חדשות הקולנוע: הסצנה המרגשת שנחתכה מ-"לכל הנערים שאהבתי 2". צילום: Bettina Strauss/Netflix

חדשות הקולנוע: הסצנה המרגשת שנחתכה מ-"לכל הנערים שאהבתי 2"

מה קורה עם "האשליה 3", מי השחקן שהיה יכול להחליף את דילן ספראוס ב-"אחרי שהתנגשנו", ומהי הסצנה המרגשת שלא זכיתם לראות ב-"לכל הנערים: נ.ב אני עדיין אוהבת אותך"? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"ילדות רעות 3" - גם לינדזי לוהן בעניין

אחרי שהשחקנית רייצ'ל מקאדמס (רג'ינה ג'ורג' בסרט) הביעה את רצונה לאיחוד, לינדזי לוהן (שמשחקת שם את קיידי הרון) מראה (ולא בפעם הראשונה) את העובדה שהיא גם מאוד רוצה סרט המשך (וגם אנחנו!). תקשיבו לזה: בראיון לתוכנית "Radio Andy", היא לגמרי אמרה שהיא חותרת לסרט המשך, בייחוד כשציינה שהיא מתכננת לפנות לבמאי מרק ווטרס, לכותבת טינה פיי ולמפיק לורן מייקלס. כבר אמרנו שזה הכי מרגש?!

 

"האשליה 3" קרוב מתמיד

אחרי ששני הסרטים הראשונים של "האשליה" סחפו צופים רבים ברחבי העולם, הגיע הזמן לשמוע את הבשורות שאנחנו עומדים לספר לכם. לפי מגזין "Deadline" חברת "ליונס גייט אנטרטיינמנט" כבר מצאה כותב לסרט השלישי עם חזון מיוחד. הכותב המדובר הוא אריק סינגר שעבד על הסרט "החלום האמריקאי". נשיא "ליונס גייט" נתן כהנא, שעשה את ההכרזה ביחד עם ארין וסטרמן (נשיאת "Motion Picture Production"), אמר כי "אריק תמיד היה מוקסם מהאומנות של אחיזת עיניים ואשליה בכל צורותיה והוא מגיע אלינו עם סיפור נהדר שלוקח את המיתולוגיה של 'האשליה' ודוחף את ארבעת הפרשים לרמה חדשה עם קאסט המפתח החוזר שלנו". נראה שמחכות לנו הפתעות רבות, כיאה לסרט "האשליה". 

 

קרוב להתנגשות

כוכב הסדרה "אמת או חובה" דארן בארנט, מככב על המסך של "נטפליקס" בימים אלו ממש. אבל הוא היה מאוד קרוב להגיע גם למסכי הקולנוע בסרט "אחרי שהתנגשנו" במקום דילן ספראוס בתפקיד טרבור. בראיון ל"Teen Vogue" אמר השחקן שאחרי הסרט הראשון, מעריצים רבים פנו אליו בהצעות שיתמודד לתפקיד, בהתחלה לא ייחס להן הרבה חשיבות, אבל אז החליט שהוא רוצה את התפקיד. כמובן שבסוף לא זכה בו, כי הרי דילן ספראוס לוהק לתפקיד - אז מה אתם חושבים, דארן או דילן?

הסצנה המרגשת של לנה קונדור

למרות שהסרט "לכל הבנים שאהבתי 2" היה מאוד מרגש גם ככה, מסתבר שהייתה עוד סצנה אחת נוגעת ללב שלא זכינו לראות. מהי, אתם שואלים? השבוע חלקה השחקנית סריאו בלו שמגלמת את שכנתם של משפחת קובי, פוסט שחושף על כך. היא כותבת שלה וללנה (לארה ג'ין בסרט) הייתה "סצנה קטנה ומתוקה שבה עשינו שיחת לב אל לב" ולאחר מכן כתבה גם שזו הייתה "סצנה קורעת לב", אבל לאור סיבות שונות היא נחתכה מהסרט הסופי. פירוט נוסף על הסצנה נמצא בפוסט של השחקנית, שהזכירה לנו (כאילו שאפשר לשכוח) כמה הסרט היה מחמם לב.

מארוול בדיליי

כבר שמענו על העיכובים והתאריכים החדשים של סרטים רבים בין אם הם בתוך היקום הקולנועי של 'מארוול' או לא, אך כעת נעשה שינוי נוסף בלוח הזמנים של יציאת הסרטים - בעיקר עם הסרט הבא של ספיידרמן בכיכובו של טום הולנד. סרטו הבא של ספיידרמן שהיה אמור לצאת ב-16 ביולי של שנת 2021 נדחה לתאריך ה-5 בנובמבר 2021. לכן "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון" גם הוא יידחה מתאריך היציאה שנקבע לו בנובמבר 2021 לאזור מרץ 2022. חדשות משמחות יותר הן שהסרט "ת'ור: אהבה ורעם" הוקדם בשבוע ל-11 בפברואר 2022.

© צילום מסך מטריילר

מכונת הזמן של ראיין ריינולדס

ראיין ריינולדס ושון לוי כנראה באמת נהנו ביצירת הסרט "לשחרר את גיא", סרט העוקב אחר דמות משנית במשחק וידיאו אותה משחק ריינולדס. מכיוון שכעת השניים החליטו לעבוד ביחד על סרט חדש שמסתובב בהוליווד כבר שנים ארוכות, שאפילו טום קרוז התעניין בתפקיד הראשי בו לפני מספר שנים. הסרט יהיה סרט מסע בזמן שכנראה יציג לנו בחור שנאלץ להיעזר בעצמו בגיל 13, כשבדרך הוא פוגש גם את אביו שנפטר (שכעת בגילו של ריינולדס הבוגר). לוי וריינולדס מצפים להתחיל לצלם בסוף השנה הזאת, אך עדיין לא ידוע אם זה יתאפשר בגלל המצב עם מגפת הקורונה.

ראיין ריינולדס
ראיין ריינולדס © צילום מסך מטריילר

האקדמיה לטובת הטלוויזיה והספה

טקס פרסי האוסקר הוא הטקס הגדול ביותר בעולם הקולנוע, כל יוצר ושחקן חולמים להגיע אליו ואולי אם יתמזל מזלם אפילו לזכות במועמדות לפרס. בגלל היותו טקס כל כך גדול וחשוב, הכללים והחוקים שצריך לציית להם בכדי לעבור ולקבל מועמדות קשים, בניהם: כל סרט שיתמודד חייב לרוץ בבתי הקולנוע, לכן סרטים של ענקיות הסטרימינג לרוב לא נכנסים לרשימה. אך השנה, בגלל המצב בעולם עקב וירוס הקורונה, האקדמיה שוקלת לאפשר לסרטים ששודרו ב'נטפליקס', 'אמזון פריים' ועוד פלטפורמות סטרימינג להשתתף ואולי לזכות במועמדות לפרס. אכן מדובר ביתרון גדול לענקיות הסטרימינג, יתרון שלא היה להן בשנים קודמות, שאולי יעניק להם לא מעט מועמדויות ואפילו פרסים.

© צילום: Gettyimages.IL/Handout

כמעט נוקמים

החברות 'מארוול' ו-'דיסני' שולטות כיום בתעשיית הסרטים עם סרטי "הנוקמים" לדורותיהם, כך שכל שחקן בהוליווד היה שמח אפילו לחלק קטן בסרט ביקום הקולנועי. כמו כן, לכל תפקיד חדש 'מארוול' מחפשים בין אלפי מתמודדים את האופצייה שתתאים בול, וכמובן שהם יודעים מה הם עושים כי עד היום לא היתה דמות אחת שהרגשנו שהליהוק שלה לא היה מדויק. השבוע הופץ ברשתות החברתיות פוסטר שיצר מעריץ בו הוא הכניס בעזרת עריכה את כל אותם שחקנים שהפסידו, עזבו את התפקיד ברגע האחרון או סתם ייראו מגניב בחליפה על פני השחקנים שכן קיבלו את התפקיד. הבולט ביותר כמובן טום קרוז בתור טוני סטארק, ואחריו שורה של עוד כוכבים גדולים. האם הם היו יכולים להיות במקומם, לדעתכם? או שפחות?

"זה הולך להיות מטורף"

אחרי שכבר חשבנו ששמענו הכל על הסרט הבא של ת'ור "ת'ור: אהבה ורעם" הגענו למסקנה שאולי אנחנו לא יודעים הרבה ממה שהולך לקרות בסרט הזה. השחקן של ת'ור האהוב, כריס המסוורת', חוזר לדמות אל הרעם וגם יש לו דעה על התסריט. לאחר שקרא את התסריט לסרט שכתב הבמאי טאיקה וואיטיטי, זה מה שהיה לו לומר: "זה אחד מהתסריטים הטובים ביותר שקראתי מזה שנים. זה טאיקה במצבו הכי קיצוני, והכי טוב. אם הגרסה שקראתי היא זאת שאנחנו רצים איתה, זה הולך להיות די מטורף". אנחנו לא בטוחים מה איתכם, אבל הוא בהחלט מעלה לנו את הציפיות ואת הסקרנות!

© צילום: באדיבות Yes

גל גדות

הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, חוגגת היום (חמישי) את יום הולדתה ה-35! כולכם בטח מכירים את גל גדות בתור הוונדר וומן הישראלית (וזה באמת כך) אבל גם לפני הסרט שובר הקופות הייתה לה קריירה לא קטנה בכלל. היא שיחקה בסרטים הוליוודים למשל "מהיר ועצבני" וגם סרטים יישראלים כמו "שושונה חלוץ מרכזי". אפילו הכנו לכם חידון מיוחד לכבוד יום הולדתה, אל תשכחו לאחל לה המון מזל טוב!

© צילום: דודי חסון

 

תגובות