מסתמן: אסי עזר עובד על סרט של "להיות איתה". צילום: שוקה כהן, באדיבות יחצ קסטרו

מסתמן: אסי עזר עובד על סרט של "להיות איתה"

לקראת הגרסה האמריקאית ואחרי שהוכרז כי העונה הרביעית בוטלה נכון לרגע זה, הלייב של אסי עזר חשף כי הוא עובד על סרט של "להיות איתה"

סדרת הדרמה-קומית המצליחה של אסי עזר, "להיות איתה" - לא מפסיקה להפתיע. אחרי שהופצה בגרסת המקור בשלל מדינות ואחרי שהופקה מחדש באמריקה - שם צפויה לעלות בקרוב (אם לא יהיו שינויים), כעת נחשף על פי שידור הלייב שלו, כי עזר מתכנן סרט ללהיט המצליח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"להיות איתה" מספרת על אופה "פשוט" מבת-ים (אביב אלוש) שמתאהב בדוגמנית על מצליחה בישראל (רותם סלע). לסדרה הופקו שתי עונות ב"קשת 12" כאשר האחרונה אף הוכרזה כ"דרמת השנה" לשנת 2017 של גולשי פרוגי. כמו כן, הסדרה היא זו שיצרה את החיבור בין עזר לסלע ומשם המשיכו השניים להנחיית פרויקטים משותפים על המסך.

סוף להיות איתה 2
סוף להיות איתה 2 © צילום מסך מהסדרה, קשת 12
 
כזכור, רק לאחרונה פורסם כי עזר עצר את העבודות על עונה שלישית לסדרה, שהייתה אמורה לתאר את מה שקרה בסוף העונה השנייה - בה דמותה של דר זוזובסקי האיצה את הרכב לכיוון נועה ועמוס רגע אחרי חתונתם. אך הערב (ו') במהלך שידורי הלייב של עזר, נחשף על לוח המשימות שלו פתק מסתורי ובו כתוב "להיות איתה סרט", כמו כן - אסי עצמו אמר כי הוא מתכנן לעבוד מחר על "להיות איתה" תוך כדי שהוא מנסה להסתיר את המילה סרט - האם זה אכן קורה? תשפטו בעצמכם!
 
 
 
מאסי עזר לא התקבלה תגובה עד לפרסום הכתבה.
 
תגובות