יותר מכישרון אחד: המוזיקאים שפרצו גם לעולם הקולנוע. צילום: gettyimages.IL/Dia Dipasupil ו-gettyimges.ILHandout

יותר מכישרון אחד: המוזיקאים שפרצו גם לעולם הקולנוע

ישנם הרבה מוזיקאים שהיינו רוצים לראות על מסך הקולנוע, ויש כאלו מביניהם שעשו את הצעד לפריצה גם לעולם ההוא. אלה המוזיקאים שמוכיחים לנו שאפשר גם להצליח ביותר מתחום אחד, ובנוסף להיותם להיט בעולם המוזיקה - הם גם לא רעים על המסך הגדול.

הם אלו שהוכיחו לנו שאפשר להצליח ביותר מתחום אחד בעולם הבידור, ופרצו מעולם המוזיקה לעולם הקולנוע. חלקם מוכרים כבר בתור שחקנים שהשאירו את קריירת המוזיקה מאחור, חלקם נהנים משני העולמות, וישנם גם כאלו שרק עכשיו מתחילים לחצות את גשר הכישרון הזה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

וויל סמית'

אולי עכשיו כולנו מכירים את וויל סמית', כשחקן קולנוע מהשורה הראשונה, שממשיך לקטוף תפקידים נחשקים מאוד בעולם הקולנוע. החל מהתפקיד של הג'יני בגרסת הלייב אקשן ל-"אלאדין", לסרט האקשן "איש מזל התאומים" בו הוא משחק סוכן שנלחם בכפיל של עצמו, ועד לסרט "בחורים רעים לתמיד" שעתיד לצאת כבר בחודש הזה. אבל איפה הכל באמת התחיל? בתחילת הקריירה שלו, וויל סמית' התפרסם כראפר, בהרכב "דיג'יי ג'אזי ג'ף והנסיך המדליק (דה פרש פרינס)". ההרכב אף זכו בפרס הגראמי. בתחילת שנות התשעים, קיבל סמית' את התפקיד הראשון שלו על המסך, אומנם עדיין לא המסך שבקולנוע, אבל הסדרה "הנסיך המדליק מבייל אייר" זכתה להצלחה מסחררת. לאחר הסדרה הופיע בתפקידים קולנועים אייקונים (כיאה לוויל סמית') כמו "בחורים רעים", "גברים בשחור", "היום השלישי", ו-"היצ'".

© צילום: באדיבות פורום פילם

הארי סטיילס

הזמר שמוכר לנו כבר מזמן כהרבה יותר מחבר להקת וואן דיירקשן לשעבר (למרות שלעולם לא נשכח אותם!), הוציא לאחרונה אלבום חדש, וקריירת המוזיקה שלו פורחת כתמיד. אבל מלבד הקריירה המשגשגת שלו בעולם המוזיקה, יש לו גם קצת ניסיון בתחום אחר - הקולנוע. הארי סטיילס השתתף בעבר בסרט "דנקרק" בתפקיד משנה, והוכיח כי משחק זה רק עוד אחד מהכישרונות שלו. לא מזמן הארי סטיילס היה "בדיבורים" לתפקיד של הנסיך אריק, בחידוש הקרב ובא ל-"בת הים הקטנה", אבל לאחר זמן מה התברר כי הוא סירב לתפקיד הנחשק. אז האם נראה אותו בעוד סרט בקרוב? כרגע אי אפשר לדעת, במיוחד אחרי שהוא הוציא אלבום חדש לא מזמן - אבל אנחנו בהחלט מקווים שכן.

© gettyimges.ILHandout

ליידי גאגא

ליידי גאגא היא אחת מהזמרות הידועות ביותר בעולם, והצלחתה מתפרסת על לא מעט שנים. אבל לאחר המון שנים של קריירה מוזיקלית שופעת, החליטה הזמרת לנסות את מזלה גם בעולם הקולנוע. היו לכוכבת גם כמה תפקידים משניים במעט סרטים, אבל את התפקיד המרכזי באמת שיחקה בסרט "כוכב נולד" לצד בראדלי קופר. על השיר מתוך פסקול הסרט זכתה בפרס אוסקר בקטגוריית "השיר המקורי הטוב ביותר" ( עם השיר "Shallow"), וגם הייתה מועמדת ל-"פרס האוסקר השחקנית הטובה ביותר" בסרט הזה.

© gettyimages.IL/Dia Dipasupil

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט, היא כנראה זמרת שהשירים שלה לא ייצאו מראשנו לעולם (בקטע טוב מאוד), והקריירה המוזיקלית המצליחה שלה אינה ניתנת לוויכוח. אבל הזמרת האהובה לא מסתפקת רק בעולם המוזיקה, ומראה צעדים אל עבר עולם המשחק על המסך הגדול. בעבר סוויפט שיחקה בתפקידים קטנים בסרטים כמו "המעניק" ו-"יום האהבה", אבל לא לפני הרבה זמן (בשנת 2019), הופיעה בתפקיד יותר מרכזי (אבל גם די רחוק מתפקיד ראשי) בעיבוד הקולנועי למחזמר המפורסם "קאטס". אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו ממש רוצים כבר לראות את סוויפט בתפקיד ראשי לשם שינוי - האם זה יכול לקרות?

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

ג'יסטין טימברלייק

ג'סטין טימברלייק הוא אחד מהמוזיקאים שלוקחים חלק גדול בעיצוב תרבות הפופ שאנו מכירים כיום. עם הצלחה שהתחילה בתחילת שנות האלפיים ולא נשכחה עד היום, טימברלייק בהחלט הטביע חותם בעולם המוזיקה. אבל לא כדאי לשכוח שגם בקריירת המשחק ובעולם הקולנוע הוכיח את עצמו כראוי. התפקיד הקולנועי שהיה אחד מהראשונים ביותר של טימברלייק היה בסרט "הרשת החברתית" המוכר, והקפיץ את קריירת המשחק שלו לגובה. בהמשך כיכב גם בסרטים מוכרים נוספים כמו "עולם הזמן" שם שיחק לצידה של אמנדה סייפירד, ו-"ידידים פלוס" לצידה של מילה קוניס.

© צילום: gettyimages

ריהאנה

ריהאנה היא אחת הזמרות המוכרות והאהובות ביותר בעולם, בנוסף לזה שפרצה גם בעולם האופנה והקוסמטיקה, היא חוותה טעימה קטנה (טוב, אולי לא מאוד קטנה) מעולם הקולנוע. בעבר שיחקה בתפקידים קולנועיים משניים אך אהובים, כמו תפקידה ב-"אושן 8", ובסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". תפקיד מרכזי וזכור שלה היה בסרט "באטלשיפ" בדמותה של רייקס. אין ספק שהכוכבת נוצצת כמו יהלום, גם בעולם הקולנוע (הבנתם מה עשינו שם?).

© צילום: Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

קמילה קביו

קמילה קביו היא אולי אחת מהזמרות הכי חמות לשנת 2020, והבאז שלה לא עוצר רק בעולם המוזיקה. היא אומנם עוד לא הופיעה בתפקיד קולנועי, אבל צפויה לככב כדמותה של סינדרלה בחידוש הקרב ובא. הזמרת ככל הנראה תהיה מעורבת גם בפסקול הסרט, ולא תמצאו מישהו שיותר מתרגש מאיתנו.

© צילום: Nicholas Hunt/Getty Images_IL
תגובות