חדשות הקולנוע: איירון מן חוזר. צילום: Francois Duhamel באדיבות yes

חדשות הקולנוע: איירון מן חוזר

איירון מן חוזר ליקום של מארוול, קאסט הסרט השני של "יחידת המתאבדים" התפרסם, איזו דמות ריהאנה רוצה מאוד לשחק והאם הקלאסיקה האהובה של עולם הקולנוע תחודש?

הנסיכה הקלאסית בדרך לחידוש?

"הנסיכה הקסומה" הוא אחד מהסרטים הקלאסיים ביותר של שנות השמונים, אבל אחד ממנהלי סוני אמר בראיון כי כמה אנשים חשובים בהוליווד רוצים לחדש אותו. "הנסיכה הקסומה" מתואר כסרט לכל הגילאים, והוא אחד מהסרטים שתואר זה באמת מתאים אליו. בעלילה באמת יש משהו בשביל כל אחד, ועם הזמן הסרט הפך להיות אחד מהסרטים הזכורים ביותר בשנות השמונים של עולם הקולנוע. אין הרבה פרטים ובינתיים שום דבר לא מאושר, אבל אנחנו כן יודעים שבראיון למגזין Variety מנכ"ל סוני (sony pictures entertainment) אמר: אנשים מאוד מפורסמים שאת שמם לא אזכיר.. רוצים לעשום חידוש לסרט "הנסיכה הקסומה". עם כל החידושים שצצים בזמן האחרון מהלך זה נראה הגיוני, אבל הדעות חלוקות בנושא. אז מה אתם אומרים- בעד או נגד החידוש?

פול ראד מכסח

סרט ההמשך ל"מכסחי השדים" אמור לצאת בשנת 2020 למסכי הקולנוע, פול ראד מככב. ידוע לנו שחלק מהצוות המקורי יחזור לגלם תפקיד כלשהו בדמותם המקוריות, בניהם השחקנים: ביל מארי, סיגורני וויבר ודן אקרויד. גם אנני פוטס וארני הדסון הביעו רצון לחזור לשחק בסרט ההמשך העתידי. בסרט יככבו גם פין וולפארד (דברים מוזרים) ומקנה גרייס (אנאבל חוזרת הביתה) וישחקו שני אחים. השחקנית קארי קון (הנותרים) תגלם את דמות אימם והם יגלמו משפחה הגרה בעיירה קטנה שבמהרה מוצאת את עצמה מסתבכת עם משהו מוזר ומסוכן בשכונה. במאי הסרט מתאר את דמותו של ראד כ"סיסמולוג שבא לעיירה קטנה כדי לחקור רעידות אדמה מסתוריות." והוסיף גם כי דמותו מלמדת בבית ספר בקיץ, שם סביר כי יפגוש את דמותם של האחים.

קאמבק

דווח כי דמותו האגדית של איירון מן שמגולמת על ידי לא אחר מרוברט דאוני ג'וניור, תחזור למסך הקולנוע שלנו לתפקיד קטן. בסרט הסולו לאלמנה השחורה שעומד לצאת, צפוי רוברט ד.ג' יחזור לגלם את דמותו ביקום הקולנועי של מארוול (זה היה מהיר). קו העלילה של הסרט מתרחש איפשהו אחרי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" אבל לפני "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מה שמאפשר לנו לקבל עוד קצת מהדמות האהובה של טוני סטארק לפני שהוא עוזב את מארוול לתמיד. בסרט בכירמבוכובה של סקהרלט ג'והנסון צפויים להשתתף גם דיוויד הרבור ורייצ'ל וויז ומדווח ממגזין Deadline כי איירון מןטוני סטארק יופיע בסרט (שצפוי לצאת בשנת 2020) לתפקיד קצר.

בדרך לפסגה

אומנם נכון לעכשיו נפרדנו מספיידרמן ביקום הקולנועי של מארוול, אך אנחנו לא נשכח את כל העבר שלו. פיטר פארקר זכה להיכנס עמוק לליבנו ואנחנו לא נשכח את זמנו אצל מארוול. אך לאחרונה ספיידרמן שבר שיא נוסף בלי שרובנו שמנו לב. "ספיידרמן: הרחק מהבית" עקף את "קפטן מארוול" בקופות העולמיות והגיע לרווח של1,128,276,196 מיליארד דולר. הסרט עלה לרשימת 20 הסרטים המצליחים בכל הזמנים. אנחנו מקווים שסוני יצליחו לשבור את השיא הזה עם הספיידרמן הבא שלהם.

קאסט של רשעים

מוקדם יותר השבוע פירסם ג'יימס גאן את שמות השחקנים שישתתפו בסרט ההמשך ל"יחידת המתאבדים" מ2015. הופתענו לראות ברשימה שמות כמו ג'ון סינה, ופיט דיויידסון. איתם גם אידריס אילבה "היימדל" מסרטי ת'ור, טאייקה ואיטיטי במאי ת'ור ראגנארוק ו"קורג" מהנוקמים, שון גאן אחיו של ג'יימס ששיחק את "קראגלין" בשומרי הגלאקסיה, הרבה מאוד שחקנים שעברו ליקום היריב, אך אנו בטוחים שג'יימס לא יאכזב אותנו עם הצוות המובחר הזה.

ריהאנה תשמח לשחק ב"באטמן"

ריהאנה רוצה לשחק את דמותה של 'פוייזן אייבי' בסרט החדש של "באטמן", אבל לא נקראה לאודישן מהאחים וורנר (לפחות לא עדיין). הסרט "באטמן" עתיד לצאת בשנת 2021 וכבר ידוע לנו שרוברט פאטינסון יככב, מעריצים כבר מתחילים לשער אילו נבלים יופיעו בסרט – ואחת מההשערות היא פויזן אייבי. שמועות על הצטרפותה לסרט החלו כשהעלתה פוסט לאינסטגרם של מגפי העור שלה והזכירה את ה"באטמוביל" בכיתוב. ריהאנה אמרה בתגובה בראיון לET שהאחים וורנר עוד לא יצרו קשר עדיין, אבל היא רוצה להיבחן לתפקיד מכיוון שדמותה של פוייזן אייבי היא "אחת מן האובססיות שלה בחיים".

 

יום הקולנוע הישראלי

בשבוע הבא מתקיים "יום הקולנוע הישאלי" ב25 לספטמבר (יום רביעי). מה שאומר שבכל רשתות בתי הקולנוע בארץ יוקדשו המסכים לסרטים ישראליים חדשים, חלק יוקרנו בהקרנות בכורה חד פעמיות - במחיר של 10 שקלים בלבד! זו השנה השישית שחוגגים בה את היום המיוחד הזה, ובשנה שעברה באותו יום הגיעו לבתי הקולנוע למעלה מ- 120,000 איש וחלקם צפו ביותר מסרט אחד. בין הסרטים שיוקרנו יוצגו: "המוסד", "ימים נוראיים", "מחילה", "בשורות טובות", קצפת ודובדבנים", "מאמי", "עיניין שלי", "עכביש ברשמת" ו"מילים נרדפות". אין ספק שזהו יום שאסור לכם לפספס!
 
 
 

ג'יימס מרסדן (18.9)

ג'יימס מרסדן הוא שחקן ודוגמן אמריקאי. הוא פרש בשלב מוקדם מלימודיו בקולג' ועבר ללוס אנג'לס שם פתח בקריירת דוגמנות מצליחה. מאוחר יותר התחיל להופיע בתפקידי אורח קטנים ובסרטי טלוויזיה שונים. הוא פרץ לעולם ההוליוודי בסרט האימה "disturbing behavior" אבל ביסס את עמדתו בהוליווד כשהופיע בסרט "אקס מן" בדמותו של סייקלופס. הכוכב האמריקאי כיכב בהרבה סרטים מוכרים נוספים כמו "היירספריי", "27 שמלות", "היומן" ו"מכושפת". אנחנו מאחלים לשחקן והדוגמן המון מזל טוב ליום הולדתו ה46!

למה זה מגיע לי (2)? – 19.9

 הסרט החמישי ברשימה שלנו הוא סרט ההמשך לקומדיה הקורעת "למה זה מגיע לי?". אחרי שבסרט הקודם קלאוד ומארי ורנוי ניסו למנוע בכל הדרכים את חתונתן של בנותיהן עם ארבעה חתנים מכל הצבעים והסוגים, בסרט הזה הם מבקרים אותם בארץ ביתם: אלג'ירה, סין, אפריקה וישראל. לאחר מכן הוריהם של הכלות הטריות מגלים שלחתני בנותיהם לא טוב בצרפת והם שכנעו אותן לעבור עם משפחותיהן לארצות המולדת שלהם. אבל מר וגברת ורנוי לא מוכנים לתת לזה לקרות, ומתגייסים למשימה קורעת מצחוק וחסרת מעצורים למנוע את הדבר.

 

 רמבו 5: המשחק האחרון – 19.9

סרט האקשן המפורסם בכיכובו של סילבסטר סטאלון, "רמבו" חוזר למסכי הקולנוע 40 שנים לאחר שיצא לראשונה. בסרט הזה יתמודד עם קשיים חדשים, טראומות מעברו ועולם שהשתנה מקצה לקצה. רמבו חוזר בסרט החמישי לחפש נקמה במשימה אחרונה בהחלט, מלאת אקשן, דרמה ומתח – שנחשפת כמשימה הרבה יותר קשה ממה שחשב.

 

אד אסטרה – 19.9

סרט אקשן עתידני בכיכובו של בראד פיט. 20 שנה לאחר שאביו עזב למשימה בכיוון אחד לכוכב נפטון, רוי נוסע מחוץ למערכת השמש כדי למצוא את אביו האבוד, במסעו מגלה רוי נתונים סודיים שמאיימים על המין האנושי כולו ועל מקומנו בעולם. הוא לוקח על עצמו את המשימה לפתור את הבעיה ולהציל את המין האנושי מהאיום הגדול, אבל האם הוא יצליח? זהו סרט שייקח אתכם לעולם אחר (תרתי משמע) וישאיר אתכם מרותקים למסך, פלוס בראד פיט – יש יותר טוב מזה?

 
תגובות