חדשות הקולנוע: הסצנה שנחתכה מ-"דוכן הנשיקות". Marcos Cruz/Netflix

חדשות הקולנוע: הסצנה שנחתכה מ-"דוכן הנשיקות"

צפו בסצנה המביכה שנחתכה מ-"דוכן הנשיקות", התמונה החדשה מהסט של "אווטאר" וגם: מי הבמאי החדש של הסרט בחלל עם טום קרוז?כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאווה לדיסני

רובנו מכירים את פיקסאר בעיקר בזכות סרטי האנימציה המפורסמים עליהם אחראית. אך מעבר לסרטים שוברי הקופות, מביאה לנו גם סרטים קצרים מסדרת ״Sparkshorts" שתכלול כשבעה סרטים בשנת 2020. כאשר בראשון בניהם, מחליטה פיקסאר לגשת דווקא אל עולם הפלטפורמות הדיגיטליות וזהו יהיה סרט הבכורה אותו פיקסאר תשתף. מעבר לכך, בסרט בן תשע דקות, תוצג באופן ברור דמות ראשית של צעיר הומוסקסואל ששואף לצאת מהארון בפני הוריו. בכך ישנו ייצוג להט"בי גם בסרטי הילדים, בו ייחשפו לקשיים בקבלה של הזהות המינית, אך הדבר יועבר גם בצורה קומית שתהיה זכורה בעתיד לצופים. הכי גאים בדיסני!

 

לא דוחים

בהתחשב במצב הנוכחי, נדחו לא מעט איורעים חשובים ופסטיבלים בתעשיית הקולנוע. אבל על פי הדיווחים נראה כי פסטיבל הקולנוע בונציה מתוכנן להתקיים בין התאריכים 2-12 בספטמבר אחרי הכל, במידה והמצב רק ילך וישתפר. כרגע התאריך הזה עדיין אינו בטוח, וכן אם הפסטיבל אכן יתרחש הוא יראה קצת שונה ממה שאנו מכירים (בהתחשב באמצעי זהירות ובטיחות ממגפת הקורונה), אז אנו מקווים שבמהרה העתיד יראה ברור יותר.

אל תנסו את זה בבית

כולנו לפעמים חולמים להיות גיבורי-על בעלי כוחות מדהימים ולהציל את העולם, אבל לצערנו לא הכל מתגשם. שלושה אחים מבוליביה ניסו להפוך לגיבור-העל "ספיידרמן" (איש העכביש), בכך שהתגרו בעכביש "האלמנה השחורה" וננשכו. שלושת האחים בגילאי 12, 10 ו-8, הושפזו בבית החולים ולאחר מכן שוחררו. ארס "האלמנה השחורה" קטלני מאוד ואף יכול להוביל למוות. אל תנסו את זה!

ספיידרמן
ספיידרמן © צילום: באדיבות Yes

הסצנה שנחתכה מ-"דוכן הנשיקות"

הסרט שכבש את העולם ואת לבבות המעריצים "דוכן הנשיקות", בקרוב חוזר לסרט המשך - אבל לפני שזה יקרה, אולי יש משהו שתרצו לראות קודם. "נטפליקס" חשפו השבוע כמה סצנות שנחתכו מהסרט המקורי, ואחת מהן כללה מבוכה גדולה בין שתיים מהדמויות הראשיות. אופס! 

 

לא ישמרו עלינו בקרוב

כולנו הכי מצפים לסרט הבא של "שומרי הגלקסיה" שיהיה הסרט השלישי בסדרה, במיוחד אחרי הקצוות הפתוחים הרבים שנשאר לחבורה לפתור. אבל למרות הציפייה שלנו, נראה כאילו נצטרך לחכות יותר זמן מהצפוי בשביל הסרט המדובר. כאשר "AMC Theatres" צייצו בטוויטר שהסרט צפוי לצאת בשנת 2021, הבמאי ג'יימס גאן הגיב כי הסרט מתוכנן לקצת אחרי שנת 2021 ("אלא אם כן הם צילמו בלעדיי"), לאחר הרבה תגובות ממעריצים והשערות לגבי שנת 2022, גאן צייץ גם: "לא אמרתי 2022". אז האם זה אומר שנזכה לראות את הסרט המצופה רק בשנת 2023? כנראה שנצטרך רק לחכות ולראות.

הבמאי החדש בחלל

אחרי שטום קרוז, אלון מאסק ונאס"א הכריזו על סרט חדש שיתרחש כולו בחלל החיצון, הבמאי דאג לימן מצטרף למסע בין הכוכבים (אבל זה כבר סרט אחר). אין עדיין וודאות אם לימן יסע לחלל יחד עם קרוז, או אם יישאר לביים את הסרט הרחק בכדור הארץ.

"אווטאר 2" חוזרים לצלם

הרבה הפסקות וצילומים של סרטים הופסקו בבת אחת עקב התפשטות מגפת הקורונה, כולל הצילומים להמשך של הלייב-אקשן שובר הקופות "אווטאר 2". עכשיו, נראה כאילו מפיק הסרט, ג'ון לנדאו רומז כי הם מתכוונים לחזור לעבודה ולצילומים בקרוב. בפוסט אינסטגרם שיתף תמונה חדשה לגמרי מהסט, וכתב "הסט שלנו של 'אווטאר' מוכן, ואנחנו לא יכולים לחכות להתחיל לצלם בניו זילנד בשבוע הבא".

הנרי קאוויל חוזר ל-"DC"

השחקן הנרי קאוויל מוכר לנו בעיקר כדמותו של סופרמן מהיקום של חברת "די-סי", ולאחר שהיו הרבה דיבורים על כך שלא יחזור כסופרמן, מגזין "Deadline" מדווח אחרת. מסתבר שהשחקן בן ה-37 ככל הנראה יחזור לגלם את סופרמן ב-"די-סי", פשוט לא בסרט "איש הפלדה 2". הדיווחים מספרים כי יכול להיות שיופיע בסרטים כמו "אקווה מן 2", "אדם השחור", "שהזאם 2" ועוד. 

© באדיבות yes

הלנה בונהם קרטר

יום הולדת שמח להלנה בונהם קרטר! השחקנית מוכרת לנו מסרטים רבים, כמו "הארי פוטר", "אליס בארץ הפלאות", "סינדרלה", "צ׳ארלי בממלכת השוקולד" ועוד רבים אחרים. אין ספק שהיא אחת מהשחקניות המוכרות יותר בעולם, נאחל לה המון מזל טוב ליום הולדתה ה-54 (שחגגה אותו השבוע ב-26 במאי).

© באדיבות yes
 
 
תגובות