חדשות הקולנוע: דלף ספוילר לסרט ההמשך של "וונדר וומן"?. צילום מסך מאינסטגרם

חדשות הקולנוע: דלף ספוילר לסרט ההמשך של "וונדר וומן"?

נואה סנטינאו נפרד מהפקת "לכל הנערים שאהבתי", דיוויד "דה רוק" ג'ונסון נישא לאהבת חייו, עיבוד קולנועי חדש לביוגרפיה של אחד המוזיקאים המשפיעים בהיסטוריה וגם רומן חדש ומפתיע. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לכל המעריצים

הצילומים לסדרת הסרטים "לכל הנערים שאהבתי" הגיעו לסיומם. כוכב הסרטים, נואה סנטינאו, נפרד מהמעריצים בציוץ מרגש בטוויטר, בו הוא מתאר את הפרידה שלו מפיטר (הדמות אותה גילם). הוא מוסיף "אני מקווה שכולכם אהבתם את הסרטים כמונו. תמיד אהיה אסיר תודה על ההזדמנות להיות שלכם", וגם מודה לכל מי שלקח חלק בסרטים. העמיתה שלו לסרט, לאנה קונדור, הגיבה לו "תמיד תהיה הפיטר שלי ואני תמיד אהיה הלארה ז'ן שלך, את זה אני יכולה להבטיח לך".

הלב בטוח לא מאבן

אחלו המון מזל טוב לדיוויד ג'ונסון ("דה רוק") שהתחתן עם בת זוגתו, לורן האשיאן, השבוע! האשיאן היא בתו של מתופף להקת בוסטון, סיב האשיאן. השניים הכירו לראשונה בשנת 2006, והתחילו לצאת בשנת 2007, לאחר גירושיו של ג'ונסון מאישתו הראשונה, וכעת מגדלים כבר שני ילדים. החתונה התרחשה ביום ראשון בהוואי.

נפל בקסמיה

חדשות מעט מוזרות לכל מעריצי הארי פוטר. השחקנית אמה ווטסון (הרמיוני) והשחקן טום פלטון (דארקו מאלפוי) נראו יחד בשיעור גיטרה צמוד. מה שגרם לרשת לחשוד שמדובר ברמז למערכת יחסים רומנטית שמתפתחת בין השניים, למרות השנים שעברו מאז שהסתיימו הצילומים לסרטי "הארי פוטר". מה אתם חושבים?

היתכן?

אולפני סוני הודיעו כי הם מבטלים את החוזה לפיו ספיידרמן יצטרף ליקום הקולנועי של מארוול. לאחר הסרט האחרון שיצא, סוני החליטו כי ספיידרמן הוא מותג בפני עצמו אשר מכניס המון רווחים וכי הם מעוניינים להשאיר אותו כך. כוכב הנוקמים, ג'רמי רנר, שמע על החדשות והעלה פוסט בנושא בו כתב " היי סוני אנחנו רוצים שספיידרמן יחזור לסטן לי ולמארוול בבקשה, תודה". אז לצערנו, ספיידרמן לא יהיה חלק מסרטי מארוול הבאים, ואותנו מעניין - איך הם יסבירו את זה בסרטים עצמם...

© באדיבות פורום פילם

סוף כל סוף

אחרי שחיכינו כל כך הרבה לחדשות הטובות האלו - הפקת "מטריקס 4" צפויה לצאת לפועל בשנה הבאה! קיאננו ריבס (שכיכב לאחרונה גם ב"צעצוע של סיפור 4" ו"ג'ון וויק") וקארי אן מוס לשמחתנו יחזרו לתפקידיהם וכל צוות ההפקה שמח ונרגש להוציא לפועל את הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה הזו.

ספוילר ל-"וונדר וומן 1984"?

סרט ההמשך לסרט "וונדר וומן" שיצא בשנת 2017 בכיכובה של גל גדות היה אמור לצאת לאקרנים כבר בקיץ הזה. גדות אכן סיימה את צילומיה לסרט אך הם נמשכים לבקשת הבמאית פטי ג'נקינס. בימים האחרונים הופצה תמונה מהצילומים שלכאורה נראית תמימה, אך ככל הנראה חושפת פרט מרכזי מעלילת הסרט. מדובר בשחקנית רוזאנה וולס לבושה בתלבושת קרב של האי בו נולדה דיאנה (וונדר וומן). המעריצים ניסו לנתח את משמעות התלבושת, ושתי השערות מרכזיות עלו. הראשונה היא שבסרט תחשף היסטורית אי האמזונות, והשנייה היא שאכן תתקיים מלחמה על האי. נשאר רק לחכות ל-5 ביוני 2020.

דיוויד בואי חוזר למסך הגדול

את הטרנד החדש שבו יוצרים עיבוד קולנועי לביוגרפיה של מוזיקאים קשה לפספס. "רפסודיה בוהמית", שמספר את סיפרה של להקת קווין, כבש את העולם וגם את פרסי האוסקר, ואחריו גם "רוקטמן" על הזמר אלטון ג'ון. עכשיו תוכלו לראות את סיפור חייו של המוזיקאי שהלך לעולמו לפני שלוש שנים וצבר קריירה מאוד מכובדת, דיוויד בואי, בסרט חדש. ההבדל העיקרי בין "רפסודיה בוהמית" ו-"רוקטמן" ובין "סטארדאסט" ("אבק כוכבים" בתרגום חופשי) הוא שמשפחתו של בואי מאוד מתנגדים לסרט. בנו של בואי, דאנקן ג'ונס, הביע את דעתו השלילית על הפקת הסרט באופן פומבי. אך זה לא מה שיעצור את ההפקה. מי יגלם את הכוכב, אתם שואלים? מדובר בשחקן והמוזיקאי ג'וני פלין שכבר גילם את אלברט איינשטיין בעבר. יחד איתו מככבים השחקנים ג'נה מאלון (אשתו של בואי) ומארק מארון.

איימי אדמס

אחלו מזל טוב לשחקנית איימי אדמס שחוגגת השבוע 45 אביבים. אדמס היא אחת השחקניות הבולטות בטקסי פרסים שונים בשנים האחרונות. היא עומדת על חמש מועמדויות לפרס האוסקר, שישה פרסי גלובוס הזהב, שישה פרסי גילדת שחקני המסך, ארבעה פרסי באפט"א, ותשעה פרסי BFCA. מתוכם זכתה גם במספר פרסים. מוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "חלום אמריקאי", "המפגש", "יצורים ליליים", "איש הפלדה" ועוד.

אנדרו גארפילד

אחד משלושת השחקנים שגילמו את דמותו של ספיידרמן ב-20 השנים האחרונות, בסדרת "ספיידרמן המופלא", חוגג יום הולדת 36 השבוע. אנדרו גארפילד נבחר לגלם את גיבור העל בעיבוד המחודש של אולפני קולומביה לדמות שאותה גילם טובי מגווייר בשלושת הסרטים הראשונים. מעבר לתפקיד הזה, גארפילד ידוע בשל תפקידו בסרט "הרשת החברתית" שמספר על תחילת דרכה של פייסבוק.

המטרה: שומר הראש

סרט פעולה שמספר על מייק בנינג, סוכן חשאי שמציל את חייו של נשיא ארה"ב, בזמן שהיה בשיט בחופשה. מיד אחר כך הוא מבין שהפך לאחת ממטרות ממשל ארצות הברית, ולכן אין לו ברירה, הוא חייב עזרה מאבא שלו. היחסים שלו עם אביו לא פשוטים בכלל, אחרי שנים רבות בהם ניתקו את הקשר, אך זו הדרך לצאת מהמצב אליו נקלע, ולגלות מי מנסה להתנקש בנשיא. במאי הסרט הוא ריק רומן וו, ובן השחקנים תמצאו את ג'רארד באטלר, מורגן פרימן וניק נולטי.

 
תגובות