התרגשות: הטריילר הראשון של "לכל הנערים שאהבתי 2". צילום: Netflix/Bettina Strauss

התרגשות: הטריילר הראשון של "לכל הנערים שאהבתי 2"

כולנו זוכרים את הלהיט ההיסטרי של נטפליקס "לכל הנערים שאהבתי" בכיכובה של לאנה קונדור ונואה סנטינאו (אהובינו). עכשיו, ממש לקראת סוף שנת 2019 - הגיע הטריילר הראשון להמשך של הלהיט המסחרר: "נ.ב, אני עדיין אוהבת אותך"

רק לא מזמן נטפליקס חשפו תמונות חדשות מהסרט המדובר וממש לאחרונה נתנו לכם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת לקראת. ועכשיו הגיע הדבר האמיתי, טוב, אולי לא ה-דבר האמיתי, שהוא הסרט, אבל משהו קרוב מאוד לכך - הטריילר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

עד עכשיו נחשפו המון פרטים על הסרט המתקרב, כמו תאריך היציאה - הלא הוא ה-12 לפברואר. אז מה בעצם מצפה לנו בסרט? עכשיו כשראינו את הטריילר, הבנו שנטפליקס מתכננת לספק לנו עוד (ככל הנראה) משולש אהבה סוער וקומדיה רומנטית כמו שרק נטפליקס יודעים לעשות. בהתחלה אנחנו נחשפים לזוגיות החדשה (והמתוקה!) של לארה-ג'ין ופיטר, כמו למשל יציאה של השניים לדייט במסעדה יוקרתית. לאחר מכן פיטר נותן ללארה-ג'ין מתנה חמודה בטירוף, במקום שהכל התחיל ביניהם, מסלול הריצה! 

אבל בשלב מאוחר יותר בטריילר אנחנו גם מכירים את הדמות החדשה-ישנה, ג'ון אמברוז (ג'ורדן פישר), שהיה המכתב הראשון שלארה-ג'ין כתבה. כזכור, בסוף הסרט הקודם (לאחר הקרדיטים) מגיע ג'ון אמברוז עם פרחים לפתח ביתה של לארה-ג'ין. האם צפוי לנו בסרט הזה משולש אהבה מסובך ומלהיב? כאן הטריילר לא מסגיר שום דבר, אז כנראה שנצטרך רק לחכות ולראות.

האם אתם מוכנים לסרט "נ.ב, אני עדיין אוהבת אותך."?! כי אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגובות