כל מה שצריך לדעת על: "לכל הנערים שאהבתי 2". צילום מסך

כל מה שצריך לדעת על: "לכל הנערים שאהבתי 2"

"נ.ב, אני עדיין אוהבת אותך" הוא סרט ההמשך ללהיט הרומנטי של נטפליקס "לכל הנערים שאהבתי". לקראת היציאה של הסרט השני, הנה כל מה שאנחנו יודעים על ההמשך המדובר.

מאז שיצא הסרט "לכל הנערים שאהבתי", הספקנו להתאהב בעלילה, בצוות השחקנים, ובסרט בכלל - אז מהי מתנה יותר טובה לסיום השנה מאשר סרט ההמשך? הנה כל הפרטים על "לכל הנערים: נ.ב אני עדיין אוהבת אותך".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יש תמונות מסרט ההמשך!

לא הרבה זמן לפני שהסרט השני יוצא, נטפליקס חשפו כמה תמונות ראשונות מתוך הסרט. רובן הן דמויותיהן האהובות של לארה-ג'ין ופיטר, נהנים ממערכת היחסים החדשה שלהם ועושים דברים נורמלים, כמו לבלות ביחד עם המשפחה של לארה-ג'ין. אבל תמונה אחת שנראת מאוד רומנטית, היא דווקא של לארה ג'ין ודמותו של ג'ון - רוקדים ביחד כששלג יורד. אנחנו מאוד מתרגשים לראות מה יהיה עם הדמויות האלו בסרט השני.

מתי הוא יוצא? ומה עם סרט שלישי?

הסרט השני צפוי לצאת בנטפליקס ב-12 לפברואר, ולנה קונדור (לארה ג'ין) אומרת שלום. בפוסט באינסטגרם, לנה קונדור אמרה שלום לדמותה של לארה ג'ין ולסרט "לכל הבנים שאהבתי". לדבריה הצוות והשחקנים סיימו לצלם את הסרט השני והשלישי (!) לפני ימים ספורים בלבד, והיא כתבה מכתב (הבנתם?) קצרצר על חוויתה בצילומים של הסרטים.

האם ג'ון אמברוז יעמוד בדרך של לארה-ג'ין ופיטר?

למקרה ששכחתם, המכתב הראשון שלארה ג'ין כתבה היה מיועד לג'ון אמברוז. בסצנה שלאחר הקרדיטים בסרט הראשון, ג'ון מגיע לפתח ביתה של לנה עם פרחים והמכתב שהיא כתבה לו, ככה הסרט נגמר. בסרט הזה הוא חוזר, והשחקן שיגלם אותו (ג'ורדן פישר) נותן לנו קצת מושג על מערכת היחסים שלו עם לארה ג'ין (כשדיבר עם מגזין "Entertainment Tonight"): "אני חושב שהיא עוברת תהליך של להבין כמה ג'ון אמברוז היה חשוב לה, איך הוא היה האהבה הראשונה שלה והמכתב הראשון שהיא כתבה. יש כל כך הרבה שחוזר אליה כהרף עין, זה בלבד משקשק את הכל." אז מי יזכה בליבה של לארה-ג'ין אחרי הכל? כנראה שנצטרך רק לחכות ולגלות!

מי עוד מצטרף לקאסט (מלבד ג'ורדן פישר)?

כבר גילינו שג'ורדן פישר לוהק לסרט השני (בדמותו של ג'ון אמברוז), ועכשיו עוד שחקן אהוב ומוכר מצטרף לצוות השחקנים. אחרי שחשבנו שהסרט השני לא היה יכול להיות יותר טוב, נטפליקס כרגיל מוכיחים לנו שטעינו - ומלהקים את כוכב "13 סיבות" רוס באטלר, בתור החבר הכי טוב של פיטר.

קצת על העלילה של הסרט השלישי

בזמן שאנחנו צופים שוב ושוב בסרט הראשון (או שזה רק אנחנו?) ומחכים בציפייה מטורפת לסרט השני, הצילומים של הסרט השלישי כבר הסתיימו, וידוע לנו דבר או שניים על העלילה. חלק מהצילומים של הסרט השלישי התרחשו בדרום קוריאה. בספר השלישי לארה-ג'ין ושתי אחיותיה יוצאות לטיול בקוריאה, ונראה כאילו הם השאירו סימן כשהיו לקראת סיום הצילומים. לנה העלתה סרטון בו מצולם מנעול עם המילים "תמיד ולנצח" שזה שמו של הספר (ואולי גם שמו של הסרט) השלישי. הן הוסיפו את המנעול לגשר מנעולים אי שם בקוריאה, והנה כמה תמונות של המנעול החמוד הזה:

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

תגובות