"דוכן הנשיקות 2": כל מה שצריך לדעת לקראת הסרט. צילום מסך מטריילר

"דוכן הנשיקות 2": כל מה שצריך לדעת לקראת הסרט

אחת מרשתות הצפייה הגדולות, ממשיכה לספק להיטים בעולם סדרות הטלוויזיה וגם בעולם הקולנוע. נטפליקס משחררים המשך לעוד אחד מהלהיטים הגדולים והנה מה שאנחנו יודעים. "דוכן הנשיקות 2". כל הפרטים

אם לא ראיתם את סרט הלהיט של נטפליקס "דוכן הנשיקות" זה הזמן. למה? בנוסף לזה שהוא אחד מהסרטים הכי נצפים באתר של נטפליקס לשנת 2018, כבר מתבשל לו סרט המשך שנראה טוב לפחות כמו המקורי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסרט הראשון הוא בכיכובם של ג'ו קינג, וג'ואל קורטני, שמשחקים את שני הבסטיז אל ולי. אל ולי הם לגמרי זוג חברים שמושלמים אחד לשני, הכל טוב בניהם עד שאל מתאהבת באחיו הגדול של לי בשם נואה (שמגולם על ידי ג'ייקוב אלורדי) – ושם העניינים מתחילים להסתבך. 

 

אם כן ראיתם את הסרט הראשון, הבאנו לכם את כל מה שאנחנו יודעים על ההמשך הקרב ובא.

ג'ייקוב אלורדי חוזר גם לסרט ההמשך

לא מזמן נודע לנו שהשחקן ג'ייקוב אלורדי יחזור באופן רשמי לגלם את דמותו של נואה פלין בסרט ההמשך. נטפילקס העלו לחשבון האינסטגרם שלהם קליפ מיוחד שמאשר את חזרתו של נואה פלין בסרט. אנחנו לא יודעים מה לגביכם, אבל אנחנו כבר מתים לראות את ההמשך!

"דוכן הנשיקות 2" כבר סיים את הצילומים

בעוד שאנחנו עדיין מחכים לתאריך שחרור הסרט מנטפליקס, דבר אחד התבהר – הצוות סיים לצלם את כל מה שדרוש בשביל ההמשך המדובר. ג'ו קינג (אל) חשפה ברשת החברתית שהצילומים שהתרחשו בדרום אפריקה, הסתיימו. השחקנית העלתה סלפי מחדר המלון שלה, וכתבה "ערמה של בגדים, 5 בלוני יום הולדת שכבר בלי אוויר, קעקוע מכוסה, פאה, היום האחרון שלי כאל אוונס בדרום אפריקה, תודה לכולם על הזיכרונות."

 

פנים חדשות בקאסט!

לא הרבה מידע חדש התברר על סרט ההמשך, אבל לא מזמן נטפליקס הכריזו ששני שחקנים חדשים יצטרפו לסיבוב השני של סרט הנוער הפופולרי. מייסי ריצ'רדסון-סלרס וטיילור פרז מצטרפים לצוות השחקנים בדמותם של קלואי ומרקו. ולפי נטפליקס הם "מושאי אהבה..... אבל לא אחד של השני..." האם זה אומר שאחד מהם (או שניהם) עומדים לעמוד בין אל ונואה? זה נראה אפשרי שקלואי תהיה אחת מהחברים של נואה בהרווארד, אבל כנראה שנצטרך רק לחכות ולראות אילו מכשולים יעמדו בפני הזוג האהוב עלינו.

אנחנו מקבלים עוד סצנות ריקוד אגדיות

אחד מהרגעים האייקונים בסרט הראשון, היה הריקוד של אל ולי במשחק הריקוד "Dance Revolution". אז מסתבר שקטעי הריקוד בסרט רחוקים מלהסתיים, וגם בסרט השני נראה כאלה – והם יהיו אפילו יותר טובים מהפעם הראשונה.

תגובות