פסק זמן: הסרטים הקומיים שישפכו אתכם מצחוק!. צילום: באדיבות yes

פסק זמן: הסרטים הקומיים שישפכו אתכם מצחוק!

נגיף הקורונה הוא בהחלט לא דבר מצחיק, שהוביל לתקופה לא פשוטה עם הרבה אי ודאות. הכנו לכם כמה סרטי קומדיה שירימו קצת את האווירה!

סרטים קומיים הם חלק ניכר מחיינו, הם מצחיקים וגורמים לנו לשכוח מכל העצב והבעיות שלנו לשעה וחצי (איזה כיף!). אספנו בשבילכם עשרה סרטים שיפילו אתכם מצחוק. אז למה אתם מחכים? קראו וצפו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בוסית בקטנה

הסרט "בוסית בקטנה" מספר על חייה של ג'ורדן סנדרס אשר סבלה מבריונות בילדותה, אולם שהתבגרה היא הפכה להיות בריונית בעצמה. עכשיו היא מתייחסת לעובדיה בחברת ההיי-טק בזלזול, ובואו נאמר - היא אף פעם לא שמעה את המשפט "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.." יום אחד, ג'ורדן פוגעת בילדה, והיא מביעה משאלה בה מבקשת שגו'רדן תהפוך לנערה. המשאלה מתגשמת וג'ורדן קמה בתור נערה, ומרגע זה העלילה רק ממשיכה להסתבך. בסרט הזה ג'ורדן נקלעת להמון סיטואציות מצחיקות. טיפ מאיתנו - תביאו איתכם טישו, כי אתם תבכו מצחוק.

 

מכסחות השדים

הסרט "מכסחות השדים" הוא הגרסה הנשית לסרט "מכסחי השדים" משנת 1984.  עלילת הסרט מספרת על ארין גילברט ואבי ייטס, זוג סופרות לא מוכרות שמחליטות לכתוב ספר. כעבור כמה שנים, הספר שכתבו זוכה לפרסום, אך לא לביקורות חיוביות. לפתע, כאשר רוחות רפאים פולשות למנהטן, ייטס מצטרפת לגיברט במטרה להציל את העולם מהשד רואן, ובהמשך אפילו מצטרפות אליהן עוד שתי נשים למשימה המסוכנת. אך לא הכל כל כך פשוט, בדרך מכסחות השדים נקלעות להרבה סיטואציות מורכבות, מסוכנות ומצחיקות.

 

תקועים בחופשה

הסרט "תקועים בחופשה" אולם מתחיל באווירה קודרת אך מתגלה כסרט מצחיק למדי. ג'ים פרידמן, הלוא הוא אדם סנדלר, הוא אלמן שאשתו נפטרה ממחלה קשה והותירה לו שלוש בנות, שהוא לא יודע איך לגדל.. ג'ים מחפש פרטנרית משותפת בגידול הילדים ומכיר את לורן ריינולדס (דרו ברימור), גרושה עם שני בנים. השניים יוצאים לדייט אך הדייט לא הולך כמצופה וכל אחד יוצא לדרכו, ובהמשך הם נפגשים שוב בנסיבות די מצחיקות. לאחר מכן ג'ים ולורן במקרה מקבלים את אותם כרטיסים לחופשה מחבריהם המשותפים, ללא ידיעתם. כל האירועים המקריים האלו בסופו של דבר יוצרים לנו סרט מאוד מצחיק. 

 

שעת שיא

אם אתם אנשים שאוהבים סרטי קומדייה אבל גם עם קצת אקשן, "שעת שיא" זה הסרט בשבילכם. עלילת הסרט מספרת על מפקח המשטרה לי, אשר הוא ג'קי צ'אן, ועל הבלש קרטר (כריס טאקר). כאשר בתו בת ה-11 של הקונסול האן נחטפת על-ידי אנשי מאפייה, מי שנשלח למשימה הם המפקח לי והבלש קרטר. לשניהם אין שום דבר במשותף, מלבד המשימה - ויחד הצמד הזה לא מפסיק להצחיק אותנו במשך כל הסרט.

 

גבר גבר

אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים תחרותיים, אתם ממש תזדהו עם בראד כוכב הסרט "גבר גבר". בראד מנהל תחנת רדיו והוא שואף להיות האבא החורג המושלם, אך לפתע הוא פוגש את האב הביולוגי של הילדים, דאסטי. דאסטי מציב רף גבוה למדי, התחרות שנוצרת ביניהם מתחילה להסתבך והופכת למצחיקה יותר ויותר בכל דקה שעוברת. 

 

מפלצת של מלון

הסרט "מפלצת של מלון" מספר על מיוויס, בתו של דרקולה. חלומה של מיוויס ליום הולדתה ה-,118 הוא לצאת אל העולם הגדול, אך אביה לא מרשה לה. דרקולה מנהל בית מלון בטרנסילבניה, כשלפתע מגיע בן אדם בשם ג'ונתן להתארח במלון, דבר שחריג מאוד בבית מלון ליצורים לא אנושיים בלבד. דרקולה מנסה להסתיר את ג'ונתן בכל דרך אפשרית, מה שספק סרט קורע במיוחד.

 

טיפשים בלי הפסקה

הסרט "טיפשים בלי הפסקה" בכיכובם של ג'ף דניאלס וג'ים קארי, עוסק בלויד והארי - שני חברים שטותניקים, אשר מצאו תיק בשדה התעופה ורוצים להחזיר אותו לבעליו המקורי. אך המסע לא בדיוק הולך כמתוכנן, ובסופו של דבר זוג החברים מבזבז בכל דרך אפשרית את אלפי הדולרים שנמצאים בתיק. אז.. מה אתם הייתם עושים עם אלפי דולרים?

 

שישי הפוך

הסרט "שישי הפוך" מספר על נערה מתבגרת ואמה שהיחסים ביניהן הם לא כתמול שלשום, עלילת הסרט מקבלת טוויס, כאשר בוקר אחד הן מחליפות גוף. האמא צריכה להעמיד פנים שהיא בתה המתבגרת, להגיע לבית הספר ולחזרות של הלהקה שלה. הבת צריכה להעמיד פנים שהיא אמה, כל זה הופך להיות עוד יותר מסובך כשהחתונה של אמה מתקרבת מרגע לרגע..

 

לשקר אין רגליים

מה היה קורה, אם היינו אומרים לכם שכל שקר שאתם מספרים, היה הופך להיות אמיתי? זה מה שקרה לכוכב הסרט "לשקר אין רגליים" – ג'ק. כל השקרים שג'ק סיפר במהלך חייו מתעוררים לחיים ומשבשים את שגרתו. עכשיו ג'ק צריך להתמודד עם כל מה שסיפר, והוא סיפר לא מעט דברים הזויים ומוזרים שיגרמו לכם לצחוק - והרבה. 

 

סינדרלה והעיר הגדולה

גרסה מציאותית ומצחיקה לסיפור של סינדרלה. מעצבת צעירה לא מסתדרת עם אמה החורגת ואחיותה החורגות (בלשון המעטה). כדי להציל את העסק המשפחתי של אביה, היא מחליטה להתחפש לבחור בשם נייט, וזו רק ההתחלה של הקומדיה המקסימה הזאת. הסרט "סינדרלה והעיר הגדולה" מצחיק מאוד, וגם סוחף (אחרי הכל.. מדובר בסינדרלה).

 














 
תגובות