בבידוד? הסרטים מכל הז'אנרים שאתם חייבים לראות!. צילום מסך מהטריילר

בבידוד? הסרטים מכל הז'אנרים שאתם חייבים לראות!

בעקבות היסטריית הקורונה שפוקדת אותנו, החלטנו להכין לכם רשימת סרטים שאתם חייבים לראות - ובכל הז'אנרים! אז למה אתם מחכים?

במיוחד לכל הקוראים הנמצאים בבתים או בבידוד ומנסים להתרגל לשגרה הזמנית החדשה, הכנו לכם רשימה של כל הסרטים שינעימו לכם את הזמן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סרט קומדיה - "מגודלים"

הסרט ״מגודלים״, בכיכובו של אדם סנדלר, מספר על חמישה חברים שהיו בנבחרת הכדורסל של בית הספר ונפגשים 30 שנה לאחר מכן בעקבות מות המאמן שלהם. נשמע טראגי, אך זהו ללא ספק אחד הסרטים המצחיקים שאי פעם יצאו. החמישה מבינים שהם התבגרו ומחליטים שכל העניין הזה כבר קצת פחות בשבילם, ושהם יכולים להחליט ולקבוע איך ייראו חייהם הבוגרים - עד שבשלב מסויים הם מאבדים כולם את הרצון להיות בוגרים וחוזר להם הניצוץ של פעם. הסרט גם זכה בסרט המשך, אז אנחנו ממליצים לכם לתפוס כמה שעות ולצפות בשניהם. קורע!

 

סרט מתח - "הג׳וקר"

הסרט ״ג׳וקר״, שזכה בשני פרסי אוסקר (כבר התחלה של המלצה טובה), עוקב אחר ארתור פלק, המנסה שוב ושוב ושוב להיות סטנדאפיסט וכל פעם חווה כישלון מחדש. פלק מתחיל לאבד את שפיותו ומתדרדר לחיי הפשע. הוא סובל מהפרעה שגורמת לו לצחוק בחוסר פרופורציות בסיטואציות לא הולמות, עד שבאיזשהו שלב מפסיקים לספק לו את התרופות והדבר מתחיל לפגוע בו. מכאן כל דבר בסרט נהיה קצת (קצת הרבה) חולני ואי אפשר להוריד את העיניים מהמסך. אם מדברים על סרטים קריפיים, אין שום צל של ספק שהג׳וקר לוקח במקום הראשון. גם אם סרטי מותחן הם פחות הז׳אנר שלכם, אין שום סיכוי שלא תידבקו ותתאהבו בסרט הזה בשנייה שתתחילו לצפות בו.

 

סרט רומנטי - "לכל הנערים שאהבתי"

זה אול קלישאתי וחרוש, אבל אין מה לעשות, אחד הסרטים הרומנטיים היותר מצליחים של השנה (ואפילו בכלל) הוא - "לכל הנערים שאהבתי". אם לא ראיתם אף חלק, אנחנו ממליצים לכם להכין את הפופקורן ולשבת אל מול שלוש שעות של רומנטיקה ותמימות. הסרט מספר על לארה ג'ין שכתבה במהלך חייה חמישה מכתבים לחמישה אנשים שונים עליהם היה לה קראש, המכתבים מוצאים את דרכם לחמשת הקראשים שלה, וזה רק הולך ומסתבך... אנחנו מוכנים להיות בבידוד בשביל הסרט הזה.

 

סרט אקשן - "וושינגטון על הכוונת"

ניסיון ההתנקשות בבית הלבן בהחלט הצליח להשאיר אותנו במתח במשך יותר משעתיים בהן רק ניסינו להבין מה יקרה בסוף. אם אתם אוהבים סרטי אקשן - זה הסרט בשבילכם. מהשנייה הראשונה המתח ישתק אתכם, סצנות האקשן המטורפות ידהימו אתכם והחיבור לדמויות יקרה באופן מידי.  

 

סרט פנטזיה - "נרניה"

אנחנו בטוחים שבתור מי שישהו במשך 14 יום בבית, אחד הדברים שהייתם רוצים זה לצאת. אבל בזמן שאתם נהנים מההטבות של דווקא להשאר בבית, הסרט "נרניה" יוציא אתכם להפוגה קלה בממלכה קסומה ומושלגת, מאוחרי ארון קסום, עם חיות משונות, ילדה מיוחדת וקסם שעף באוויר. סרט הפנטזיה שהמם כל ילד וילדה, בהחלט יתן לכם את ההרגשה שגם בבית יש המון קסם (אפילו אם אין לכם ארון קסמים).

 

סרט מדע בדיוני - "ספיידרמן: רחוק מהבית"

הסרט אמנם יצא לא מזמן, אבל כבר זמין בשירות הסטרימינג של נטפליקס. הלייב אקשן של ספיידרמן, מציג את פיטר המנסה למצוא איזון בין העובדה שהוא ספיידרמן, האיומים שמקיפים אותו ודילמות רבות, לבין היותו תלמיד תיכון. הסרט בהחלט משתייך להמון ז'אנרים, המרכזי בינהם הוא המדע הבדיוני, אך ניתן לראות סצנות אקשן, סצנות רומנטיות עם אם.ג'יי, אותה מגלמת זנדאיה, והמון קטעים מצחיקים. הסרט מתאים גם למי שלא ראה את שאר סרטי גיבורי העל וסתם רוצה להעביר את הזמן בבידוד (אנחנו תמיד נמליץ גם על מרתון הנוקמים!).

 

סרט אימה - "יום שישי ה-13"

"יום שישי ה-13" היא סדרת סרטים בעלת 12 סרטים שהחלה ב-1980, והאחרון ביניהם יצא בשנת 2009. כדי להבין את כל הסרטים צריך לראות את הסרט הראשון, לכן עליו נמליץ לכם היום. הסרט מספר על חבורה של צעירים שמחליטים לפתוח מחדש את מחנה הקיץ, זאת לאחר ששנים קודם לכן מישהו טבע באגם של שטח המחנה. הם מקימים את מחנה הקיץ מחדש עד שהם נופלים קורבן בידיו של רוצח מסתורי. לא קל ליצור סרט אימה שבאמת משאיר את הקהל חסר נשימה, אך הסרט הזה הוא בדיוק דוגמה לאיך סרט אימה טוב צריך להראות. תכינו את מיתרי הקול כי אתם הולכים לצרוח!

 

סרט מוזיקלי - "פיץ׳ פרפקט"

אם מדברים על סרט מוזיקלי, אי אפשר שלא להזכיר את הסרט "פיץ׳ פרפקט". הסרט עוסק בקבוצת אקפלה המבצעות שיר בתחרות, ובואו נגיד שזה לא הולך בדיוק כמו שצריך. בשלב מסויים מגיעה מישהי חדשה לקבוצה בשם בקה ומשם הקבוצה מתחילה לתפוס תאוצה - לטוב ולרע. הסרט, וגם השניים שאחריו, כולל המון גרסאות אקפלה לשירים מוכרים ואהובים, ואף הפסקול עצמו מכר מעל למיליון עותקים. בקיצור, אמרתם מוזיקה - אמרתם פיץ׳ פרפקט.

 

סרט מצויר - "למעלה" (אפ)

אמנם הסרט ״אפ״ יצא כבר לפני למעלה מעשור, אך הוא ללא ספק תמיד ישאר אחד הסרטים המצוירים הכי מרגשים והכי אהובים עלינו - ואף זכה בשני פרסי אוסקר! הסרט מספר על קארל, מילדותו ועד לשלב בו הוא מתחתן עם אלי. השניים מעריצים את צ׳ארסל מאנץ, חוקר מפורסם שהואשם כי הראה שלד מזוייף, ויוצא למסע על מנת להוכיח שלא שיקר. אלי חולה ומתה וקארל נשאר לבדו, ומצווה עליו לעבור לבית אבות בניגוד לרצונו. כמובן שהוא לא נשמע ולהוראות ולוקח צעד מפתיע - קושר אלפי בלונים אל הבית שלו עד שהבית פשוט מתחיל להתעופף. את ההמשך אתם כבר תצטרכו לראות בעצמכם, ואם לא ראיתם עדיין את הסרט - קחו לעצמכם שעתיים מול המסך וצפו באחד הסרטים היותר מצחיקים ומרגשים שיצא לכם לראות.

 

 

 

 

 
תגובות