חדשות הקולנוע: האם יהיה סרט שלישי ל"לשבור את הקרח"?. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: האם יהיה סרט שלישי ל"לשבור את הקרח"?

היוצרים של "רפסודיה בוהימית" רוצים לעשות סרט ביוגרפיה על חייו של מייקל ג'קסון, למארק ראפלו יש רעיון לסרט חדש בו יופיע הענק הירוק, ומה קורה עם "לשבור את הקרח 3"?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ת'ור 4: קרוב יותר מתמיד

אי אפשר לדמיין את היקום הקולנועי של מארוול ללא דמותו של ת'ור אל הרעם. לכן מארוול הכריזו מוקדם יותר השנה שסרט נוסף לגיבור העל יגיע אלינו בקרוב ושמו "ת'ור, אהבה ורעם". נחשפו כבר מספר פרטים על הסרט כמו שובה של נטלי פורטמן לתפקיד ג'יין פוסטר כת'ור אישה. אך עכשיו נחשף לנו פרט נוסף מפיו של השחקן הראשי, כריס המסוורת'. בראיון בטוקיו אמר המסוורת' כי הסרט צפוי להתחיל את הצילומים באמצע 2020. לסרט ציפיות גבוהות לאחר הסרט הקודם של ת'ור, "ת'ור ראגנארוק" שזכה להצלחה רבה בקופות ואף נחשב לסרט שהציל את דמותו של ת'ור מרשימת סרטים לא אהובים.

כריס המסוורת' בדמותו של ת'ור
כריס המסוורת' בדמותו של ת'ור © צילום: באדיבות פורום פילם

הבלבול והתעלומה

כבר כמעט שנתיים שמעריצים מנסים לקבל הצצה לתוך גרסתו של הסרט "ליגת הצדק" של זאק סניידר. אך אף אחד לא בטוח האם נקבל אותה או לא, הרעש סביב הסיפור הזה נעשה בעיקר בגלל השחקנים עצמם אשר פרסמו תמונות מהסט עם התיוג: "#ReleaseTheSnyderCut"  כאשר בינהם גל גדות, עזרא מילר, בן אפלק וג'ייסון מומואה. אך פתאום נגלה צד שני בסיפור של הגרסה הלא משוחררת: מפיק המוזיקה הראשי של הסרט יצא ואמר "אני לא יודע איך הם מתכוונים לשחרר את הגרסה הזו אם היא עדיין לא גמורה". אז כנראה שלא הכל כל כך פשוט כמו שחשבנו, אחד מהצדדים לא בטוח בעובדות וגרם לעוד יותר בלבול אצל המעריצים, נותר רק להמשיך ולקוות שנזכה לראות את הגרסה המדוברת.

החבר החדש של באטמן

כבר נראה שכל שבוע נחשף שחקן נוסף שיצטרף לרשימת השחקנים של הסרט החדש של באטמן. עוד לא נחשפנו לפרטים מהתסריט, אך השבוע במאי הסרט מאט ריבס, העלה לחשבון הטוויטר שלו GIF של השחקן ג'ון טורטורו מהסרט "לאבווסקי הגדול" והכריז כי הוא יגלם את הדמות של קארמיין פאלקו, נבל מהקומיקס של באטמן עוד משנות ה-80. טורטורו יצטרף לרובין פיטרסון בתפקיד ברוס ווין, אנדי סירקס בתפקיד אלפרד, זואי קרביץ בתור קאטוומן (אשת החתול) ופול דאנו בתור הרידלר.

אד שירן במלחמת הכוכבים?

הסרט הבא בסאגת מלחמת הכוכבים- ״עלייתו של סקייווקר״ מגיע אל המסכים בעוד פחות מחודש. עכשיו, כשהוא נראה קרוב מתמיד, עולות השערות כי הזמר אד שירן יופיעו בו, ואיתו גם לין-מנואל מירנדה - ויהיו ״הקמע״ של הסרט. בערוץ היוטיוב של מלחמת הכוכבים, פרסם לאחרונה סרטון המאפשר למערצי הסאגה לחוות ולהתבונן בהשפעת הסרטים על דורות של מעריצים במשך ארבעה עשורים. בסרטון המדובר ניתן לראות את שירן ומירנדה מחופשים כלוחמים. ככל שתאריך יציאת הסרט מתקרב, כך דיסני מוציאים עוד ועוד חומר שיווקי ומציגים אלמנטים חדשים בסרט. עד כה, לא ניתן לדעת בוודאות אם השניים יופיעו בסרט עד ליציאתו בחודש הבא. אבל אנחנו מאוד מקווים שכן.

 

דיסני לא עוצרים

רק בשבוע שעבר יצא הסרט השני ל״לשבור את הקרח״, עם הדמויות האהובות שכבש את המסכים החל מהיום הראשון, והפך לאחד הסרטים המצליחים והרווחיים של השנה. אך דיסני לא עוצרים לרגע ויוצרי הסרט כבר דנים על יצירת סרט שלישי. האפשרות ליצירת הסרט, אינה סופית, אבל לאור ההצלחה של הסרט השני הסרט הבא לגמרי מתבקש. נראה שהוא הולך להיות סיום מושלם לסגור את הסיפור הקסום של אנה ואלזה, ויסגור את הפרקים בדרך מרגשת במיוחד. כאמור, הסרט ״לשבור את הקרח 2״ הפך במהירות שיא לסרט הכי מרוויח של השנה, עם רווח של 127$ בסך הכל.

© צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

וולברין נגד הענק הירוק

אחרי "הנוקמים: סוף המשחק" המשך דמותו האהובה של ברוס באנר, הענק הירוק, לא ברור. כששאל קווין פייג' (נשיא אולפני מארוול) את מארק ראפלו (שמגלם את הענק הירוק) איפה הוא חושב שהענק הירוק צריך לקחת חלק - אמר בתגובה "האלק נגד וולברין. כן, את זה אני רוצה לראות." עכשיו כשדמותו של וולברין נחשבת רשמית חלק מאולפני היקום הקולנועי של מארוול, וקרב של הענק הירוק נגד וולברין באמת מתרחש בקומיקסים. האם מצאנו לנו קרב אייקוני חדש באולפני מארוול? נצטרך רק לחכות ולראות אם הרעיון יתממש.

ת'ור והענק הירוק
ת'ור והענק הירוק © צילום: באדיבות פורום פילם

הכירו את טינקרבל האמיתית

השבוע הוכרז על לייב אקשן לפיה הכי מפורסמת בעולם - טינקרבל. הפיה הירוקה-צהובה נכנסה אל חיינו בסרטי "פיטר פן" ולאור הצלחת הדמות הוחלט להעניק לה גם סרטי אנימציה בתור דמות ראשית - מהלך שהתברר כהצלחה. כעת, כפי שקורה בשנים האחרונות, הוחלט על יצירת לייב אקשן לטינקרבל וכבר הוכרז על מי שנמצאת במגעים מתקדמים להיכנס לכנפיים המבוקשות. מדובר בשחקנית המצליחה והעסוקה, ג'ניפר לורנס ("משחקי הרעב, "אקס מן")

מאמינים בפיות?
מאמינים בפיות? © gettyimages

מייקל ג'קסון מתעורר לחיים (על המסך)

אחרי שהסרט "רפסודיה בוהימית" ספג ביקורות חלוקות, אבל בסופו של דבר הרוויח 900 מליון דולר והשחקן הראשי בו (ראמי מאלק) זכה באוסקר על תפקידו - המפיק גרהם קינג מקווה לשכפל את ההצלחה הזו, וליצור סרט ביוגרפיה לכוכב הפופ מייקל ג'קסון. ג'ון לוגן מצטרף לקינג בפרויקט וכנראה יהיה אחראי על כתיבת התסריט. אין ספק שחייו של ג'קסון נראים מושלמים לסרט דרמה סוחף, אבל כן תדרש התחשבות לגבי ההאשמות השונות שיש לגבי הזמר המצליח. אומנם עדיין לא ברור אם הסרט באמת יצא לפועל, או שאלו סתם דיבורים. 

רצח כתוב היטב - 28.11

ריאן ג'ונסון, מגדולי הבמאים, עושה מחווה לאחת מסופרות המתח הגדולות בכל הזמנים – אגתה כריסטי, בסרט מסקרן במיוחד ומתאים לחובבי המתח שמבינינו. "רצח כתוב היטב" כשמו כן הוא, תעלומת רצח שבה כולם החשודים ואף אחד לא יוכל לצאת מזה. הסרט הוא לא מתח במאת האחוזים אלא משלב מעט קומדיה כתובה היטב בשורותיו, וזה מה שמצליח להפוך את הסרט מסתם סרט מתח בנאלי לכל כך מסקרן. האחרון ברשימה המדהימה הזו לחודש נובמבר, ובין הטובים שבה! 

 
 

בלון - 28.11

סרט היסטורי, המספר את סיפורן של שתי משפחות עניות החרדות לחופש בזמן המלחמה הנוראית, שנת 1979. הן אוספות פיסות בד כדי לתפור כדור פורח ענק שיטיס אותן אל החופש, מעל חומת ברלין. אחרי שהניסיון הראשון מותיר אותם שבורים, בניסיון השני הם צריכים לעשות זאת בצורה שקטה וחשאית אף יותר - כי המשטרה לא חסה על אף אחד. 

 

מרי אליזבת' ווינסטד

השחקנית מרי אליזבת' ווינסטד, חוגגת היום את יום הולדתה ה-34. השחנית הצעירה הופיעה בהרבה סרטי אימה כמו "הצלצול 2", "יעד סופי 3", "חסין מוות" ו"חג מולד שחור" - ואף זכתה לכינוי 'מלכת הצעקה' בשל השתתפותה במספר סרטי אימה האלו. אבל השחקנית גם השתתפה בסרטי פעולה כמו "מת לחיות 4" וגם בז'אנר הקומדיה בסרט "תיכון בהיי". לאחרונה שיחקה גם בסרט "איש מזל התאומים" לצד וויל סמית'. ווינסטד עתידה לשחק גם בסרט המדובר של די-סי "ציפורי טרף" לצד מרגו רובי. מזל טוב! 

מרי אליזבת' וינסטד
מרי אליזבת' וינסטד © צילום מסך
 
תגובות