רואים שבא אביב: הסרטים שיקחו אתכם להרפתקה בטבע. צילום: באדיבות פורום פילם

רואים שבא אביב: הסרטים שיקחו אתכם להרפתקה בטבע

עונת האביב כבר ממש מעבר לפינה, ואיתה כל הנופים המקסימים שלטבע יש להציע. אז גם אם אין לכם את האפשרות לצאת החוצה בימים אלו, הכנו לכם רשימה של סרטים שיקחו אתכם למסע מטורף בנופים מרהיבים ושונים. אז למה אתם מחכים?

מוכנים לאביב? גם אנחנו! הנה הסרטים שיקחו אתכם ישירות לטבע המגוון - מקילומטרים של ים ב-"שודדי הקאריביים" ועד לג'ונגלים של "ג'ומנג'י".. אז קדימה, צאו להרפתקה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שודדי הקאריביים

סדררת ההרפתקאות של שודדי הקאריביים מובילה אותנו לתוך סרטי אקשן מצליחים שיש בהם את כל מה שפיראטים רק צריכים - ספינות, איים מסתוריים, אוצרות, והאוויר הפתוח. הסרטים לוקחים אותנו למסע ברחבי הים הגדול שמלווה באקשן, קומדיה והרבה פעלולים. אין ספק שזה סרט שייגרום לכם לשכוח לרגע את העולם החיצון ולהישאב לתוך פנטזייה מרהיבה, עם נופים שלא ראיתם כמוהם.

 

ג'ומנג'י

הסרט מספר על חבורת נערים שנשאבים אל תוך משחק הוידאו הישן שהם משחקים בו, ואומנם הם לא באמת יוצאים מביתם - אבל הם כן נמצאים בתוך ג'ונגל מסוכן ומגניב בטירוף. במהלך הסרט הם מנסים לנצח במשחק כדי שיוכלו לחזור למציאותם, ובהרפתקה זו אנחנו נחשפים יחד איתם לפלאי הטבע שלעולם הבידיוני הזה יש להציע.

 

ההוביט

ההוביט הוא סרט פנטזיה בעקבות סדרת סרטי "שר הטבעות" ומבוסס על ספר רב מכר באותו השם. הסרט מספר על סיפורו של ההוביט בילבו בגניס וחבורת גמדים מוזרים ומצחיקים. ביחד הם יוצאים למסע לכבוש בחזרה את ממלכת הגמדים, שיקח את הצופים בו למסע מלא אקשן ונופים ירוקים רחבים שישאירו אתכם בתדהמה. 

 

סיפורי דגים

אדווארד בלום הוא אדם שזוכר את עברו באופן יוצא דופן, וישנם האומרים, באופן לא מציאותי. כאשר גוסס, בנו חוזר הביתה כדי לטפל בו ברגעיו האחרונים - ומנסה להבין סוף סוף מהי המציאות בסיפוריו של אביו ומה הוא תוצר הדמיון. הסרט מתחלק לשני חלקים, המציאות, ופלשבאקים מהסיפורים של אדווארד. הסיפורים עשירים בפנטזיה ובמסעות מסביב לעולם, שיגרמו לכם להיכנס לעולם מקסים, שלעיתים שונה מאוד מהמציאות.

 

הנסיכה הקסומה

סרט קסום ומלא באקשן, קומדיה, רומנטיקה וכל מה שתרצו לראות בשביל להעלות חיוך על הפנים. הסרט מספר על האגדה של נסיכה לפני שהפכה לנסיכה, ובחור עני בשם ווסלי שהתאהבה בו. אחרי שנודע לה כי ווסלי נהרג בים, מתחתנת עם הנסיך של הממלכה. אבל זה לא הסוף השמח שקיוותה לו, וכאן הסיפור שלנו רק מתחיל. בהמשך היא מגלה משהו שמשנה את פני העלילה, ולוקח אותנו להרפתקה מקסימה ובלתי נשכחת - עם שדות ירוקים ונופים שמתאימים לאגדות.

 

נקודת פריצה

סרט אקשן מפורסם שזכה לחידוש בשנת 2015, גם בסרט המקורי וגם בחדש ישנו אותו סיפור - סוכן סמוי מנסה להסתנן לחבורת שודדים שלא הצליחו לתפוס אותם בעבר. אבל הם לא שודדים רגילים, הם כאלו ששודדים באמצעות פעולות אקסטרים מסוכנות ומלאות אדרנלין. כדי להשתלב לחבורה, הוא צריך לעשות את אותו הדבר.. בסרט ישנם נופים שונים של גלים ענקיים, סנובורד בשלג, קפיצה מצוקים ופעולות מסוכנת ומרגשות.

שימו לב - הסרט מומלץ מגיל 14+

 
תגובות