חדשות הקולנוע: הסיבה שהורידו את לי שאנג מהסרט. צילום: באדיבות פורום פילם

חדשות הקולנוע: הסיבה שהורידו את לי שאנג מהסרט

מהי הסיבה האמיתית שהורידו דמות מרכזית ב-"מולאן", מי הם שני הליהוקים הטריים ל-"באטמן" ואיזה סרט נדחה בגלל הקורונה? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור: 

בנדרס והולנד יוצאים להרפתקה

סדרת משחקי הוידאו הידועה "Uncharted" זוכה סוף סוף לסרט שתיכננה לעצמה במשך זמן ארוך כל כך. לאחר שהחליפה מספר רב של במאים אפשר לנשום לרווחה ולהגיד שאת הסרט יביים רובן פליישר ("וונום") וגם נחשף השבוע כי אנטוניו בנדרס מצטרף אל רשימת השחקנים של הסרט בתפקיד סודי. כידוע טום הולנד ישחק את נייתן דרייק הצעיר, עליו מבוססת עלילת המשחק וגם הסרט. בנוסף לבנדרס, מצטרפים לקאסט גם סופיה טיילור אלי ("האנטומיה של גריי") וטאטי גבריאל ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה") הסרט מקבל את תאריך יציאה חדש ל-5 במרץ 2021 ואמור להתחיל את הצילומים כבר בחודש הבא. 

נבל חדש 

עם שובו של "מטריקס" לסרט רביעי בו יופיעו חלק נרחב מהכוכבים מהטרילוגיה המקורית, מתחילים לצוץ ברשתות החברתיות סרטונים ותמונות מודלפות מסט הצילומים של הסרט. באחד הסרטונים שהופצו נראים פעלולנים רבים שלבושים באותה צורה ונראים די דומים אחד לשני, רצים ומזנקים על מכוניות המנסות לנסוע. אותם אנשים מתנהגים בצורה שממש דומה לשיבוטים של הסוכן סמית', שזכור לנו מהטרילוגיה המקורית. אחד הכישורים הידועים של סמית' הוא הידע לשכפל את עצמו, ולהיעזר בשיבוטים כדי להביס את אויביו. כאמור, הוגו וויבינג ששיחק בעבר את הסוכן סמית' לא יחזור לשחק בסרט הרביעי בגלל בעיות בלוח הזמנים, אך ייתכן שמישהו אחר במטריקס או מחוץ לו יצליח ללמוד ולהשתלט על הכוח הקטלני הזה.

הזאבים הצעירים מגיעים ל-"באטמן"

לאחר ההמתנה הארוכה החלו צילומי הסרט החדש של גיבור העל הגדול "באטמן" בכיכובו של רוברט פטינסון ובבימויו של מאט ריבס. אבל עוד כוכבים רבים עדיין ממשיכים להצטרף אל הקאסט, ביניהם התאומים צ'ארלי ומקס קארבר. התאומים שבעבר כבר שיחקו בתוכניות כמו "זאב צעיר" ישתתפו בסרט בתפקידים סודיים שלא ידועים לנו כרגע,  אך כן ידוע שהם ישחקו תאומים וזוג מפורסם ומוכר מסדרת חוברות הקומיקס של באטמן. יש מספר תאומים ביקום של DC, כרגע השמועות משערות שהם ישחקו את תפקידם של התאומים טריגר - אבל פרטים רשמיים על תפקידם טרם נחשפו.

הסרט שנדחה בעקבות הקורונה

סרטו ה-25 בסדרת סרטי "ג'יימס בונד" שהיה אמור לעלות לאקרנים כבר עוד חודש, נדחה עקב בהלת וירוס הקורונה. כנראה שזה באמת לא הזמן הנכון לשחרר את הסרט, ולכן נדחה בשבעה חודשים לסוף חודש נובמבר. כמו הרבה תחומים,  בהלת וירוס הקורונה פוגעת גם בתעשיית הקולנוע, ועקב ביטולי ההקרנות הרבים ומשיקולי הכנסות - כנראה שנראה את הסרט "לא זמן למות" רק עוד כמה חודשים טובים.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ה-"באטמוביל" נחשף

הסרט החדש של "באטמן" כבר מתקדם בהפקה, עם ליהוקים חדשים והצצות קטנות לתלבושות ולסט. עכשיו חשף הבמאי מאט ריבס, את רכב ה-"באטמוביל" החדש, שישמש ככלי התחבורה של באטמן בסרט. כמו לרוברט פטינסון, גם לשאר דמויות הבאטמן בסרטים קודמים היה את ה-"באטמוביל", וגם כאן אין ספק שהוא מוסיף משהו מגניב וייחודי לגרסה החדשה. הסרט צפוי להשתחרר לאקרנים בארצות הברית בחודש יוני, בשנת 2021.

למה הורידו את דמותו של לי שאנג? 

לפני כמה חודשים נודע לנו שהסרט "מולאן" עתיד לקבל גם הוא גרסת לייב אקשן משלו. אך למרות ההתרגשות הגדולה, הסרט אינו דומה לסרטי הלייב אקשן שראינו בשנה האחרונה שנשארו נאמנים למקור. התבשרנו שהסייד-קיק האהוב מושו הדרקון לא יופיע בסרט, ואיתו ייעדר גם לי שאנג, המפקד של מולאן שהופך לבן זוגה בסרט. אז איך בעצם השינויים הללו עתידים להשפיע על העלילה, ומדוע הורידו את אחת מהדמויות המרכזיות ביותר (לי שאנג)? הסבר לכך הוא קמפיין ה-"Me too" שצובר תאוצה בשנים האחרונות. מפיק הסרט הסביר ואמר כי "להכניס דמות של ממונה ישיר שהופך למושא אהבה הרגיש לנו לא בנוח וגם הרגיש לא מתאים. הרגשנו שבהרבה מובנים, זה מצדיק סוג של התנהגות שאנחנו מנסים להוקיע מהתעשייה שלנו". עקב כך, פיצלו את דמותו של לי שאנג לשתי דמויות: אחת היא המפקד טונג, שישמש כמנטור למולאן במהלך הסרט. השניה היא הונגהוי, שהוא שווה לה בקבוצה. בנוסף, נגנזה גם אחת הסצנות האייקוניות ביותר המקדמת את העלילה - הסצנה בה חותכת מולאן את שערה לפני שמצטרפת לצבא הסיני. 

© צילום: באדיבות פורום פילם

אופליה (5.3)

אז אולי אתם זוכרים את דייזי רידלי, מהסרט השמיני של "מלחמת הכוכבים": עכשיו היא מככבת בסרט חדש, "אופליה", שמספר את סיפורו של המלט, אותו מחזה שייקספירי מהאהובים בכל הזמנים, מנקודת המבט של אופליה. רידלי מציגה סיפור מדהים בהפקה חדשנית ומדהימה במיוחד, וכל הטוב הזה בא אלינו ממש בתחילת החודש. מחכים?

 

דוליטל (5.3) 

כשמו כן הוא, דוקטור דוליטל האהוב חוזר אלינו בסרט לייב אקשן חדשני במיוחד בכיכובו של לא אחד מרוברט דאוני ג'וניור. הסיפור על הדוקטור האהוב מקבל התעוררות לחיים, ואם חשבתם שההפתעה היחידה בקאסט הוא דאוני ג'וניור – אז יש לנו הפתעות נוספות: גם טום הולנד, רמי מאלק וסלינה גומז מצטרפים לקאסט. אי אפשר להפסיק לחכות!

 

קדימה (5.3)

דיסני עדיין לא סיימו את רצף הסרטים החדשים שלהם, תודה לאל, ועכשיו אנחנו מקבלים אנימציה חדשה מבית דיסני ופיקסאר: "קדימה". מדובר בזוג אחים שדונים שמנסים לגלות האם נשאר עוד קסם בעולם, ואותם מדובבים לא אחרים מטום הולנד (ספיידרמן) וכריס פראט (שומרי הגלאקסיה). סרט מתוק במיוחד לקחת אליו את האחים, בני הדודים או סתם החברים.. בקיצור, סרט לכולם!

 

דניאל קרייג

 יום הולדת שמח לשחקן דניאל קרייג, שחגג השבוע (ב-2 למרץ) את יום הולדתו ה-52! השחקן מוכר לנו בעיקר מסדרת סרטי "ג'יימס בונד", והסרט "לא זמן למות" יהיה האחרון בו ישתתף השחקן בסדרת הסרטים. לאחרונה גם הופיע בתפקיד מרכזי בסרט "רצח כתוב היטב" ובעבר הופיע בסרטים כמו "טומב ריידר" ו-"הפלישה למערב".

 

 

 

 

תגובות