חדשות הקולנוע: "ספיידרמן 3" קרוב מתמיד. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: "ספיידרמן 3" קרוב מתמיד

יש כבר תאריך לסרט השלישי של "ספיידרמן", דווין ג'ונסון ושני כוכבים גדולים מתחילים בצילומים לסרט נטפליקס חדש, ואיך טאיקה וואטיטי קשור למלחמת הכוכבים? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"התראה אדומה" - מתחיל לצלם

השחקן דווין "דה רוק" ג'ונסון נראה כאילו הוא לעולם לא לוקח הפסקה, וממשיך להופיע בסרטים שונים וגדולים. הפעם, צפוי להופיע בסרט מבית נטפליקס בשם "Red Notice" ("התראה אדומה" בתרגום חופשי), והשבוע ג'ונסון בכבודו ובעצמו הכריז על תחילת הצילומים. דה רוק הוא לא כוכב שוברי הקופות היחיד שתראו שם, גם גל גדות וראיין ריינולדס - שהוכיחו את עצמם פעמים רבות כשמות גדולים מאוד בתעשייה - יככבו בסרט שנשמע כמו מה שצפוי להיות להיט. במה שכתב בצירוף לפוסט האינסטגרם, השחקן נתן לנו קצת מושג מה העלילה הולכת להיות. אז תתכוננו, כי זה נראה כאילו הסרט הזה קרוב מתמיד!

"בחורים רעים 4" נמצא בעבודה

הסרט "בחורים רעים לתמיד" (הסרט השלישי בסדרה) בכיכובם של וויל סמית' ומרטין לאורנס* יצא לא מזמן לאקרנים, וכמו שזה נראה אולי לא נצטרך לחכות 17 שנה לסרט המשך הפעם. כריס ברנר הועסק כדי לכתוב את התסריט ל-"בחורים רעים 4". בנוסף, בהתחשב בנקודות הפוטנציאליות לסרט המשך שנמצאות בסרט השלישי - למרות כל הדיבורים על "הפעם האחרונה" - זה לא קשה לדמיין את הסרט הרביעי מסתדר טוב. אנחנו לא יודעים מה אתם חושבים, אבל אנחנו כבר מצפים בטירוף לסרט רביעי.

© קרדיט: באדיבות א.ד מטלון ופורום פילם

ליהוקים חדשים ל-"מטריקס 4"

השחקנית ארנדירה איברה לוהקה להפקה, הגדלה מיום ליום, של הסרט "מטריקס 4" בתפקיד שעדיין לא ידוע לנו. מלבדה, קיאנו ריבס וקארי אן מוס חוזרים לדמויותהם של טריניטי וניאו, כמו שכבר דיווחנו בעבר. גם דמות נוספת ולא צפויה נכתבה בתסריט של הסרט הרביעי בסדרה, דמותו של המרובינג'יאין היא אחת מהדמויות המוזרות בסדרת הסרטים המיוחדת. לפי דיווח חדש, השחקן לאמברט וילסון, כרגע במשא ומתן לגבי חזרתו לדמות המשונה. לכל אלו שלא זוכרים, המרובינג'יאין הוא דמות שהופיע בסרט השני והשלישי בסדרה, ואומנם תפקידו היה לא מאוד מרכזי, הוא היה חשוב והשפיע רבות על מהלך העלילה. 

קיאנו ריבס - מתוך
קיאנו ריבס - מתוך "מטריקס" © צילום מסך מיוטיוב

"אוצר לאומי" 3?

לפי הדיווחים, סרט ההמשך של ״אוצר לאומי״ קרוב מתמיד. כזכור, כבר בשנת 2008 הובטח סרט נוסף, וכעת, אולי זה באמת הולך לקרות. הטיוטה הראשונה של התסריט נכתבה כבר לפני עשור אך הסרט לא הגיע למסכים עד כה. בשנים האחרונות, ובמיוחד עכשיו, לאחר השקת שירות הסטרימינג החדש, דיסני מחפשים אחר תוכן חדש, והסרט החדש של ״אוצר לאומי״ עשוי להיות מושלם בשבילם. יכול להיות שהסרט יהפוך בכלל לסדרת טלוויזיה חדשנית והסיפור יורחב אף יותר. אך לפי הדיווח המקורי, תסריט נכתב בימים אלה, דבר שמרמז על היותו של הסיפור סרט שיופיע במסכי הקולנוע. 

 

האם טאיקה וואטיטי יביים סרט של "מלחמת הכוכבים"?

למרות החששות שהתעוררו לאור יציאת הסרט החדש של סאגת מלחמת הכוכבים, ולמרות הדעות החלוקות והביקורות הקשות שספג - נראה כי הפקת הסרט הבא לא מאחרת להגיע. לאחר יציאת הסרט האחרון "עלייתו של סקייווקר", חברת "לוקספילם" אינה לוקחת הפסקה קצרה (לפחות בכל מה שקורה מאחורי הקלעים) מהעלילה שמתרחשת בגלקסיה רחוקה רחוקה, וניגשת לבמאי טאיקה וואטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "ת'ור: ראגנרוק" ו-"ת'ור: אהבה ורעם") לגבי פיתוח סרט חדש. אין ספק שסדרת "מלחמת הכוכבים" יכולה בהחלט להיעזר בהומור ובסטייל המיוחד שיש לוואטיטי, ויש אפילו סיכוי קטן שהבמאי יזכה לעבוד עם נשיא אולפני מארוול (קווין פייג') לאחר שגם אליו נוצרו מגעים להראות את מיומנויותיו בפינה הזו של דיסני.

מתוך
מתוך "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" © באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

סרט שלישי לספיידרמן - קרוב מתמיד

הכל הלך חלק וטוב עם דמותו של ספיידרמן, הוא קיבל שני סרטים מצליחים והפך לחלק בלתי נפרד מהיקום הקולנועי של מארוול. אך משום מקום קיבלנו את ההודעה הנוראית שהעכביש יעזוב את מארוול ויישאר רק ביקום של סוני. אך הפחד לא נמשך לעוד הרבה זמן והתבשרנו שהוא חוזר הביתה עם סרט שלישי. עכשיו פרטי הסרט נחשפים, ביניהם התאריך 16.7.21 תאריך קרוב יותר מהצפוי שיכניס את הסרט לשלב 4 של היקום הקולנועי. הסרט כנראה יעקוב אחרי העלילה הארוכה שהתחילה בסרט הראשון של טום הולנד, "ספיידרמן: השיבה הביתה" ויראה לנו את ההתמודדות של ספיידרמן עם העובדה *אזהרת ספוילר* שכל העולם יודע על זהותו האמתית עכשיו.

מתוך
מתוך "ספיידרמן: רחוק מהבית" © צילום מסך מטריילר

מוכיח שאפשרי - טום קרוז חוזר בסרט שביעי

סדרת הסרטים האגדית בעלת הפעלולים הלא יאומנים של טום קרוז "משימה בלתי אפשרית", מקבלת סרט נוסף, השביעי בסדרה שהתחילה אי שם בשנת 1996. שצפוי כבר להתחיל צילומים בקרוב ברומא שבאיטליה. לסדרת הסרטים שעזרה לעצב את ז'אנר סרטי הפעולה יחזור טום קרוז בתפקיד הראשי, לצידו יחזור לתפקיד האהוב סיימון פג לתפקיד בנג'י. בנוסף אליהם יחזרו עוד מספר דמויות מוכרות מהסדרה. הסרט מתוכנן לצאת בשנת 2021 ומיד אחריו סרט נוסף בשנת 2022 שאמור יהיה להיות סרט המשך שימשיך בדיוק מהנקודה בה הסרט הזה ייגמר.

 

נשים קטנות 23.1

חידוש נוסף לסרט ולספר המפורסם "נשים קטנות", במאית הסרט "ליידי בירד" מציגה לנו גרסה נוספת לקלסיקה המקסימה. העלילה מספרת את סיפורן של האחיות מארץ', ואת נחישותן לחיות את חייהן כרצונן, כל אחת בדרכה המיוחדת שלה. הסרט מאוייש לא רק בבמאית מוכרת (גרטה גרוויג), אלא גם בקאסט נהדר: מככבים בסרט אמה ווטסון, טימותי שאלאמה, סרישה רונן, אלייזה סקנלן, פלורנס פיו, לואי גארל, לורה דרן ומריל סטריפ.

 

ג'ים קארי

ביום שישי האחרון (ה-17 לינואר) חגג השחקן האגדי ג'ים קארי את יום הולדתו ה-58! השחקן נמצא על המסכים שלנו כבר שנים רבות בתפקידי קומדיה אדירים, אבל גם הוכיח את עצמו כמי שמסוגל בהחלט לתת הופעה נהדרת גם בסרטי דרמה. הוא הופיע בסרטים מוכרים ואהובים ביותר כמו "יס מן", "המופע של טרומן", "המסכה", "אייס ונטורה: בלש בצחוק" והרשימה עוד ארוכה.. מזל טוב!

ג'ים קארי ב-"המופע של טרומן"
ג'ים קארי ב-"המופע של טרומן" © צילום מסך מטריילר






תגובות