חדשות הקולנוע: 2020 מביאה לנו כוח נשי. בהפצת Entertainment Tulip

חדשות הקולנוע: 2020 מביאה לנו כוח נשי

שנת 2020 הגיעה, ואיתה גם כל העדכונים החדשים של עולם הקולנוע: קווין פייג' חושף מי גיבורת העל החזקה ביותר ביקום הקולנועי של מארוול, "ספיידרמן 3" קרוב מתמיד ושנת 2020 מראה לנו כוח נשי מהו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טום הולנד מפסיד

הסרט החדש בכיכובו של טום הולנד "Uncharted" שמבוסס על משחק הוידאו הפופולרי, מחליף במאים כמו גרביים. אולפני סוני מנסים להפוך את משחק הוידאו הידוע לסרט כבר זמן מה, אבל כל פעם מתגלה מכשול חדש בדרך, כולל במאים שעוזבים את הפרויקט ללא הפסקה. עכשיו, כשטום הולנד ואולפני סוני חשבו שהם מצאו את השידוך המושלם לסרט שלהם - התברר שזה לא המקרה. טראוויס נייט, שאחראי על הסרט "באמבלבי" היה צפוי לביים את הסרט, אבל לצערנו גם הוא כבר לא חלק מהפרויקט והסרט מפסיד במאי נוסף. האם הסרט יצליח למצוא את הבמאי המתאים לו ונזכה לראות אותו על המסכים בסופו של דבר? אנחנו מאוד מקווים, אבל כרגע המצב נראה די עגום.

© באדיבות פורום פילם

הדמות המסתורית

אנחנו כבר יודעים שסרט נוסף לדוקטור סטריינג' נמצא בדרכו אלינו, אנחנו יודעים שהוא יהיה סרט האימה הראשון של מארוול ואנחנו גם יודעים שוונדה מקסימוב (אותה משחקת אליזבת אולסון) חוזרת בסרט הזה בגרסה הרבה יותר מפותחת וחזקה של הדמות האהובה. עכשיו, נשיא אולפני מארוול קווין פייג' הודיע כי לרשימת הדמויות תצטרף דמות שמארוול "רצו להשתמש בה" כבר הרבה מאוד זמן. הוא המשיך ואמר כי בכדי לבנות סרט ולהחליט מי יקח בו חלק נדרשים תכנונים רבים וארוכים. לדבריו, הדמות הזו משתלבת בדיוק בצורה הנכונה בסרט הזה. השמועות רומזות שהדמות הזו תהיה או מכשפת בשם קליאה או מכשף בשם יריחו הידועים בקומיקס כדמויות חזקות שעזרו לדוקטור סטריינג' מספר פעמים. אז מי זה יהיה? כנראה שרק נצטרך לראות ולגלות.

© באדיבות YES

סוניק נכנס ל-2020 בטריילר חדש

אם חשבתם (כמונו) שדמותו של סוניק לא יכול להיות יותר חמוד ממה שהוא עכשיו, תחשבו שוב! כי "סוניק - הסרט" שחרר פרומו חדש לכבוד השנה החדשה, ובנוסף לעובדה שאנחנו זוכים להצצה נוספת אל הסרט המדובר.. הוא גם מאחל לארצות שונות שנה טובה! בתחילת הפרומו דמותו של סוניק עוברת בערים כמו פריז, סן פרנסיסקו סידני, טוקיו ובייג'ין. שם חוגג איתם את השנה החדשה במהירות שיא וישר קופץ לעיר הבאה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו רוצים שהוא (וגם הסרט) כבר יגיעו אלינו! 

 

ספיידרמן כבר בדרך

הרבה זמן לקח לסוני ולמארוול להגיע לתוצאה הטובה ביותר עם הדמות האהובה של ספיידרמן. אחרי הרבה סרטים הגיע בחור צעיר שלישי לתפקיד בשם טום הולנד והמעריצים לא נרגעים מאז. עכשיו סרט הסולו השלישי שלו כבר בדרך אלינו. לאחר אירועי הסרט הקודם הצופים נשארו פעורי פה וממשיכים לחכות לרגע שכבר יוכלו לשבת בבית הקולונע ולראות מה קרה הלאה, אז יש חדשות טובות! הסרט יתחיל את הצילומים כבר בקיץ הזה ולכן כבר אפשר להתכונן למה שכנראה יהיה אחד הסרטים המצופים ביותר של שנת 2021.

© צילום מסך מהטריילר

ההפסד של "קאטס" 

הסרט "קאטס" בכיכובה של הזמרת והשחקנית זוכת הפרסים, טיילור סוויפט, יצא בבתי הקולנוע רק בשבוע האחרון, וכבר נראה כי הסרט צפוי להפסיד לא פחות משבעים ואחת מיליון דולרים(!) למרות כיכובה של טיילור סוויפט בסרט, כבר מהטריילר הראשון, שצנח בעת הפצתו, נאבקו יוצריו כדי להביא להצלחתו. אך כנראה הניסיונות הרבים לגרום לסרט להפוך לחביב הקהל לא צלחו. הביקורות נוקבות ויכול להיות שהאפקטים הויזואלים בלבלו את הצופים וגרמה להם לחוש חוסר נוחות בעת הצפייה. אך למרות הכל, חשוב לזכור שחתולים תמיד נופלים על הרגליים, ודבר אינו מוחלט.

© צילום מסך מהטריילר

גירל פאוור!

2020 רק התחילה, אבל כבר סימנה את עצמה כציון דרך גדול לנשים, במיוחד בתעשיית הקולנוע, ברחבי העולם. בפעם הראשונה, בכל הסרטים הקרובים של היקום הקולנועי של מארוול והיקום המורכב של DC שיוצאים בשנת 2020 - החזית היא נשית בלבד. בנוסף לכך, כל אחד מהסרטים האלו מבוים על ידי אישה. זהו רגע חשוב לתעשיית הקולנוע בעולם, עד לאחרונה היה נדיר לראות במאיות נשיות בסרטי קומיקס גדולי תקציב, ועדיין במאיות נשיות נאבקות להשיג הכרה בתעשיית הקולנוע - עובדה שפטי ג'נקינס, הבמאית של "וונדר וומן", הזכירה בעבר.  ישנם סרטים שמראים על תחילת השינוי במובנים האלו ומראים לנו כוח נשי מהו (הם צפויים לצאת בשנת 2020): "האלמנה השחורה", "ציפורי הטרף", "וונדר וומן 1984", "הנצחיים" ו"מולאן". בכולם מככבות ואת כולם מביימות -  נשים. 

© בהפצת Entertainment Tulip

הגיבורה המנצחת

במהלך פאנל עם האקדמיה לקולנוע בניו יורק אישר קווין פייג' כי - מכשפת הארגמן (וונדה מקסימוב), בכיכובה של אליזבת אולסון, היא הגיבורה החזקה ביותר מבין כלל גיבורי מארוול. בנוסף, הכריזו מארוול כי בקרוב תשודר סדרה בכיכובה של אליזבת אולסון ב”דיסני+” בשם "ספרינג 2020". תיאוריות רבות נוצרו לגבי תפקידה של מכשפת הארגמן בדוקטור סטריינג' ובסרט החדש שעתיד לצאת בשנה הבאה, עלילות הסרטים יחוברו זו לזו ונזכה לראות את שני הגיבורים האהובים יחד על המסך.

"ג'וג'ו ראביט" 2.1

הבמאי של "תור: ראגנרוק" יצר לנו סרט חדש, שייצא כבר בתחילת החודש. הסרט "ג'וג'ו ראביט" הוא קומדיה סאטירית, שמתרחשת בזמן מלחמת העולם השנייה. העלילה עוקבת אחרי ילד גרמני בודד שחברו הדמיוני הוא לא אחר מאשר דמותו של אדולף היטלר (טאיקה וואיטיטי). אבל השקפת עולמו משתנה מקצה לקצה כאשר אמו (סקרלט ג'והנסון) מחביאה תחת קורת הגג שלהם נערה יהודיה. בסרט מככבים גם סם רוקוול ("סגן הנשיא"), אלפי אלן ("משחקי הכס"), ורבל ווילסון (פיץ' פרפקט").

 
 
 

"הטינה" 2.1

חידוש לסרט האימה הקלאסי משנת 2004. העלילה מספרת על בית רדוף רוח שמלאה ביצר הנקמה, וגוזרת על כל מי שנכנס לבית מוות אלים ואכזרי. בסרט משחקים אנדראה ריזבורו, בתור הבלשית מאלדון, ג'ון צ'ו, כפיטר ספנסר ובטי גילפין בדמותה של נינה ספנסר. סרט האימה המצמרר צפוי להגיע אלינו גם כן בקרוב מאוד, ונראה כאילו כל מי שאוהב סרטי אימה - לא ירצה להחמיץ אותו. את הסרט מביים ניקולס פשי.

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 16+

 

"1917" 2.1

גם זה סרט שמתרחש בתקופת מלחמה, הפעם בתקופת מלחמת העולם הראשונה. הסרט "1917" מספר על שני החיילים שופילד ובלייק, שיוצאים למשימה מסוכנת מאוד במטרה להעביר מסר שיכול למנוע מתקפה על מאות חיילים - וביניהם ישנו גם אחיו של בלייק. את הסרט מביים הבמאי זוכה האוסקר סם מנדס, ואין ספק שאנחנו מאוד מצפים לסרט הזה.

 

"נפילת אימפריית הכסף" 2.1

"נפילת אימפריית הכסף" הוא סרט מתח מתקתק שלא ייתן לכם להוריד את העיניים מהמסך. זהו סיפורו של אינטלקטואל צעיר בשם פייר-פול, שחי את חייו הרגילים ועובד בעבודתו הממוצעת כשליח - עד שיום אחד נקלע לסיטואציה מורכבת. הוא מוצא את עצמו בסיומו של שוד כושל, שלפניו כמה אפשרויות: הראשונה היא פשוט לעזוב את המקום, השנייה היא להתקשר לכוחות המשטרה, והשלישית - לקחת את הכסף שמונח מולו ולברוח. אז האם הוא בחר באפשרות הנכונה? בשביל זה צריך לראות ולגלות.

 

סטן לי

השבוע (ב-28 לדצמבר) חל יום ההולדת לסטן לי המנוח, שאחראי כמעט לכל סרט מארוול אהוב שאנו רואים על המסך. לשם כך בחרו חברת "מארוול" להוכיר לו תודה ולעשות לו מחווה מרגשת ויפה. רק לפני שנה הלך לעולמו, אבל סטן 'האגדה' לי, עדיין ותמיד ישאר בלבבות כל המעריצים.

 

 

 

 

 

תגובות