חדשות הקולנוע: כוכבת "רייברדיל" היא נסיכת דיסני החדשה?. צילום: gettyimges.IL/Jon Kopaloff

חדשות הקולנוע: כוכבת "רייברדיל" היא נסיכת דיסני החדשה?

דיסני פיקסאר יוצרים את הדמות הלהט"בית הראשונה שלהם, המאבק של נשיא אולפני מארוול אל עבר סרט בכיכובה של אישה נחשף, ולא רק החליפה של באטמן קיבלה הצצה. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קווין חוזר לעבודה

הקומיקאי האהוב קווין הארט השתתף בעשרות סרטים ותוכניות טלוויזיה, העביר הרבה מאוד שעות על הבמה במופעי סטאנד אפ והאופק היה נראה בהיר. עד שבראשון בספטמבר לשנת 2019, הארט עבר תאונת דרכים קשה במכוניתו עם חבריו. הוא נפצע אנושות ונשלח לבית החולים לניתוחים ושיקום ארוך. עכשיו, לאחר השיקום וההחלמה הארוכה, הארט חוזר ישר לעבודה ולא מבזבז רגע. כבר השבוע התחיל בצילומים לסרט חדש שעדיין לא נחשף, במקביל עם עוד פרוייקטים שעתידים להגיע בקרוב.

© צילום: Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

המטריקס ממשיך להתרחב

סרט המדע הבידיוני האגדי "המטריקס" שיצא לאקרנים אי שם בשנת 1999, ללא ספק זכה להצלחה רבה והפך לאייקון בתרבות הפופ המודרנית. סיפורו של ניו ההאקר (קיאנו ריבס), בעולם המטריקס עדיין חקוק לנו בזיכרון, בעיקר בגלל הסצנות האייקוניות הרבות שהתרחשו בו. אך מה שכנראה חלקכם לא יודעים, הוא שהסרט הפך לטרילוגיה שלא התקבלה באהדה אצל קהל המעריצים. למרות זאת, כיום אנחנו כבר יודעים שסרט רביעי נמצא בדרכו אלינו. את הסרט תביים אחת הבמאיות מהטרילוגיה המקורית, לנה וצ'אובסקי, עם רוב הקאסט שחוזר לסרט הזה גם. בנוסף נודע לנו השבוע כי עוד שחקן יצטרף לרשימת השחקנים הארוכה, והוא ברייאן ג'יי. סמית'. השחקן בעברו כבר עבד עם לנה בסדרה שלה, "סנס-8" ואף ב-"טרדסטון", סדרת הספין אוף של ג'יימס בורן. ברייאן הוא שחקן צעיר ומוכשר, שכבר הצליח להוכיח את עצמו למעריצים רבים - ואנחנו בטוחים שיהיה תוספת מדהימה לעולם המטריקס.

תמונות חדשות מהסט

הסרט השני של "ונום" מבית מארוול נמצא כעת בשיא הפקתו, לאחר שנתיים שכולנו חיכינו לו. בנוסף להפקה המרגשת מעריצי מארוול רבים, יש עוד בונוס קטן - תמונות חדשות מסט הצילומים. התמונות מגלות לנו על איחוד מרגש בין שני הכוכבים הגדולים, וודי הלרסון וטום הארדי. אותו ככל הנראה, נזכה לראות על המסכים באוקטובר הקרוב. הכי התרגשנו!

לייב אקשן של "פלונטר"?

שמועות ודיווחים מהוליווד טוענים שדיסני עובדים בימים אלו על פיתוח סרט לייב אקשן חדש לאחת האגדות האהובות והמוכרות. מדובר בנסיכה רפונזל עם השיער הבלונדיני הארוך הכלואה במגדל. חובבי דיסני גדלו על הגרסה המצויירת של הסיפור שנקרא "פלונטר", וכנראה יקוו שהפרוייקט אכן אמיתי. בכל מקרה, מעריצים כבר החלו להציע את הליהוקים שלהם לסרט והחלו להציע שמות של שחקניות אהובות במיוחד לתפקיד הנסיכה. בין המבוקשות אפשר למצוא את כוכבת "דיסני" - דאב קמרון, את כוכבת "רייברדיל" - לילי ריינהרט, אריאנה גרנדה והרשימה עוד ארוכה. אגב, עבור תפקידו של הנסיך השם שבלט הכי הרבה הוא של הזמר זאיין מאליק. מסכימים?

© Disney באדיבות yes

האאוטפיט המשודרג של "קאטוומן"

השבוע, נחשפה התלבושת של "באטמן" לסרט החדש, בו יככב רוברט פטינסון ויהפוך להיות איש העטלף החדש. למרות שלא ממש ראינו את פטינסון בלבוש האייקוני של באטמן (בטיזר ששוחרר זה היה כפיל), אותרה על מה שנראה כמו סט הצילומים של הסרט, במהלך מירוץ נגד באטמן דמות נוספת, ספק פעלולנית, שככל הנראה היוותה את החשיפה הראשונה של התלבושת של "קאטוומן". למרות שגם זואי קרביץ בעצמה (שמגלמת את קאטוומן) עדיין לא נראתה בתלבושות שלה, או בדמותה של קאטוומן, התגובות מהמעריצים לא מאחרות להגיע. הם מזהים ממבט ראשון שאת הדמות שהופיעה במירוץ, לא ראו קודם. לכן הסיקו כי זאת היא כפילה של השחקנית (כמו שראינו אצל פטינסון), בלבושה של קאטוומן. התלבושת שנראת בתמונות היא לא התלבושת הרגילה של אשת-החתול המוכרת לנו מסרטים קודמים של "באטמן", אלא משהו חדש ואולי אפשר לומר אפילו יותר מודרני. בכל מקרה, המעריצים בהחלט הבחינו פה במשהו מרענן - תלבושת חדשה ומשודרגת לדמות המפורסמת.

הקרב מאחורי הקלעים

המסע לסרט ראשון בכיכובה של אישה, היה מסע ארוך בשביל אולפני מארוול. לאחרונה חשף מארק ראפלו, שמגלם את דמותו של הענק הירוק ביקום הקולנועי, כמה פרטים ששפכו אור על המסע הזה. ראפלו אמר בראיון למגזין "The Independent" שקווין פייגי (הלא הוא נשיא אולפני מארוול) חשף בפניו את המאבק שלו לסרט בהובלת דמות ראשית נשית. הוא מסביר "כשעשינו את 'הנוקמים' הראשון, קווין פייגי אמר לי, 'תקשיב, אני עשוי לא להיות כאן מחר. יצחק פרלמוטר (יושב ראש ולשעבר מנכ"ל מארוול) לא מאמין שמישהו ילך לסרט גיבורי-על בכיכוב דמות נשית. אז אם אני כאן מחר, תדע שניצחתי בקרב הזה".  הוא המשיך לחזק את המאבק שעשה קווין פייגי למען הדבר ואמר "הוא שינה את כל היקום של מארוול. עכשיו יש לנו גיבורת-על מקהילת הלהט"ב בדרך, יש לנו גיבורים כהי עור, יש לנו גיבורות נשים, אף סטודיו אחר לא מכיל ברמה הזו". אין ספק שהקרב לשיוויון בעולם הקולנוע, ובעולם בכלל, עוד רחוק מלהסתיים - אבל זהו צעד גדול מאוד לאולפני מארוול ולתעשיית הקולנוע בכלל.

© צילום: באדיבות yes

משימה *באמת* בלתי אפשרית 

צילומי הסרט בכיכובו של טום קורז "משימה בלתי אפשרית 7" נעצרו עקב התפשטות נגיף הקורונה, הפעם באיטליה. לאחרונה בהלת הקורונה התפשטה יותר ויותר ברחבי העולם, והקורונה עצמה גם התפשטה באיטליה וגזרה על אלפי תושבים בידוד. בין האנשים שנמצאים בבידוד, נמצא גם טום קרוז ושאר צוות ההפקה של הסרט. הם יישארו במלון עד לראשון במרץ, ולאחר מכן תתקבל החלטה לגבי המשך הצילומים במקום.

© צילום: Chiabella James, באדיבות yes

עושה היסטוריה

לאורך השנים, במהלכים מוסתרים, הכניסה חברת 'דיסני' דמויות להט"ביות לסרטים ולתוכניות שלה - אך אף פעם לא אישרה את השמועות שהדבר אכן נכון. עד עכשיו, סוף סוף בסרט "קדימה". סרט האנימציה הקסום בכיכובם של טום הולנד וכריס פראט שעתיד לצאת לאקרנים בארץ ב5 במרץ, ייציג לראשונה דמות להט"בית פתוחה בסרט אנימציה של דיסני פיקסאר, השוטרת ספקטר. שאותה תדובב בגרסה האמריקאית לנה וויט, תסריטאית ושחקנית שכבר הספיקה בעברה לזכות בכמה מפרסי האמי על כתיבה מצויינת. אנחנו מקווים שספקטר תוכל להיות המפתח לפתיחת השער הענק של הצגת קהילת הלהט"ב בסרטים של דיסני ותוכל לעזור לסלול את הדרך לדמויות חדשות שעתידות להגיע.

לאחר 14 /שנים של קסם

בוב איגר, מנכ״ל חברת 'דיסני', הודיע כי בסוף שנת 2021 - יעזוב דיסני לאחר 14 שנים קסומות בהן הוא כיהן כמנכ״ל האימפריה הקולנועית, לטובת הפן היצירתי של החברה. אך הממלכה אינה נשארת ללא מלך. אל נעליו של איגר ייכנס לא אחר מאשר בוב צ׳אפק, יושב ראש הפארקים האהובים ונשיא חטיבת ההפצה והבידור של דיסני. זהו צעד מפתיע מצד איגר לאחר רכישת הנכסים הרבים של החברה תחת כהונתו, בניהם נמצאות החברות ״פיקסאר״ ״מארוול״, החדשה ביותר: ״פוקס המאה העשרים״ (שהזכויות עליה נרכשו לפני כשלוש שנים) והשקת שירות הסטרימינג החדשני שעתיד להתחרות ראש בראש בנטפליקס. למרות עזיבתו של איגר את התפקיד הנחשק, הוא מספר שבשנים הקרובות יעבור לתפקיד יושב ראש החברה ומסביר: ״החברה נעשתה גדולה ומורכבת יותר ב-12 החודשים האחרונים. כשהנכסים מבוססים במקומם והאסטרטגיה שלנו כבר יוצאת לפועל, הרגשתי שאני צריך להעביר כמה שיותר זמן בפן היצירתי של העסק".

© צילום מסך

דרו ברימור

דרו ברימור חגגה השבוע (ב-22 לפברואר) את יום הולדתה ה-45! כבר מאז שנות השמונים נמצאת ברימור בעולם הקולנוע, ואולי היא מוכרת לכם מהסרטים "המלאכיות של צ'ארלי" "50 דייטים ראשונים" "הוא פשוט לא בקטע שלך" ועוד רבים אחרים. יחד עם כל הלהיטים האלו, הקריירה שלה עדיין לא מפסיקה לצמוח, נאחל לה המון מזל טוב!

 

תגובות