חדשות הקולנוע: גל גדות מעוררת השראה. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: גל גדות מעוררת השראה

גל גדות מעוררת השראה בסרט חדש וגיבורות העל של מארוול רוצות סרט שכולו כוח נשי. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

בין בניית הסוכות וארוחות החג, הרבה דברים קרו השבוע - במיוחד בעולם הקולנוע. למזלכם, ריכזנו את כולם בפינה השבועית של "חדשות הקולנוע", רצו לקרוא!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שלושה אמיגוס

השילוב המנצח - לאחר שכיכבו בהמון סרטי מארוול ביחד, כריס המסוורת' רוצה לשמר את המסורת ולככב בסרט חדש מחוץ למארוול יחד עם איירון וקפטן אמריקה לשעבר. הלא הם רוברט דאוני ג'וניור וכריס אוונס. זה לא הכל, לת'ור המפורסם יש גם רעיון לאיזה סרט הם יוכלו לעשות ביחד, ורוצה לחדש סרט קומדיה מפורסם משנות השמונים בשם "שלושה אמיגוס". מה אתם אומרים, אפשר לדמיין את שלושתם יושבים על טאקוס עם כובעים מקסיקנים גדולים?
 
כריס המסוורת' וכריס אוונס מתוך
כריס המסוורת' וכריס אוונס מתוך "הנוקמים" © צילום מסך מהטריילר

מעוררת השראה

לאחרונה, השיקה השחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות יחד עם בעלה, ירון ורסנו חברת הפקה חדשה בשם "Pilot Wave". כעת, כפרויקט הראשון בחרו השניים להפיק סרט שמבוסס על סיפורה של אירנה סנדלר. שהייתה חסידת אומות אולם והצילה בתקופת השואה כ-2,500 ילדים יהודיים סך הכל מגטו ורשה במסגרת עבודתה כאחות, תוך התנגדות מוחלטת למשטר הנאצי בפולין. בתפקיד הראשי בסרט תככב גדות בעצמה וממשיכה לבסס את מעמדה כאחת השחקניות המצליחות בעולם. כשנשאלו ורסנו וגדות בראיון לאתר "דדליין" על הפקת הסרט סיפרו שכמפיקים הם רוצים להביא סיפורים מעוררי השראה, והוסיפו שחברת ההפקות "Pilot Wave" שברשותם תיצור תוכן שיקדם את הפרספקטיבות והחוויות של אנשים ייחודיים, ותפיק סיפורים ממעוררי דמיון.
 

היפהפייה והיחפן- גרסת הרימייק

אל רשימת סרטי הלייב אקשן עתיד להצטרף סרט נוסף. לאחר שהודענו על הפקת הסרט שלגיה נספר כי בשבוע האחרון דיסני חשפו בפנינו כי בקרוב נראה בשירות הסטרימינג של החדש שלהם, רי-מייק לסרט "היפהפייה והיחפן". לאחר שנחשף כי הסרט הולך לצאת בנובמבר הקרוב, הועלה הטריילר הרשמי, לפיו עלילת הסרט החדש תהיה דומה לעליה המקורית, וסביר להניח שלא תהיה מלאה בחידושים. היא תעסוק בחייהם של שני כלבים, כלבה מהמעמד הבינוני וכלב משוטט עזוב. שמתאהבים ומנסים לחיות יחדיו כנגד כל הסיכויים. בתפקידים ראשיים נראה את השחקנים טסה תומפסון וג'סטין ת'רו כיפהפייה והיחפן.
 
 

קרוז בג'ונגל

"היפהפייה והיחפן" אינו הסרט היחיד שהודיעה דיסני על הפקתו. סרט נוסף הוא "קרוז בג'ונגל". הטריילר ש הסרט הזה, מספר כי בסרט החדש נראה שילוב של קסם אל מול מציאות. הוא יבוסס על אטרקציה הנמצאת בפארקים השייכים לחברת וולט דיסני, ויהיה מלא באקשן והרפתקאות חדשות. בסרט נוכל לראות פנים מוכרות וכמה מהשחקנים האהובים עלינו. כמו דה רוק, שמוכר בעיקר בזכות כיכובו בסרטי אקשן ופעולה, אליו מצטרפים גם האחים היראם ודני גרסיה שמוכרים גם הם בזכות סרטי האקשן.
 
 

רוברט דוליטל

רובנו מכירים את רוברט דאוני ג'וניור כאיש הברזל וטוני סטארק מהיקום הקולנועי של מארוול. אך הפעם אנחנו נזכה לצפות בדמות אחרת של דאוני, דוקטור דוליטל. הוא הדוקטור המפורסם מסדרת ספרי הילדים עם אותו השם שיצאה לאור עוד ב1920. דוליטל הוא דוקטור קצת מוזר ויש לו כוח מיוחד שבעזרתו הוא יכול לדבר עם חיות. הטריילר הראשון לסרט יצא ביום ראשון ובהחלט השאיר רושם טוב על כל הצופים. בנוסף לדאוני הקאסט מלא בכוכבים כמו אוקטביה ספנסר, אמה תומפסון, רמי מאלק, קומאיל נאנג'יאני, ג'ון סינה, סלינה גומז וטום הולנד. מהטריילר הצבעוני אנחנו ממש מקבלים תחושה של ספר ילדים שנפתח לפנינו ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ליציאת הסרט בינואר 2020.
 
 

הג'וקר שובר שיאים

אז בשלב הזה כבר הבנו שלא מדובר בסרט גיבורים/רשעים קלאסי אלא במותחן עמוק שמעורר בך תחושות שלא ידעת שקיימות. הסרט זכה לכל כך הרבה הצלחה בעולם שהיא לא איחרה להגיע גם לכאן, לישראל. יותר מ100,000 צופים הגיעו לבתי הקולנוע בסוף השבוע הראשון של הפתיחה לסרט בארץ, מדובר בפתיחה הגדולה ביותר לסרט בארץ. הסרט ממשיך בהצלחה המסחררת וכבר הספיק לזכות בפרסים בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם, אך האם הוא באמת יהיה מועמד לאוסקר? תשובת הקהל: כן!
 
מתוך הסרט
מתוך הסרט "ג'וקר" © צילום: באדיבות פורום פילם

ספיידרמן וונום פנים אל פנים

ספיידרמן בהחלט נמצא הרבה בכותרות בזמן האחרון אך הפעם מדובר בעוד חדשות די טובות. אומנם סוני ומארוול הגיעו להסכמה בקשר לחוזה סוני עדיין מתכננים להכניס את ספיידרמן לתוך היקום הקולנועי שלהם שהתחיל עם הסרט הראשון של ונום. הבמאי של ונום, ראובן פישר סיפר שסוני בהחלט בונים את היקום בצורה כזו שספיידרמן יוכל להשתלב בו בצורה טובה. "זה המקום אליו הכל יוביל. וזה הדבר המרגש, כי שינינו את המקור של ונום. בקומיקס, הוא התפתח מספיידרמן אבל בגלל שהדבר לא התאפשר בגלל החוזה של מארוול וסוני לא הצלחנו לגרום לזה לקרות. אני חושב שמה שהם בונים והכיוון שהם הולכים אליו יהיה מלהיב, לראות אותם כשהם אכן מתעמתים זה עם זה."
דמותו של 'וונום'
דמותו של 'וונום' © צילום: באדיבות פורום פילם

אשת החתול החדשה

כבר ידוע לנו מי יישחק את גיבור העל המפורסם של די סי - באטמן בסרט הסולו החדש שלו (למנותקים, רוברט פטינסון). אבל השבוע נחשפה השחקנית שתגלם את אשת החתול (Catwoman) בסרט. זואי קרביץ שלאחרונה נראתה בסדרה "שקרים קטנים גדולים" לוהקה רשמית לתפקידה של סלינה קיילי (קאטוומן) ואפילו קיבלה תגובה חיובית מאשת החתול לשעבר אן הת'אווי. לאחר דיווחים רשמיים של מגזין Entertainment Weekly הבמאי מאט ריבס שיתף בטוויטר גיף של הכוכבת ואישר את שמחתו מהליהוק בהומור.

"מטריקס 4" בליהוק חדש ומפתיע

הדיבורים סביב הסרט הרביעי בסאגת סרטי ה"מטריקס" מתחילים להתגבר ויותר יותר ליהוקים מעניינים נחשפים לסרט החדש. בימים אלו המפיקים חושבים על ג'סיקה הנוויק בתור תפקיד מרכזי בסרט, אבל הליהוק הרשמי והמפתיע יותר בקאסט של הסרט החדש הוא של לא אחר מכוכב "איך פגשתי את אמא" לשעבר – נייל פטריק האריס. אומנם התפקיד של האריס בעלילה אינו ידוע והמפיקים שומרים את הפרטים בפרופיל נמוך נכון לעכשיו, אבל מה שזה לא יהיה, אנחנו בטוחים שזה יהיה טוב.

גירל פאוור! כוכבות מארוול רוצות סרט שכולו גיבורות על

הרבה לפני שמארוול החליטה לשלב כוחות וליצור סצטנה אפית של נשים לוחמות ב"הנוקמים: סוף המשחק" היו דיבורים על סרט שכולו גיבורות על. ועכשיו לא רק המעריצים מתים לראות אותו בבתי הקולנוע – גם כוכבות וגיבורות העל של מארוול בעצמן. ברי לרסון אישרה בראיון למגזין Variety שהיא ועוד שחקניות בחברה דיברו בעצמם עם נשיא חברת מארוול קווין פייג', בניסיון להפוך את הסרט המדובר למציאות. לאחרונה חשפה סקהרלט ג'והנסון בראיון לאותו מגזין שהיא גם "דוחפת" לקראת הסרט המיוחל. אנחנו צופים שבהמשך עוד כוכבות של מארוול (או בכלל) יעודדו את הצעד הזה ואם אתם שואלים אותנו, הגיע הזמן שכזה דבר יקרה.

 

ברי לארסון מתוך
ברי לארסון מתוך "הנוקמים: סוף המשחק" © צילום מסך מהטריילר
 

מליפיסנט: אדונית הרשע 16.10

המכשפה הארורה חוזרת! המכשפה שהוצגה לנו לראשונה ב1959 בסרט הקלאסי "היפיפייה הנרדמת" של דיסני נכנסה לרשימת הנוולים הידועים ביותר גם בגלל איך שהיא נראתה וגם בגלל שהיא יכולה להפוך לדרקון... אבל זכינו להכיר צד אחר שלה בסרט הסולו שלה ב-2014 בכיכובה של האחת והיחידה אנג'לינה ג'ולי. הסרט הראה לנו צד אחר, אוהב, רגיש, אפילו קצת אימהי של הרשעית הגדולה ולימד אותנו שלא צריך לחכות לאביר על הסוס הלבן. בסרט ההמשך הזה שעלילתו מתרחשת מספר שנים אחרי אירועי הסרט הקודם, נגלה איך מליפיסנט מתמודדת עם המלכה של הממלכה ועם ההשפעות שלה על אוורורה. מהטריילרים כבר הבנו שאדונית הרשע לא תשב בשילוב ידיים ותהיה מוכנה לעשות הכל בכדי להגן על מה שחשוב לה באמת.

 

העוקץ הגדול 10.10

כשאנחנו חושבים על שודדים או גנבים אנחנו לרוב נסיק שמדובר בחבורה של עבריינים צעירים וזריזים, לא במקרה הזה. בשנת 2015 נשדד בנק ונגנבו ממנו תכשיטים וכספים בסכום של 14 מיליון פאונד, על ידי חבורה של עבריינים שיצאו לפנסיה שבסופו של דבר נכשלו בגלל תאוות בצע ורצון לעוד. ועכשיו, האגדה הופכת לסרט ב"העוקץ הגדול", אותו סיפור על חבורה של פנסיונרים שמצליחים לבצע את אחד מהשודים הגדולים ביותר בתולדותיה של בריטניה אך לאט לאט נופלים ומתפרקים בגלל הקנאה והרצון לעוד. בסרט משחקים מייקל קיין האגדי, עם ריי וינסטון וצ'ארלי קוקס.

 
 
 

ג'וש האצ'רסון

השחקן ג'וש האצ'רסון מוכר לנו בעיקר מסאגת הסרטים המפורסמת "משחקי הרעב" שם גילם את דמותו של פיטה. אבל לשחקן בן ה27 יש עוד כמה תפקידים מוכרים בעולם הקולנוע, כמו תפקידו בסרט "מסע אל בטן האדמה" ובסרט ההמשך שלו "מסע אל האי המסתורי". נאחל המון המון מזל טוב לשחקן שחגג את יום הולדתו ב12.10 השבוע!

תגובות