קאט: סרטי הנוער עצרו את הפקתם בצל הקורונה. צילומים: אינסטגרם, רפי דלויה

קאט: סרטי הנוער עצרו את הפקתם בצל הקורונה

כדי למנוע דאגה וכדי להישמע להוראות החדשות של משרד הבריאות, שני סרטי נוער שנמצאים בהפקה בימים אלו - החליטו להקפיא את הצילומים עד הודעה חדשה

לא מתוך בהלה ולא מתוך לחץ - אלא כדי לשמור על הוראות משרד הבריאות ולמנוע התקהלות שלא לצורך, הוחלט ההבוקר (א') להקפיא את הפקתם של שני סרטי נוער חדשים ומבטיחים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מדובר בסרט הספין אוף של "פול גז" החדש של קובי מחט - "פול ספיד" שכבר החל את צילומיו בשבוע שעבר. הבוקר הודיעו לשחקנים ולצוות שלא יגיעו לצילומים וההפקה תחודש כשהמצב יירגע והתנאים יאפשרו את המשך ההפקה. "עצרנו את הצילומים ועשינו זאת בעצב רב...", כתב מפיק הסרט - מיקי רבינוביץ'. כזכור, זו לא הדרמה הראשונה סביב "פול ספיד" שכן רק בשבוע שעבר התחוללה דרמה על הסט כשריף נאמן החליטה לפרוש בעקבות גודל התפקיד, וכפי שנחשף בפרוגי תחליף אותה השחקנית העולה - בר כהן. את הסרט יובילו: קווין רובין (שנשאר מסרט המקור) לצד שירה לוי ואיתם גם: און רפאלי, חן אמסלם, גל אמיתי, כוכבי פלמ"ח, היוטיובר עידן תלם ונוספים.

קאסט פול ספיד
קאסט פול ספיד © צילומים: מתוך אינסטגרם

אך זהו לא סרט הנוער היחיד שהחליט על הקפאת ההפקה. גם הסרט "פעם בחיים" של לי בירן ואליאנה תדהר, שהיה עתיד להתחיל את צילומיו בסוף החודש, לא ייצא לדרך בזמן המתוכנן. כבר היום הייתה אמורה להתקיים החזרה הראשונה עם קאסט השחקנים - אך כבר אמש (ש') בישרו לי ואליאנה בשידור הלייב שלהם כי החזרות בוטלו. היום נודע לפרוגי כי ההפקה נעצרה לחלוטין ומידע נוסף יתקבל בהמשך.

לי בירן ואליאנה תדהר
לי בירן ואליאנה תדהר © צילום: אופיר יצחק

שני הסרטים הללו תוכננו לצאת בקיץ הקרוב, אך מסתמן נכון לעכשיו כי צפויה דחייה בהתחשב במצב. כמובן שנשוב ונעדכן בהתאם.

לא רק הפקות מקומיות מתבטלות, גם מעבר לים לא מעט הפקות הוליוודיות גדולות נעצרו. בין היתר גם צילומי הסרט החדש עם גל גדות בנטפליקס וסדרת המקור החדשה של ליאור רז לרשת הסטרימינג שהחלה להצטלם בישראל.

גל גדות
גל גדות © צילום: דודי חסון
תגובות