יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוקטובר. צילום מסך מטריילר

יוצאים לסרט: הסרטים השווים של חודש אוקטובר

החורף כבר עומד בפתח וזה הזמן להכין את הסוודרים והשוקו חם למרתון סרטים חדשים. מליפיסנט חוזרת בסערה, הנוול שקיבל סרט משלו ומשפחת אדמס שוב מגיעה להצחיק את כולנו. צאו לסרט

חודש אוקטובר כבר כאן, ראש השנה חלף וחגים נוספים בפתח, מה שאומר שיש מספיק זמן חופשי לראות את כל הסרטים החדשים שיצאו החודש הקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'וקר (10.10)

זה לא סוד שבשנים האחרונות סרטי גיבורי העל עלו לשלטון, אך תמיד חשוב לא לשכוח גם את אותם האנשים שהתנגדו וניסו לעצור אותם, הרשעים. אמנם ראינו נוולים שבהחלט גרמו לנו לפחד בסרטים, אבל לא זכינו באמת להיכנס לראש שלהם. כאן נכנס לתמונה הסרט החדש של הג'וקר שיציג לנו את ארתור פלק, קומיקאי כושל שלאחר מסע ארוך הופך לרשע הידוע בכינויו "הג'וקר". לפי דברי היוצרים אל תצפו לראות את אותו הג'וקר שאנחנו מכירים, הסיפור שונה לגמרי ועמוק עוד יותר. כבר מהטריילר הבנו שמצפה לנו סרט שונה שלא נמצא ביקום הרגיל שאנחנו מכירים, סיפור שמרגיש אמין ואפור. כל האנשים שצפו כבר בסרט אמרו שאי אפשר היה להוריד את העיניים מהמסך, הסרט סוחף ומותח ואפילו קצת מפחיד. בסרט מככב חואקין פינקס שכנראה יהיה מועמד לפרס האוסקר השנה על גילומו של הג'וקר.

 

איש מזל התאומים (3.10)

הנרי ברוגן הוא מתנקש מומחה שיום אחד נשלח למשימה, לעצור מתנקש אחר אך כשסוף סוף הוא מגיע קרוב לרגע האמת הוא שם לב שלא משנה מה הוא מנסה לעשות המתנקש מצליח לחזות כל תנועה ומהלך שלו. הנרי המפוחד חוקר את המקרה המוזר הזה ומגלה שהמתנקש הוא בעצם שיכפול צעיר יותר, מהיר יותר ומתוחכם יותר שנוצר מהדנ"א שלו ועכשיו עליו לעצור אותו לפני שדברים רעים יקרו. הסרט מביא את כל האקשן שתרצו לצד מנה איכותית של משחק מצידו של סמית' ומבטיחה הרפתקה סוערת מלא בפיצוצים ויריות.

 

מליפיסנט: אדונית הרשע (17.10)

המכשפה הארורה חוזרת! המכשפה שהוצגה לנו לראשונה ב-1959 בסרט הקלאסי "היפיפייה הנרדמת" של דיסני נכנסה לרשימת הנוולים הידועים ביותר גם בגלל איך שהיא נראתה וגם בגלל שהיא יכולה להפוך לדרקון... אבל זכינו להכיר צד אחר שלה בסרט הסולו שלה ב-2014 בכיכובה של האחת והיחידה אנג'לינה ג'ולי. הסרט הראה לנו צד אחר, אוהב, רגיש, אפילו קצת אימהי של הרשעית הגדולה ולימד אותנו שלא צריך לחכות לאביר על הסוס הלבן. בסרט ההמשך הזה שעלילתו מתרחשת מספר שנים אחרי אירועי הסרט הקודם, נגלה איך מליפיסנט מתמודדת עם המלכה של הממלכה ועם ההשפעות שלה על אורורה. מהטריילרים כבר הבנו שאדונית הרשע לא תשב בשילוב ידיים ותהיה מוכנה לעשות הכל בכדי להגן על מה שחשוב לה באמת.

 

העוקץ הגדול (10.10)

כשאנחנו חושבים על שודדים או גנבים אנחנו לרוב נסיק שמדובר בחבורה של עבריינים צעירים וזריזים, לא במקרה הזה. בשנת 2015 נשדד בנק ונגנבו ממנו תכשיטים וכספים בסכום של 14 מיליון פאונד, על ידי חבורה של עבריינים שיצאו לפנסיה שבסופו של דבר נכשלו בגלל תאוות בצע ורצון לעוד. ועכשיו, האגדה הופכת לסרט ב"העוקץ הגדול", אותו סיפור על חבורה של פנסיונרים שמצליחים לבצע את אחד מהשודים הגדולים ביותר בתולדותיה של בריטניה אך לאט לאט נופלים ומתפרקים בגלל הקנאה והרצון לעוד. בסרט משחקים מייקל קיין האגדי, עם ריי וינסטון וצ'ארלי קוקס.

 

קיטצ'ן (24.10)

זה לא סוד שהרבה מפיות נמצאות בניו יורק סיטי, המפיה האירית שולטת בכ-20 רחובות בין הרחוב ה-8 והנהר באזור הלס קיטצ'ן. אך משום מקום מתהפך עולמם של שלוש נשי הבכירים במפיה כאשר הם נלקחים לכלא והנשים נשארות לבד. חבורת הנשים קאתי, רובי וקלייר מחליטות לקחת את העסק לידיים ונכנסות לנהל את המפיה בחוזק ועוצמה נשית. סרט מתח ואקשן שמציג לנו צד נוסף של מליסה מקארטי שהתרגלנו כבר לראות בדמויות קומיות, לצידה טיפאני האדיש וטיפאני מוסס.

 

שליחות קטלנית: גורל אפל (31.10)

היא חזרה! שרה קונור ושילוב מוזר של סייבורג ואשה מחויבות להגן על ילדה צעירה ממחסל חדש שעשוי מחומר נוזלי שהגיע מהעתיד. בדרך הם עוברים הרבה אקשן וקרבות שמזכירים לנו שוב עד כמה הסייבורגים חזקים ומאיימים. אנחנו אפילו זוכים לראות את ארנולד שוורצנגר חוזר לעזור לצוות. עוד מישהו שחזר לסרט השישי בסדרת הסרטים הזו הוא המפיק ג'יימס קאמרון.

 

משפחת אדמס (10.10)

אי אפשר שלא לנקוש באצבעות ברגע שאנחנו שומעים את המנגינה המפורסמת של המשפחה הלא רגילה הזו. גומז, מורטישה, וונדסדי, פאגסליוהדוד פסטר חוזרים בגרסה מחודשת ומצוירת לכל המשפחה. עם כל המוזרות וההומור השחור שאנחנו אוהבים הגרסא הזו לא תחסוך בבדיחות שיצחיקו גם את הבוגרים יותר שבינינו. את הדמויות ידובבו חבורה של שחקנים שבטח שמעתם עליה הכוללת את אוסקר אייזק שידובב את גומז, שרליז ת'רון בתור מורטישה, קלואי גרייס מורץ בתור וונדסדי ופין וולפארד בתור פאגסלי.

 
תגובות