תתכוננו: כל סרטי הלייב-אקשן הבאים של דיסני. צילום: באדיבות פורום פילם

תתכוננו: כל סרטי הלייב-אקשן הבאים של דיסני

'דיסני' ממשיכה לשבור קופות ככל שהזמן עובר, והחברה כבר ביססה את מעמדה באזור סרטי האנימציה - אבל זה לא אומר שהם עוצרים שם. הנה סרטי הלייב-אקשן שדיסני מתכננת, והרשימה לא קטנה.

 על "מולאן" ו-"בת הים הקטנה" אולי כבר שמעתם, אבל יש עוד הרבה סרטים נפלאים שמגיעים (פעם נוספת) למסך הגדול, והכנו לכם רשימה של כל מה שאתם צריכים לדעת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מולאן

כבר הרבה זמן שרימייק של "מולאן" נמצא בעשייה, ואחרי שנים של ציפייה הוא קרוב יותר מתמיד. אמנם תאריך השחרור נדחה קצת בעקבות משבר הקורונה, אבל במהרה קיבל תאריך חדש שהוא ה-24 ליולי (בארצות הברית) 2020. הטריילר כבר יצא, ומראה לנו משהו קצת שונה מסרט האנימציה האהוב, עם מעט שינויים בדמויות, אבל הקסם של "מולאן" עדיין נשאר חי ובועט (כיאה ללייב אקשן).

 

קרואלה

"קרואלה" הוא מעין סרט ספין-אוף לסיפור המפורסם "101 דלמטיים" (או בשם של הסרט, "101 כלבים וגנבים"), אבל כאן העלילה תתמקד יותר בנבל, במקרה שלנו קרואלה דה וויל. כבר הוכרז שאת קרואלה תגלם אמה סטון, והעלילה תתרחש בשנות ה-70 בעיר לונדון שבאנגליה. לצד סטון יככבו בסרט גם ג'ואל פריי, פול וולטר האוזר ואמה תומפסון. אין ספק שמצפה לנו סרט מעניין במיוחד, שיחשוף צד חדש בדמות האייקונית. כרגע "קרואלה" מתוכנן להגיע ב-28 למאי, 2021.

© צילום מסך מטוויטר

פיטר פן & וונדי

סרט נוסף לילד הנצחי פיטר פן קרוב יותר מתמיד, רק שהפעם דמותה של וונדי היא זאת שתוביל את העלילה. אוור אנדרסון תשחק את וונדי ואלכסנדר מלוני יגלם את פיטר (לפי דיווח של מגזין "Variety"), בתפקיד המשמעותי הראשון לשני השחקנים. פרטים נוספים על העלילה אינם נחשפו כרגע, אבל מה שאנחנו כן יודעים בהחלט נשמע לנו טוב. צפו בטריילר לסרט הקודם שהתבסס על דמותו של פיטר פן:

בת הים הקטנה

גם הסרט "בת הים הקטנה" בעיצומו של הפקת לייב-אקשן משלו (שגם כן נעצרה בעקבות מגפת הקורונה), עם רשימת שחקנים לא קטנה - את אריאל המפורסמת, תשחק האלי ביילי, את הנסיך אריק ישחק מישהו קצת פחות מוכר (שלא משפיע על ערכו כשחקן כמובן) בשם ג'ונה האוור-קינג. למרות כל הדרמה עם ליהוק הנסיך, והתקווה הקצרה שהוא יהיה הארי סטיילס, קיבלנו רשימה שנראית כאילו היא תספק לנו סרט מהאגדות (תרתי משמע). בתפקיד אורסולה תהיה מליסה מקרטני, ואנחנו חושבים שמצפה לנו עוד להיט מבית דיסני (שהשירים החדשים שנכתבו בשבילו, דרך אגב, מוכנים).

האלי ביילי
האלי ביילי © צילום: Gettyimages.IL/Matt Cowan

ספר הג'ונגל 2

הסרט השני לחידוש הלייב-אקשן "ספר הג'ונגל" נמצא כבר בתהליכים, ואפילו החל בעבודה לפני יציאתו של הסרט הראשון (לפי "The Hollywood Reporter"). אולם לא נראו שום טיזרים או טריילרים, וחדשות על ליהוקים לא הופיעו (למרות שסביר להניח שיחזרו השחקנים מהסרט הראשון). אנחנו מקווים שחדשות על כך יגיעו במהרה, כי אנחנו לא יכולים לחכות להמשך!

מתוך הסרט הראשון
מתוך הסרט הראשון © צילום: באדיבות פורום פילם

שלגייה ושבעת הגמדים

בחידוש הזה, כרגע לא ידועים הרבה פרטים על העלילה, אבל אנחנו כן יודעים שכותבי השירים של "לה לה לנד" ו-"האמן הגדול מכולם" יצרו מנגינות חדשות שילוו את הנסיכה המקסימה והאהובה, לפי מגזין "The Hollywood Reporter" . הבמאי של "ספיידרמן המופלא" גם התגייס להפקה, והתסריט יכתב בידי ארין קרסידה (בחורה על הרכבת). גם כאן, נראה כאילו מתבשל לנו פה משהו קסום (אבל במקרה הזה, לא מורעל).

© צילום: DISNEY באדיבות yes

פינוקיו

הרבה דמויות אהובות של דיסני כבר קיבלו את גרסת הלייב-אקשן שלהם, או לפחות קיבלו אישור לאחת כזו בקרוב - עכשיו הגיע גם התור של פינוקיו, להפוך סוף סוף לילד אמיתי. לפי דיווחים מהעולם, יוצר "בחזרה לעתיד", רוברט  זמקיס, התגייס לביים את הסרט וגם לכתוב חלק מהתסריט, ולדעתנו מדובר פה בשילוב מושלם. בעבר היו גם דיווחים שטום הנקס יכנס לנעליו של ג'פטו, אבל לאחר מכן מגזין "Variety" דיווחו כי ויתר על התפקיד. פרטים נוספים עוד לא ידועים לנו, ואנחנו סבורים שיתגלו עוד כאלו בקרוב.  

© צילום: באדיבות Yes

החרב באבן (המלך ארתור)

הרבה גרסאות של סיפורו של המלך ארתור המפורסם התגלגלו במהלך השנים, אבל אחת מרכזית במיוחד הייתה "החרב באבן" של דיסני, משנת 1963. החברה מעוניינת ליצור חידוש לייב-אקשן (לפי "The Hollywood Reporter"), ובריאן קוגמן (שהיה כותב ומפיק של משחקי הכס) עובד על התסריט. הסרט כבר החל בהפקה בבלפסט אירלנד. מתרגשים? גם אנחנו!

© צילום: באדיבות Yes

אלאדין (המשך וספין-אוף ללא כותרת)

סרט המשך לגרסת הלייב-אקשן של אלאדין כבר מתבשל, ואפשר להניח שהשחקנים הראשיים יחזרו גם כאן - אבל שום הצהרות רשמיות עוד לא נעשו. לגבי העלילה, דיווחים אומרים כי ההמשך הזה לא יעקוב אחר העלילה של סרטי ההמשך המצוירים, וכי הסרט הזה יהיה מבוסס על רעיון מקורי. בקשר לספין-אוף המדובר, הוא ככל הנראה יעסוק בנסיך אנדרס (בילי מגנוסן) שהופיע בסרט משנת 2019 (לפי דיווח של "The Hollywood Reporter"). הספין-אוף ישוחרר ברשת הסטרימינג "דיסני+" בניגוד לסרט ההמשך של "אלאדין", המיועד ככל הנראה לשחרור קולנועי. 

© צילום: באדיבות Yes

לילו וסטיץ'

גם גרסת לייב-אקשן ל-"לילו וסטיץ'" האהובים נמצאת בעבודה, אבל פרטים רבים טרם נחשפו. כרגע ידוע שמייק ואן ואייס יכתוב את התסריט, והמפיקים דן לין וג'ונתן אייריך (שעבדו על גרסת לייב-אקשן ל-"אלאדין") יצטרפו לפרויקט, כך מדווח "The Hollywood Reporter". אין ספק שזה משהו שמעריצים ציפו לו הרבה זמן, ונשאר רק לקוות שהפקה לא תפשל עם סטיץ' כמו שעשו בהתחלה עם האנימציה של "סוניק". 

© צילום: באדיבות Yes

הגיבן מנוטרדאם

כן, כן, אתם לא מתבלבלים - גם סרט האנימציה משנת 1996 "הגיבן מנוטרדאם" יזכה לרימייק לייב-אקשן משלו. דיווחים מהעולם מספרים כי אלן מקאנן וסטפן שוורץ שכתבו את המוזיקה ללהיט המקורי, יחזרו גם לפרויקט הזה. ג'וש גד, שכיכב בסרט "היפה והחיה" (גרסת הלייב-אקשן) צפוי להפיק את הסרט המדובר. אבל, עדיין אין חדש על הליהוקים, יש הצעות?

© צילום: באדיבות Yes

ורד אדום 

"ורד אדום" נועד להיות מעין ספין-אוף לסיפורה האהוב של שלגיה, אבל שום חדשות על ליהוקים או בימויי צצו עדיין. העלילה ככל הנראה תספר על אחותה של שלגייה, שיוצאת למסע עם חלק מהגמדים לשבור את קללת השינה שהוטלה עליה - ולהעיר את אחותה היקרה חזרה לחיים. נשמע לכם מסקרן? מלהיב? מיוחד? גם לנו!

במבי

גם הסרט האייקוני (אולי הכי אייקוני) של דיסני, "במבי", יזכה בקרוב לחידוש. על התסריט יעבדו ז'נבה רוברטסון-דוורט (שכתבה את "קפטן מארוול") ולינדזי בר ("סיירה ברג'ס היא לוזרית") לפי דיווח של מגזין "Variety". כרגע לא ידוע אם העלילה תשלב את זו של שני הסרטים המקוריים או תעקוב אחר העלילה של הסרט הראשון בלבד. אז תכינו את הממחטות, כי "במבי" חוזר למסכים.

© צילום: Disney באדיבות yes

פרינס צ'ארמינג

לא טעיתם, זהו עוד ספין-אוף, הפעם של "הנסיך המקסים". הסיפור יתמקד בנסיך צ'ארמינג, אבל מזווית שלא ראינו אותו קודם לכן - דרך עיניו של אחיו, "שלעולם לא התאים לשם המשפחתי" מדווח מגזין "Variety". תסריט כבר יש, אבל חדשות לגבי ליהוקים או פרטים אחרים לא הופיעו על פני השטח. מה שאנחנו כן יודעים, שזה בהחלט יהיה מקסים (הבנתם?).

פרינס צ'ארמינג ב-"עד עצם היום הזה"
פרינס צ'ארמינג ב-"עד עצם היום הזה" © צילום: ABC באדיבות yes

רפונזל (פלונטר)

גם הנסיכה ארוכת השיער שלנו תזכה סוף סוף לגרסת לייב-אקשן (למרות שזכתה להופעה קטנה מסוג זה בסרט "אל תוך היער"), דיסני אישרו זאת למגזין "ScreenRant". הפרטים על העלילה עוד מעטים, ביחוד שהיא יכולה להתמקד גם בעלילת סרט האנימציה (פלונטר) או דווקא להיצמד יותר לגרסה של האחים גרים. אין עוד ליהוקים רשמיים (למרות שלמעריצים יש כמה הצעות, ביניהן לילי ריינהרט וזאין מאליק), אבל אנחנו סומכים על דיסני שיעשו עבודה קסומה כהרגלם. 

© צילום: Disney באדיבות yes

סינדרלה

למרות שכבר היה חידוש לאגדה המפורסמת "סינדרלה" שם, מזמן (טוב, לא כל כך מזמן) בשנת 2015, נראה כי דיסני לא מסתפקים בזה ורוקחים לנו עוד סרט של הנסיכה המקסימה. הפעם את סינדרלה תשחק את קמילה קביו, אבל הנסיך שלה לא יהיה שון מנדס (למרות שיש מצב שזה היה יכול לעבוד) אלא ניקולס גליצין. הסרט צפוי לצאת בפברואר 2021 אבל כרגע אין לדעת בוודאות (לאור הדחיות הרבות של סרטים בעקבות מגפת הקורונה). אנחנו בהחלט מצפים לכל הסרטים שברשימה הזו, למען האמת אנחנו לא מצליחים להחליט למה יותר! 

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות