חדשות הקולנוע: כוכבי הסרט "התפשטות" מתאחדים. צילום: yes press

חדשות הקולנוע: כוכבי הסרט "התפשטות" מתאחדים

כוכבת "וונדר-וומן" רוצה סרט ספין-אוף על האמזונות, דווין ג'ונסון מאשר כי "הובס ושואו 2" בפיתוח, ומה ההפתעה המצחיקה שהתגלתה בסרט "נשים קטנות"? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הספין-אוף של האמזונות

קוני נילסן, שמככבת בסרט "וונדר-וומן" בדמותה של היפוליטה, רוצה סרט ספין-אוף שיתמקד בסיפורן של הלוחמות האמזונות. בראיון למגזין "Coming Soon"  סיפרה כי היא וצוות השחקנים "ישמחו מאוד לעשות זאת". למרות שהשחקנית לא נכנסה להרבה פרטים, בשנת 2019 במאית הסרט "וונדר-וומן 1984" אמרה שהיא ו-'האחים וורנר' שוקלים לעשות סרט ספין-אוף על האמזונות האהובות. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו ממש מקווים שזה יצא לפועל!

© צילום: בהפצת Tulip Entertainment

עבודה מהבית

גם לאחר שהפקת הסרט "עולם היורה: השלטון" הופסקה בעקבות התפשטות וירוס הקורונה, הבמאי קולין טרוורו ממשיך לעבוד על הסרט - מהבית. למרות שהפקת הסרט השלישי בסדרה החלה רק בחודש פרברואר, היא כבר נאלצה להיסגר כמו הפקתם של הרבה פרויקטים אחרים בעולם הקולנוע. טרוורו שיתף בחשבון האינסטגרם שלו, שמצא דרכים לעבוד על הסרט גם בזמן שנמצא בבית. הוא חולק תמונה של מסך המחשב שלו ובו מה שנדמה כתמונה מהסרט, אבל אין לדעת בבירור מה קורה בה. מתחת הכיתוב "עובד מהבית #עולםהיורה".

העיכובים של סוני

לפי דיווחים בעולם, חברת "Sony Pictures" דוחה חלק גדול מסרטיה שהיו מתוכננים לשנת 2020 לשנה הבאה בעקבות התפשטות ויורס הקורונה. ביניהם "מחסכי השדים: העולם הבא" שצפוי להגיע עכשיו ב-5 למרץ לשנת 2021, "מורביוס" גם כן נדחה, ל-19 במרץ 2021, "פיטר ראביט 2" עכשיו נדחה פעם נוספת, ל-15 לינואר 2021. גם הסרט "Uncharted" המבוסס על משחק הוידאו בכיכובו של טום הולנד, נדחה (אחרי הרבה דחיות קודמות) ל-8 באוקטובר, 2021, לפי הדיווחים. נקווה שאלו יהיו התאריכים הסופיים ושבתי הקולנוע יחזרו לפעול בקרוב, אבל נכון לעכשיו ניתן רק לקוות ולהישמע להנחיות של משרד הבריאות.

 

"הובס ושואו 2" בפיתוחים

לפי השחקן דווין ג'ונסון, המשך לסרט הספין-אוף של "מהיר ועצבני", "הובס ושואו 2" נמצא כרגע בפיתוחים מוקדמים. כמו הרבה מפורסמים, גם הכוכב דווין ג'ונסון החליט לעשות לייב באינסטגרם, הפעם בסגנון "שאלות ותשובות". שם השחקן האהוב אישר את המדובר ואמר "אנחנו מפתחים עכשיו את הסרט הבא, ואני די מתרגש לגבי זה" הוסיף גם כי "אנחנו רק צריכים להבין כרגע את הכיוון שאנחנו הולכים אליו". מתרגשים? גם אנחנו.

© צילום מסך מיוטיוב

הפתעה על הסט של "נשים קטנות"

אולי צופים היו מופתעים כשנמצאה כוס של סטארבקס על הסט של "משחקי הכס", אבל מעריצים מצאו דבר שאולי אפילו יותר משעשע, על הסט של "נשים קטנות". מעריצים גילו באחת מהסצנות של טימותי שאלאמה (ליידי בירד) בקבוק מים ומה שנראה כמו בקבוק "היידרו-פלאסק" (שאחר כך התברר כמודל "YETI") מסתתרים על הסט. תשומת הלב לגבי האירוע המשעשע נחשפה בטיקטוק של אחת ממעריצות הסרט, בו היא עושה קלוז-אפ אל עבר החפצים המדוברים. גם בטוויטר שיתפו מעריצם את התגלית המצחיקה. האם אתם שמתם לב לזה?

כוכבי הסרט "התפשטות" מתאחדים (וירטואלית כמובן)

כוכבי הסרט "התפשטות", ששבר את הרשת בעקבות הדמיון שנוצר בין עלילתו להתפשטות נגיף הקורונה, מתאחדים באופן וירטואלי כדי להסביר את המצב ולהעביר חלק מההנחיות לצופים. בין הכוכבים נמצאים מאט דיימון, קייט וינסלוט ולורנס פישבורן. הכוכבים התאחדו עם אוניברסיטת קולומביה, במטרה לעצור את ההתפשטות של מידע לא נכון. צפו (סרטונים נוספים נמצאים בערוץ היוטיוב של האוניברסיטה).

 

אסא באטרפילד

אסא בטארפילד הוא שחקן קולנוע וטלוויזיה אנגלי, שהתפרסם בתפקידו בסרט של מרטין סרקוזה "הוגו". הוא מוכר גם מהסרט "הנער בפיג'מת הפסים", "המשחק של אנדר" ו-"המקום בנינו". השבוע (ב-1 לאפריל) חגג את יום הולדתו ה-22, נאחל לו המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

© צילום: באדיבות Yes
תגובות