חדשות הקולנוע: ספין-אוף חדש לספיידרמן. צילום: באדיבות Yes

חדשות הקולנוע: ספין-אוף חדש לספיידרמן

הטריילר החדש של "האלמנה השחורה" שוחרר לקהל הרחב, ספיידרמן עשוי לקבל סרט ספין-אוף, ומה כריסטיאן בייל יעשה בסרט של ת'ור? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טריילר נוסף

גם הקורונה לא תעצור את האלמנה השחורה - לכן מארוול משחררים את הטריילר הסופי של הסרט החדש והראשון של הדמות האהובה, נטשה רומנוף, שאותה משחקת סקרלט ג'והנסון. בטריילר קיבלנו הצצות לעוד קטעים  מהסרט שלא ראינו קודם לכן. כמו למשל ההצצה לכוחות של נוול הסרט, 'טאסק מאסטר' שזהותו עדיין סודית, שכוחו הוא להעתיק ולבצע בדיוק את התנועות של אויבו בקרב נגדו ובכך לנצח. אנחנו שוב זוכים לראות עד כמה ה-"משפחה" של נטשה קרובה אליה וכמה היא חשובה לה. הטריילר מפוצץ בקטעי אקשן מטורפים שבלי ספק ישאירו אותנו במתח, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לשבת בקולנוע ולצפות בסרט.

 

מגיבור לנבל

השחקן כריסטיאן בייל, הזכור בעיקר בקרב חובבי היקום הקולנועי של די.סי כאביר האפל 'באטמן' מסדרת הסרטים של כריסטופר נולאן. עכשיו, נודע כי בייל יעבור אל המתחרים ביקום הקולנועי של מארוול וישחק את הרשע בסרט הבא של ת'ור, שנקרא "ת'ור, אהבה ורעם". כרגע עוד אין ניחושים לגבי מי מהרשעים הגדולים של היקום הוא ישחק אך ללא ספק תהיה לו עבודה קשה ונעליים גדולות למלא, במיוחד כשכריס המסוורת' (ת'ור) ונטלי פורטמן (ג'יין פוסטר) חוזרים אל הסרט החדש עם סוללה חדשה וכוחות חזקים מאי פעם.

כריסטיאן בייל כ-'באטמן
כריסטיאן בייל כ-'באטמן" וכריס המסוורת' כ-'ת'ור' © צילום: באדיבות Yes

השייט המסוכן

השבוע, שוחרר טריילר שני לסרט ״קרוז בג׳ונגל״ בכיכובם של דווין ג'ונסון ואמילי בלאנט. בטריילר אנחנו זוכים לראות את ההיכרות של השניים ומגלים קצת יותר על מסעם בג׳ונגל המסוכן והמרהיב. צפו

 

יש!

בעוד סוני ממשיכה לפתח יקום מארוול משלה - סוף כל סוף, החדשות להן חיכינו הגיעו, וספיידרמן מקבל ספין אוף. החדשות כמובן לא יפגעו בהפקה הסרט השלישי בסדרת הסרטים "ספיידרמן: השיבה הביתה" שיצא ב2021 - אבל אנחנו מעולם לא התנגדנו לכמה שיותר ספיידרמן בעולם (גם אם זה בעולם של מארוול)!

© צילום: באדיבות Yes

לא נכנע לקורונה

למרות הדאגות ההולכות וגוברות בנוגע להתפרצות נגיף הקורנה ברחבי העולם, וין דיזל, כוכב הסרט "מהיר ועצבני", לא מוכן שהשקת הסרט התשיעי תדחה. בגלל הדאגות מירידת כמות הקהל בקולנוע, סרטים רבים דוחים את השקתם (כמו ג'יימס בונד), אבל אל תדאגו, דיזל לא יתן לזה לקרות לו ולסרט הלפני האחרון בסדרת הסרטים המצליחה הזאת. "אנחנו זקוקים לסרטים עכשיו יותר מתמיד. אנחנו כבר בתקופה מאוד מעניינת בה הקולנוע והחוויה הקולנועית כל כך מאוימים. אז, כן, אנחנו הולכים להופיע" אמר השחקן ואנחנו יותר ממצפים ללכת לקולנוע, רק עם עד 100 אנשים... 

 

© צילום מסך מיוטיוב

המוטנטים החדשים

הסרט האחרון של "אקס-מן" שהופק על ידי פוקס, המוטנטים החדשים, יגיע סוף סוף לבתי הקולנוע בחודש הבא לאחר עיכוב של שנתיים. הסרט סובב סביב חמש מוטציות צעירות שמוצאות עצמן לכודות במתקן חשאי. מייזי וויליאמס, כוכבת הסרט, אישרה שהמוטנטים החדשים כוללים רומנטיקה עם בני זוג מאותו המין, אך מבטיחה שזה לא "גימיק". למרות שזו לא תהיה הפעם הראשונה שסרט פוקס-מארוול מציג זוג קווירי, זה יהיה הסרט הראשון של מארוול שמציג סיפור אהבה מאותו המין בין שתי דמויות ראשיות - וולפסביין (מייזי וויליאמס) ודניאלה מונסטאר/מיראז' (בלו האנט).

© צילום: באדיבות א.ד מטלון ופורום פילם

 

 

אמה (12.3)

מדובר בעיבוד לספר של ג'יין אוסטן המדהימה, וכאן נפגוש את אמה – בחורה צעירה, יפהיפיה, פיקחית ועשירה – ששולטת במאחורי הקלעים של עיירה קטנה. היא מנסה לשדך זוגות כאשר האהבה האמיתית שלה נמצאת ממש מתחת לאף.. אז לכל אוהבי הקומדיות הישנות, הסרט הזה בול בשבילכם.

 

חיים אחרים (12.3)

זאק הוא נער צעיר הסובל מתסמונת דאון, והוא בורח מהמוסד בו הוא שוהה כדי להגשים את חלומו ולהפוך למתאבק. כשהוא פוגש את טיילר, עבריין שנמלט, הם מפתחים חברות מופלאה ואחרי פגישות עם כמה אנשים הם מתחילים הרפתקה מיוחדת שתשנה את חייהם. בכיכובה של דקוטה ג'ונסון, אנחנו לגמרי מצפים לסרט המתוק הזה!

 

אוסקר אייזק

 אוסקר אייזק הוא שחקן אמריקאי שידוע בעיקר בתפקדיו בסרטים כמו "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקיווקר", "אקס מכינה", אקס מן: אפוקליפסה", "העולם שאחרי: הכחדה" ועוד רבים אחרים. השבוע חגג את יום הולדתו ה-41! בתאריך ה-9 במרץ, יום הולדת שמח!

אוסקר אייזק ב-
אוסקר אייזק ב-"מלחמת הכוכבים" © צילום: באדיבות Yes
תגובות