חדשות הקולנוע: מועמד חדש ומפתיע לתפקיד הנסיך אריק. צילום Disney באדיבות yes

חדשות הקולנוע: מועמד חדש ומפתיע לתפקיד הנסיך אריק

האם הסרט החדש של הג'וקר יהיה מועמד לאוסקר השנה? איזה מחווה נעשתה לדמותו של איירון-מן באיטליה? ואין "מלך האריות" הצליח לעקוף את "מארוול"? כל הפרטים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הג'וקר מועמד לאוסקר? 

"הג'וקר הוא בהחלט מתמודד ראוי לאוסקר" אמר ראש פסטיבל הקולנוע של ונציה, אלברטו ברברה. הסרט הוקרן בהקרנת בכורה בסוף השבוע האחרון, שם זכה לשבחים רבים והוכרז כ"משנה את חוקי המשחק" במועמדויות לאוסקר של עיבודים לספרי הקומיקס. הביצוע של חואקין פיניקס בתור נסיך האופל (הלא הוא הג'וקר) בסרט, זכה גם הוא לביקורות מצוינות. חלקם אפילו השתמשו במילים "יצירת מופת" כדי לתאר את הביצוע המיוחד. האקדמיה עצמה גם הראתה שהיא יותר פתוחה למועמדויות סרטים שמבוססים על קומיקס בשנים האחרונות (המועמדות של "הפנתר השחור" למשל), אבל חלק מהמבקרים עדיין תוהים אם לסרט יש סיכוי להגיע לאוסקר אחרי הכל. האם אפשרי שהסרט לא יהיה מועמד אחרי כל השבחים? אנחנו נצטרך רק לחכות ולראות. מה שבטוח, שאם הסרט כן יגיע למועמדות בטקס האוסקר, הוא לא יהיה הג'וקר הראשון לעשות זו.

 

אנה קנדריק בתפקיד חדש 

השחקנית האמריקאית אנה קנדריק תשחק בתפקיד חדש במותחן האקשן "Unsound". הכוכבת מוכרת לנו בעיקר מסדרת הסרטים "פיץ' פרפקט", לאחרונה גם כיכבה בקומדיה השחורה המצליחה "בקשה מסתורית" וצפויה לככב בעתיד גם בתור בתו של סנטה קלאוס בסרט חג המולד של הרשת "דיסני פלוס". לפי מגזין "veriety", צפויה קנדריק לככב בתפקיד הראשי במותחן הפשע המדובר. העלילה תעקוב אחרי חיילת אנגלייה שחוקרת בריחת חבר כנופיה מהכלא, בעודה מתמודדת עם אובדן משלה. הסרט מתואר כ"קונספירציה אדירה של סכנת חיים" ואותו יביים בהרט נאלורי.

© gettyimages

אוהבים אותך 3000 

אם במקרה יצא לכם לבקר בשבוע האחרון בעיירה Forte dei Marmi שבאיטליה, ייתכן שהייתם נתקלים בפסל חדש, נוצץ ומרשים בצורה של חליפה שמוכרת לכולנו. מדובר בפסל חדש בדמותו של טוני סטארק, הלא הוא איירון מן, שהוצג לראשונה בתערוכה של האומן דניאל באסו ב-9 לאוגוסט השנה. הפסל נועד להנציח את איירון מן לאחר אירועי הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", בו נפרדנו מהגיבור הראשון שהתחיל את כל היקום הקולנועי. על הפסל נכתב: "האנדרטה הראשונה שהוקדשה לאיירון מן בשנת מותו בעולם הקולנועי, אנו חוגגים את טוני סטארק כאדם שמקדיש את הון חייו כדי להילחם על האידיאלים שהוא מאמין בהם... הוא מזכיר לנו שכולנו הגיבורים של זמננו - שעתיד האנושות תלוי בהחלטות שלנו, שכולנו חייבים להיות גיבורים"!

© צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

מי יבחר?

כוכב הסדרה "שלוש עשרה סיבות", כריסטיאן נבארו, שמגלם את דמותו של טוני בסדרת הלהיט של נטפליקס, יבחן לתפקידו של הנסיך אריק בחידוש הלייב אקשן העתידי לקלאסיקה "בת הים הקטנה". נבארו צייץ בטוויטר שכי לאחר שהארי סטיילס סירב לתפקיד, הוא ירצה לנסות את מזלו. בשלישי האחרון, צייץ שוב כדי לעדכן את המעריצים שדיסני ראו את הציוץ ויצרו קשר איתו. "אני לא יודע מה קרה לציוץ הקודם, אבל דיסני ראו את זה, ראו את התמיכה שלכם, ויצרו איתי קשר. הם רצו לראות מה אני יכול לעשות, הקלטות נשלחו, מחזיק אצבעות. בואו נעשה קצת היסטוריה". מה אתם אומרים על הניסיון, גם אתם מחזיקים אצבעות? אנחנו בעיקר כבר סקרנים לראות מי ילוהק לתפקיד הנחשק.

 

המלך העולה

החידוש של מלך האריות של דיסני, ששוחרר השנה, נכנס עמוק לליבנו וגרם לנו להתאהב מחדש בקלאסיקה הישנה. וכנראה שהוא באמת הצליח לרגש אותנו, בגלל שהוא הצליח לעקוף את סרט "הנוקמים" הראשון משנת 2012 בקופות העולמיות והפך לסרט ה-7 המצליח בכל הזמנים. נכון לעכשיו הסרט יושב על הכנסות של כ-1,564.5$ מיליארד דולר, בכך הוא עקף את "הנוקמים" שהחזיקו במקום ה-7 עם הכנסות כוללות של 1,518.8$ מיליארד דולר. הסרט הבא שעומד בדרכו של מלך האריות הוא עולם היורה מ-2015 שהכנסותיו עומדות על כ-1,671.7$ מיליארד דולר, בהצלחה!

דילן אובריין בליהוק חדש

דילן אובריין, הידוע גם כסטיילס מהסדרה "זאב צעיר" ומסדרת סרטי "הרץ במבוך", לוהק לשחק בתפקיד גדול לצידו של מארק וולברג בסרט חדש שמבוסס על ספר בשם "אינסופי". הסרט יעקוב אחרי אוון מייקאלס, דמותו של וולברג, אשר מגלה שהוא יכול לראות זכרונות של הגילגולים הקודמים שלו. נכון לעכשיו אולפני פאראמאונט שומרים על דמותו של אובריין בסוד, אך אנחנו יודעים שלצוות השחקנים מצטרפת גם סופי קוקסון, רוקסי מסדרת סרטי "קינגסמן". אנחנו מחכים לשמוע עוד פרטים ושמחים לראות את אובריין בליהוק חדש ומסקרן.

 

זאנדיה

המון מזל טוב לשחקנית האמריקאית הצעירה זנדאיה, שחגגה את יום הולדתה ה-23 בראשון האחרון. אנחנו מכירים אותה עוד מימיה בערוץ דיסני בתוכניות כמו "שייק" ו"קייסי אנדרקאבר", אך לעולם הקולנוע השחקנית פרצה כבר בערוץ דיסני בסרט "זאפד!". מאז היא לא חדלה להזכיר לנו גם את יכולות השירה המצויינות שלה יחד עם המשחק, במיוחד בתפקידה לצד זאק אפרון בסרט המוזיקלי "האמן הגדול מכולם" שם שיחקה תפקיד של אמנית טרפז בקרקס, ואפילו אמרה בראיון שהיא עושה את הפעלולים בעצמה! לאחרונה ראינו אותה שוב גם על מסך הקולנוע וגם על מסך הטלוויזיה, בסרט החדש "ספיידרמן: רחוק מהבית" בו גילמה את דמותה של אמ-ג'יי, ובסדרה החדשה (שמבוססת על קונספט ישראלי) "אופוריה". אין ספק שזנדאיה היא אשת אשכולות מצליחה שכבר הוכיחה את כשרונה בהרבה מאוד תחומים, והיא רק בת 23!

© gettyimages_IL/Kevin Winter

זה (חלק 2) – 5.9

סרט האימה המצליח "זה" חוזר למסכי הקולנוע כבר השבוע ולפי הטריילר הוא נראה מפחיד מתמיד. כמעט שלושים שנים עברו מאז העלילה של הסרט הראשון, כאשר הליצן המפחיד פניוויז חוזר לחייהם של חברי "מועדון הלוזרים" ומשליט פחד ואימה מצמררים מתמיד. החבורה מתאחדת ומנסה לעצור (פעם נוספת) את האיום שמלווה אותם עוד מילדותם, שמחזיר אותם לרחובות הרדופים ולזיכרונות הטראומטיים של עירייתם הישנה דרי. לקאסט מצטרפים שחקנים חדשים כמו ג'יימס מק'אבוי ("אקס מן") וג'סיקה צ'ייסטיין ("בין כוכבים") שיגלמו את הגרסה המבוגרת של הדמויות מהסרט הקודם.

© באדיבות גלובוס מקס

לב משוגע – 5.9

העלילה של הסיפור מתמקדת בלני, צעיר בן שלושים שמעביר את חייו בבילויים, שתייה ובחורות. יום אחד מטביע לני את מכוניתו בבריכה בבית של אביו הקרדיולוג כשהיה שיכור ואבא שלו מחליט לשים קץ לאורך חייו של בנו. אביו של לני מאלץ אותו לטפל ולדאוג למטופל שלו דויויד, נער בן 15 שחולה במחלת לב עם סיכויים נמוכים להגיע לגיל 18. עולמו של דויוד מלא במרפאות ורופאים ושונה לחלוטין מעולמו של לני, המפגש בין השניים גורם לדויויד לחוות דברים שמעולם לא חווה וללני גורם ללמוד לדאוג ולהיות אחראי. דרמה מרגשת ומקסימה שתנגן לכם על הלב.

 

פנים רבות לאמת – 5.9

הסרט "פנים רבות לאמת" בכיכובם של אוקטביה ספנסר ונעמי ווטס, מספר על נער בשם לוס. איימי ופיטר אדגר אימצו את לוס לפני כעשור כאשר הצילו אותו מאזור מלחמה במקום בו חי, לוס גדל להיות תלמיד מצטיין ופופולרי – אבל כאשר  המורה שלו מגלה מאמר מטריד שכתב שמעודד אלימות פוליטית ומלא בדעות שנויות במחלוקת היא מחליטה לפנות להוריו. העניין מסתבך בעוד ששאר הסביבה מנסה להבין מי מספר את האמת, ומי הוא בעצם לוס.

 

 

תגובות