מחלקים לכם: כרטיס זוגי לסרט "פול גז". צילום: דויד סקורי בבר

מחלקים לכם: כרטיס זוגי לסרט "פול גז"

סרט הדרמה המבטיח לנוער "פול גז" יוצא ממש היום (ה') ואנחנו נותנים לכם את ההזדמנות לזכות בזוג כרטיסים לסרט שיעביר אתכם להילוך גבוה. מה עליכם לעשות?

הסרט ״פול גז״ הוא דרמת התבגרות שתשאיר אתכם פעורי פה עם שילוב של אקשן חסר מעצורים, ספורט מוטורי מהיר, ואהבה צעירה שתגיע לכם בלב ולא תעזוב. לאחר סרטיו הקודמים והמצליחים של קובי מחט ("האוצר מעבר לנהר", "גויאבות", "ג'סטה", "עד הקצה").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עלילת הסרט מספרת את סיפורו של תומר בן ה-17 (תובל שפיר) העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. הם עוברים כמה רגעים לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד(קווין רובין) מנהיג הישוב שאמור לזכות בתחרות. הגעתן של תומר ליישוב משנה את כללי המשחק במהלך הסרט. זה מתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של נערה שהופך לדרמה שתגרום לכם לפעימות לב בהילוך גבוה וכשאר שתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה. המפגש ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מצליח להטמיע בתוכו את סודות העבר של אלברט ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לתחרות האמיתית. אנחנו עדיין במתח מי הולך לנצח? 

 

רוצים לזכות?

כל מה שעליכם לעשות הוא להגיב בפוסט הפעילות בחשבון האינסטגרם של פרוגי (בלבד) ולספר לנו במה הכי הייתם רוצים לתת "פול גז" בחיים שלכם, ואולי תזכו בכרטיס זוגי לטרום בכורה של הסרט! 

בין משתתפי הסרט: קווין רובין שמגיע לראשונה למסך הגדול, ושל הזמר נדב גדג'. זוהי גם הפעם הראשונה שתובל שפיר חוזר למסך הגדול לאחר השתתפותו בסרטי גאליס המצליחים. עוד בקאסט עדן סבן, איה בינשטוק, דניאל גרנט, זוהר ליבה, אורי פפר, רחלי נחום ואביגיל אריאלי.

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

 

תגובות