויח ביותר בכל הזמנים הלא הוא "אווטאר" משנת 2009 של ג'יימס קאמרון. השבוע בזמן הפאנל של מארוול באולם הנכסים H שבקומיקון בסאן דייגו, הודיע נשיא מארוול, קווין פייגי על כך ש"הנוקמים: סוף המשחק" עבר את סכום ה$2.7897 מיליארד דולר בקופות העולם ובכך הפך לסרט המצליח ביותר בכל הזמנים. בהחלט רגע היסטורי שמראה עד כמה אולפני מארוול הצליחו לגדול בעשר שנים בהם הם קיימים ושהם יודעים בדיוק מה הם עושים וימשיך להציג לנו סרטים מדהימים בשנים הקרובות.

© באדיבות פורום פילם

ליביאנה גרסת המסך הגדול

הפאוור קאפל האולטימטיבי של עולם הבידור, לי בירן ואליאנה תדהר, חוברים יחד לעוד פרויקט משותף והפעם - על המסך הגדול. השבוע נחשף כי בירן כתב תסריט לסרט קולנוע עתידי בו יככב בעצמו לצד בת הזוג בשנים האחרונות. לסרט יקראו "קול שני" והוא יעסוק בסיפור על כוכבת על מקומית ועל בנה של הסוכנת שלה שמתאהב בה. הפרויקט עדיין נחשב כסודי, אך יהווה כעוד שיתוף פעולה מקצועי בין הזוג האהוב. כזכור בשנים האחרונות כיכבו יחד ב"פוראבר", "או בוי", "הכבש הששה עשר" ועוד.

אם את הזוג הזה - חתונה
אם את הזוג הזה - חתונה © רפי דלויה

"טופ גאן: מאבריק" יוצא בטריילר ראשון

סרט ההמשך של טופ גאן משנת 1986, "טופ גאן: מאבריק" מוצג לנו בטריילר חדש ששוחרר השבוע בכנס קומיקון שבסאן דייגו בו אנחנו רואים את טום קרוז חוזר לשחק את אותו פיט מיטצ'ל הישן והאהוב. בטריילר כמובן מככבים מטוסי הקרב כאשר לצידם נמצא טום קרוז שלא נמאס לו מהאקשן ומציג לנו את החידוש שלו לדמות ולסרט. הסרט ייצא לאקרנים בתאריך ה-26 ליוני 2020 בזמן הזה מבטיחים צוות הגרפיקה לשפר את הסצנות בהן נעשה שימוש באנימציית מחשב.

 

 

גילה אלמגור 

מלכת התיאטרון והקולנוע הישראלי, גילה אלמגור, ציינה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-80. אלמגור המצליחה והאהובה אחראית על לא מעט קלאסיקות ישראליות בהשתתפותה: "הקיץ של אביה" - הסרט המבוסס על הספר שנכתב על חייה והפך לסמל קולנועי, "סאלח שבתי" - מבין הסרטים הישראלים הראשונים שנוצרו, "אמי הגנרלית" ועוד. בימים אלו מככבת אלמגור גם בסרט הקולנוע הקומי - "המוסד".

© רפי דלויה

דניאל רדקליף

השחקן היהודי-בריטי ציין ביום שני האחרון את יום הולדתו ה-30. רידקליף הוא לנצח ייזכר כילד הפלא בקולנוע הבינלאומי כהארי פוטר (שבעה סרטים) - הדמות איתו נשאר מזוהה עד היום גם לאחר פרויקטים רבים. מאז הכוכב הספיק להשתתף בסרטים נוספים כמו: "בחזרה מטואיצ'י", "קרניים", "האשליה 2" ונוספים.

הארי פוטר
כהארי פוטר © צילום: TM WARNERBROS

 

 

 
תגובות