כוכבי "השיר שלנו" מתאחדים. צילום: באדיבות yes

כוכבי "השיר שלנו" מתאחדים

yes חוגגת יומולדת 16 לאחת הטלנובלות המצליחות ביותר על המסך, "השיר שלנו", תשדר את כל פרקי העונות ותאחד את כוכביה במפגש מיוחד. כל הפרטים

מאד שהסתיימו שידוריה על המסך, מעריצים רבים התעקשו במשך שנים על איחוד לסדרת הטלוויזיה הישראלית המצליחה, "השיר שלנו" בכיכובם של נינט טייב, רן דנקר, מיה דגן ונוספים. כעת, 16 שנים אחרי, יירשם איחוד מיוחד של הקאסט. הכינו את הצרחות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בטיימינג מעולה עם המצב בחוץ, ב-yes החליטו לחגוג סוויט-סיקסטין לעליית "השיר שלנו", הוחלט לשדר את הסדרה מההתחלה (החל מה-7 באפריל ב-yesDrama) ואף הכריזו על מעין איחוד בין הקאסט בצורה היחידה שאפשר להיפגש היום - אפליקציית "ZOOM".

נינה, זוהר ונועה שחר
נינה, זוהר ונועה שחר © באדיבות yes

המפגש ההיסטורי בן כחצי השעה יועבר לקהל בעמוד הפייסבוק של yes וייקחו בו חלק רן דנקר, נינט טייב, מיה דגן, אפרת בוימולד, עמוס תמם, פיני טבגר, יובל אברמוביץ, סער בדישי, יעל שרוני, גיא זוארץ, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון, ענת מגן שבו, יואב צפיר ועוד.

מתוך העונה השנייה
מתוך העונה השנייה © גילי שני

איחוד הקאסט מצטרף לשמועות המרובות לכך שאורי גרוס, יוצר הסדרה, מתכנן איחוד מצולם עלילתי בהמשך, שמועות אותם לא מיהר להכחיש בחשבון האינסטגרם שלו ואף תמך בהן.

 

כזכור, העונות הראשונות של הלהיט עסקו בסיפור האהבה המיוחד של נינט וזוהר, שאז עוד היו אנונימים כשחקנים. שתי העונות האחרונות גילו כי כל המאורעות הקודמים היו למעשה סדרה בתוך סדרה, חלק מכוכבי הסדרה התגייסו ללהקה צבאית והרומן המרכזי היה של רני ותמרה. עבור מרבית מהשחקנים שהשתתפו בשלל עונות הסדרה היה מדובר בפריצה הגדולה, מאז הפכו לשמות עסוקים במיוחד בישראל.

יודעים הכל על "השיר שלנו"? בואו לבדוק בחידון הענק של פרוגי!

תגובות