חדשות הקולנוע: הסדרות החדשות של מארוול. צילום מסך מיוטיוב

חדשות הקולנוע: הסדרות החדשות של מארוול

מארוול מכריזה על שלוש סדרות חדשות, הצצה לסרט הבא של "מלחמת הכוכבים", השחקנים מהרוויחים ביותר לשנת 2019 עד עכשיו ודמות מפתיעה שמקבלת סרט חדש משלה. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דמויות חדשות בדרך

חברת ההפקות מארוול הכריזה על שלוש סדרות טלוויזיה שיגיעו אלינו בקרוב. הראשונה היא על מון נייט (דמות מהקומיקס של מארוול), כשהיו עליו שמועות שיגיע למסך כבר מ-2015. מדובר בחייל אמריקאי, מתאגרף לשעבר, שעוזב את הצבא כדי להיות שכיר חרב. המשימה שלו השתבשה ואל ירח מצרי נותן לו הזדמנות שנייה בתור נון נייט, מן אביר מפלצתי שנלחם בפשע. הסדרה השנייה היא על הענקית הירוקה, בת דודה של הענק הירוק. אלטר אגו של ג'ניפר וולטרס, עורכת דין שעוזרת המון לנוקמים עם ייעוץ משפטי. הסדרה האחרונה היא על קמלה חאן, גיבורת העל המוסלמית הראשונה, שמקבלת סדרה לפני שתגיע למסך הגדול. כל הסדרות ישודרו בשירות דיסני+.

 

 

הצצה ל-"מלחמת הכוכבים - פרק 9"

חברת דיסני החליטה לחשוף קטע בלעדי מהסרט החדש של מלחמת הכוכבים. זהו הסרט התשיעי בכל סדרת הסרטים, אך השלישי בטרילוגיה השלישית, שממוקמת כרונולוגית אחרי הטרילוגיה המקורית. ההצצה הייתה במהלך אירוע D23 שהתקיים בסוף השבוע האחרון בקליפורניה. במאי הסרט הוא ג'יי ג'יי אברמס ("סטאר טרק", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר") והוא יגיע לקולנוע ב-19 בדצמבר.

 

מלך האריות כבש את ישראל

החידוש לאחד הסרטים המצליחים של דיסני, "מלך האריות" שיצא בשנת 1994, שהגיע למסכים ביוני האחרון, עבר את רף מיליון הצופים בישראל. כך הוא מקבל את תואר הסרט הקופתי השני בגודלו בכל הזמנים בישראל. אך הסרט עדיין נמצא בקולנוע ולכן הוא עלול להפוך אפילו לסרט המרוויח ביותר בישראל. במקום הראשון נמצא הסרט "אסקימו לימון" (1978) שהביא לקולנוע מיליון ו-350 אלף איש.

אלי כהן גרסת נטפליקס

אחד הסיפורים הכואבים של המודיעין הישראלי הוא המרגל אלי כהן, שנשלח לסוריה והיה לאחד מגדולי המרגלים של ישראל בכל הזמנים. הוא השפיע מאוד על ניצחון ישראל במלחמת ששת הימים. אך כאשר נתפס, סוריה הוציאה אותו להורג. כעת נטפליקס עומדת לשחרר סדרה דרמתית בשם "המרגל", המבוססת על סיפורו של אלי כהן בכיכובו של לא אחר מסשה ברון כהן. יחד איתו תוכלו לראות שלל שחקנים ישראלים (כמו מוני מושונוב) שנטפליקס ראתה לנכון לשלב בסדרה, ששפתה היא אנגלית. הפרק הראשון צפוי לצאת ב-6 בספטמבר.

 

"דה רוק" בטופ

השחקן-מתאגרף לשעבר שרק התחתן בשבוע שעבר, דורג לפי פורבס כשחקן זכר המרוויח ביותר לשנת 2019 נכון לעכשיו.זו השנה השנייה ברציפות שהוא מחזיק בתואר הזה. לפי נתונים שפורסמו, הוא הרוויח ב-12 החודשים האחרונים סכום של 89.4 מיליון דולר. מיד אחריו ממוקמים כוכבי הנוקמים כריס המסוורת' (ת'ור) ורוברט דאוני ג'וניור (איירון מן) במקומות השני ושלישי, בהתאמה. המסוורת' הרוויח 76.4 מיליון דולר, ודאוני ג'וניור 66 מיליון דולר.

הג'וקר בסרט חדש ומקורי

אם התגעגעתם לנבל הידוע לשמצה, עוד כחודש הוא צפוי לחזור בסרט חדש עם סיפור מקורי של הבמאי טוד פיליפס ("בוראט", "כוכב נולד", "פרויקט X"). זהו סרט פשע אמריקאי שמשמש כניגוד מוחלט לסרטי "באטמן", ומתמקד בחייו של הג'וקר, קומיקאי כושל שלאט לאט מאבד את השפיות שלו, עד שמתחיל להיכנס לעולם הפשע. הוא הופך לרוצח פסיכופתי שבהמשך יהיה אויבו של באטמן. הסרט הוא בכיכובו של חואקין פיניקס, ויחד איתו משחקים גם רוברט דה נירו וזאזי ביטס.

 

 

כריס פיין

איחלו מזל טוב לשחקן האמריקאי-יהודי כריס פיין, שחוגג היום יום הולדת 39. ידוע בעיקר מתפקידו בסרט "מסע בין כוכבים" כקפטן קירק, כדני העיוור בסרט הקומדיה הרומנטית "בליינד דייט" וגם סטיב טרבור בסרט "וונדר וומן". הוא צפוי גם לשחק בסרט ההמשך "וונדר וומן 1984".

מליסה מקארתי

אחת השחקניות המציחות ביותר על המסך בשנים האחרונות חוגגת השבוע 49. חוץ ממשחק, מליסה מקארתי היא גם מעצבת אופנה, תסריטאית ומפיקה. היא מוכרת בעיקר מתפקידה כסוקי סיינט ג'יימס בסדרה "בנות גילמור" וגם מהסרטים "מסיבת רווקות" ו-"מרגלת". מקארתי אף הייתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר, לשחקנית ראשית ומשנה, אך גם זכתה בלמעלה מ-30 פרסים בפסטיבלים אחרים ביניהם פרס האמי לבידור בפריים-טיים לשחקנית ראשית יוצאת מן הכלל בסדרה קומית לשנת 2011 (על הסרט "מייק ומולי").

לחלום בגדול

סיפור מסוף שנות ה-80. נער פקיסטני שחיי בבריטניה מתחיל לכתוב שירים, בעיקר כדי לברוח מהמציאות הלא פשוטה - אבא שלו מקשה עליו, וישנן לא מעט מהומות במדינה. חבר שלו מכיר לו את המוזיקה של ברוס ספרינגסטין, שמשנה את חייו של הנער הצעיר. הוא יוצא למסע בארה"ב בעקבות המוזיקה, בליווי שיריו של אגדת הרוק.

 

הורים תחת השפעה

אחרי שהבת שלהם עזבה לקולג', פרנק וננסי נכנסים לבעיות כלכליות. כדי לא לשבש את לימודיה של בתם, הם מחליטים למכור את כל הרכוש שלהם. אך המצב יוצא משליטה ברגע ששניהם משתכרים לילה שלם. אותו לילה משבש להם הכל וכעת הם צריכים לראות איך הם מתמודדים עם כל הנזק.

 
תגובות