הצצה ראשונה: טריילר ראשון לסרטה של "האלמנה השחורה". צילום מסך מהטריילר

הצצה ראשונה: טריילר ראשון לסרטה של "האלמנה השחורה"

אחרי שדמותה מתה ב"סוף המשחק", הציפייה לסרט הראשון של "האלמנה השחורה" הלכה וגברה וסוף סוף אנו נחשפים לטריילר המלא הראשון שלה שעונה על כמה תשובות שרצינו לדעת

סוף סוף הרגע הגיע. לאחר שנפרדנו מנטשה ב"הנוקמים: סוף המשחק", הבוקר (ג'), זכינו לקבל תאריך וטריילר מלא של "האלמנה השחורה" (סקרלט ג'והנסון). אספנו לכם כאן את כל הדברים החשובים שנחשפנו אליהם במהלך החשיפה הראשונית!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנחנו עדיין לא יודעים מהי התקופה המדויקת בה מתרחש הסרט, השמועות הרצות אומרות שהעלילה מתרחשת בין עלילת הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף". לפי הצילומים שקיבלנו בטריילר ניתן להניח שאנחנו נזכה לצפות בעבר הסודי והמסתורי של נטשה רומונוף, הלוא היא האלמנה השחורה.

 

בטריילר קיבלנו גם טעימה למספר סצנות אקשן ביניהם קרב בדירה עם אחותה של נטשה, ילנה, ברוסיה שכנראה שייכת למשפחה הקודמת של נטשה, קרב נוסף, עם מי שכנראה יהיה הנבל של הסרט, "טאסקמאסטר" כל זה לצד כמובן הנגיעות המזוהות עם מארוול שמשלבות כמובן הומור ומתח.

דברים נוספים שזכינו להיחשף אליהם הם כל המשפחה של נטשה, המורכבת מאחיה אלכסיי (דיוויד הארבור),  והאחיות ילנה ומילאנה (ולורנס פיו ורייצ'ל וייס). אנחנו מקבלים מספר קטעים בהם אנחנו רואים את אלכסיי בפעם הראשונה בחליפה שלו, את נטשה במספר חליפות חדשות, ביניהם: חליפת לחימה מדהימה בצבע לבן שקצת מזכירה את החליפה שלבשה ב"הנוקמים: סוף המשחק".

© באדיבות yes

הטריילר נתן לנו בדיוק את מה שרצינו, מבט אל תוך הסודות של נטשה, המשפחה הקודמת שלה, מלא אקשן וגם קצת בדיחות על הדרך כמו שמארוול תמיד אוהבים. אין ספק שמדובר באחד הסרטים שהמעריצים מצפים להם כבר הכי הרבה זמן. הסרט ייצא לאקרנים ב-1 במאי 2020, וכעת נותר רק לחכות ולראות האם הסרט יעמוד בציפיות שלנו ואיזה מידע חדש על שלב 4 הוא יחשוף.

 

תגובות