פרסי האקדמיה לטלוויזיה: תיקו בין "נעלמים" ל"גיבור אמיתי". צילומים: ADD, רונן אקרמן, אור גפן

פרסי האקדמיה לטלוויזיה: תיקו בין "נעלמים" ל"גיבור אמיתי"

הזוכים הגדולים של חברי האקדמיה בקטגוריות הטלוויזיה השונות נחשפו והוכרזו בטקס שנערך במתכונת מיוחדת ב"כאן 11". קבלו את הזוכים הגדולים

האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה חשפה היום (ד') את הזוכים הגדולים שלה לשנת 2019 בקטגוריות הטלוויזיה השונות. השנה הטקס נערך במתכונת מרוחקת, בעקבות המצב. מהתיקו הדרמטי ועד "ארץ נהדרת" ו"הכוכב הבא". אלו הזוכים הבולטים של השנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרס הדרמה הטובה ביותר לילדים ונוער יש לראשונה תיקו בין "גיבור אמיתי" (KIDZ ב-yes) של אורי גרוס בכיכובם של רן דנקר, ג'וי ריגר ונוספים, לבין העונה השלישית של "נעלמים" (טין ניק ב-HOT) של ירון ארזי ויהונתן בר אילן בכיכובם של גאיה גור אריה, עדי אלון, ספיר בן רובי ונוספים. כזכור, "נעלמים 3" אף זכתה בפרס סדרת הנוער של השנה ב"טקס נבחרי השנה של פרוגי".

 
 
 
סדרה קומית לילדים ונוער ותסריט ובימוי לסדרה קומית לילדים ונוער: "ילדי בית העץ" (כאן חינוכית) שקטפה גם את פרס השחקן הטוב ביותר לילדים ונוער אשר הוענק לשחקן יניב ביטון. תואר השחקנית הטובה ביותר לילדים ונוער הוענק לליאת הר לב על תפקידה ב"אלישע" (ערוץ הילדים). תוכנית הבידור הטובה ביותר לילדים ונוער היא "משחקי המוח" (כאן חינוכית) בהנחיית הצ'ייסר ומירב פלדמן.

"הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" (קשת 12), זכתה בפעם השנייה ברציפות בתואר תוכנית המציאות הטובה ביותר. מדובר בשנה האחרונה (נכון לעכשיו) בה התקיימה בחירת הנציג לאירוויזיון במסגרת התוכנית, כאשר עדן אלנה הוכרזה כמנצחת. סדרת הדוקו-ריאליטי הטובה ביותר היא "שמונים וארבע" של "כאן 11" שהפגישה בין ילדי גן לבני קשישים בבית אבות.

© רונן אקרמן, קשת 12

מגזין הפנאי הטוב ביותר של השנה: "הצינור" בהגשת גיא לרר (רשת 13), השעשעון הטוב ביותר על המסך: "המרדף" בהנחיית עידו רוזנבלום (כאן 11).

תוכנית הסאטירה הטובה ביותר היא עונת הבחירות של "ארץ נהדרת" (קשת 12) שקטפה את הפרס גם בשנה הקודמת. תוכנית הבידור הטובה ביותר היא "הסטנדאפיסטים עם רשף שלוי" (קשת 12), רשף אף קטף את פרס הסדרה קומית הטובה ביותר על "נחמה" (HOT3). הדרמה היומית של השנה היא העונה השלישית של "מטומטמת" (HOT3) 

© רפי דלויה

הסדרה העובדתית הטובה ביותר היא "סליחה על השאלה" (כאן 11) ותוכנית התחקירים של השנה היא "עובדה" (קשת 12), מהדורת החדשות הטובה ביותר היא "המהדורה המרכזית" של רשת 13.

השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית הוא אודי כגן שהפך את תוכנית הרשת שלו לסדרת טלוויזיה - "משיח" (סלקום וקשת 12), אילנית בן יעקב היא השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית על תפקידה בסדרה "חמישים" (yes).

הפרס החשוב ביותר של הערב, הדרמה הטובה ביותר של השנה, הוענק ל"הנערים", דרמה שהופקה במשותף בין HBO ו-קשת 12. הסדרה אף זכתה במרבית הפרסים של הטקס השנה (14). 

 

עוד זכו: שחקן בסדרת דרמה: ג׳וני ערבי ("הנערים"), שחקנית בסדרת דרמה: רובא בלאל עספור ("הנערים"), תוכנית האירוח - "שי בשידור" (רשת 13), בפרס סדרת הרשת של השנה זכתה העונה השלישית של "טרמפיסטים".

תגובות